Consum Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hai sa bag si eu o minciuna pe aci. m-am intors de la oradea. la dus i-am dat o dieta hibrida, pana am terminat gazul, deci nu prea e relevant. pentru ca n-am fost multumit de modul cum s-a comportat, la intors i-am dat doar benzina si am ajuns dupa 600 km cu viteza medie 67 la un consum de 6.5.

    Comment


    • Originally posted by darksid3 View Post
      Iata si filmul promis:

      Logan 1.4 stock, Laureate
      ..........................
      Da, edificator, vroiam sa intreb si de un retur, dar presupun(?) ca e acelasi lucru.
      Multumesc.

      Originally posted by darksid3 View Post
      ............................

      La drum national m-am referit bre
      Pe drumurile nationale e aproape imposibil sa mergi 7-10 minute cu 100 constant.
      Ai mai tras doua-trei depasiri s-a dus naiba media de 5,3-5,5%.

      Dar date fiind dovezile ) , recunosc ca m-am inselat asupra consumului la mers constant cu 100.
      Un regim asemanator nu am reusit niciodata pt ca n-am mers pe autostrada, pe national cu urcusuri si coborasuri si depasiri cu 95-100 am avut ~6%.
      Cred ca e explicabil.

      Originally posted by vitriol View Post
      Da, in fine... asta e consumul meu.

      La 70 km/h cu treapta a 5 a, consumul este de 4.2-4.3 l/100 km.
      Eu nu mai inteleg nimic...
      Ai softul stock?
      Eu de cand am modificat (nu eu) softul cu multi cai putere (in sensul ca mi-a dat oleaca avansul mai mic) am observat ca bea o idee mai putin, atat urban cat si extraurban.
      Dar cu urmarile normale, adica nu se mai infige ca inainte ))
      Last edited by Octavian; 17 April 2011, 07:59. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Si la intoarcere e acelasi consum, n-am de ce s-o dau in barci.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • ce de zmai pe-aici!!!!!
          Pana nu=l vad pe ala cu 3.9l/100km........nu mai e mult!
          aham......Restul e LOGAN


          http://www.youtube.com/watch?v=LFMrhczwez8

          Comment


          • cum e mai economic sa cobori o panta? scos din viteza sau cu frana de motor la ~2500 de ture?
            "Daca esti prost, stai acasa!"

            Comment


            • 1. O panta se coboara doar cuplata in viteza
              2. E mai economic in frana de motor si mai safe.
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • mie nu-mi vine sa cred ca in frana de motor consumul e ZERO (cum zic unii)

                cu ce-i asa safe daca la coborare esti in frana de motor? si la punctul mort ai directie, frana etc...(doar ca prinde masina viteza mai mare)
                "Daca esti prost, stai acasa!"

                Comment


                • Pentru postul de mai sus te las corigent pe vara si nu te trec clasa decat daca te apuci de citit asta... asa pentru sufletul tau.

                  Octavian: este resoftata, dar cum am mai spus, consumul a fost acelasi si inainte de, si dupa. Ba chiar a scazut la mersul in oras, in afara a ramas cam la fel.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • Rotile au mai multa aderenta cand sunt cuplate la forta motrice. Consumul poate fi ZERO in frana de motor, in fuctie de turatie. De la 2000 RPM in jos, consumul nu mai e choar zero, dar e mai mic decat in ralanti. La turatii mai mari, UCE Injectie taie benzina de tot, motorul functionand doar din inertia propulsata dinspre roti.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • "urcarea rampei şi coborârea pantei în aceeaşi treaptă de viteză" Daca urc cu a 3-a sau a 4-a de ce sa nu cobor cu a 5-a daca imi permite drumul? Unele chestii(nu prea multe) mi se par aiurea...
                      "Daca esti prost, stai acasa!"

                      Comment


                      • Ca sa cobori cu a 5-a, inseamna sa nu mai fie frana de motor, adica o sa folosesti frana de serviciu mai des, acest lucru insemnand lipsa unor notiuni de soferie.
                        De cand ai Permisul de Conducere? Cati kilometri ai la activ? Nu de alta dar expresia "mi se par aiurea" denota lipsa de experienta. Le poti invata, intelept, din ce spun altii sau le poti invata pe propria piele.
                        In alta ordine de idei, aici e topic de consum, lectiile de soferie sunt pe alte thread-uri.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • consumul meu exterior pe benzina (ca pe gaz se mai adauga aproape 1l) este cam 6,3-6,5 cu medii de viteza de cam 60-70, vmax 110, in localitati 60-80 dupa cum e sau nu e radar. pe gaz iese mai mereu 7,3 7,5. pe parcursul acestui drum vede si 2-3 depasiri in limitare.

                          Comment


                          • Originally posted by darksid3 View Post
                            Ca sa cobori cu a 5-a, inseamna sa nu mai fie frana de motor, adica o sa folosesti frana de serviciu mai des, acest lucru insemnand lipsa unor notiuni de soferie.
                            De cand ai Permisul de Conducere? Cati kilometri ai la activ? Nu de alta dar expresia "mi se par aiurea" denota lipsa de experienta. Le poti invata, intelept, din ce spun altii sau le poti invata pe propria piele.
                            In alta ordine de idei, aici e topic de consum, lectiile de soferie sunt pe alte thread-uri.
                            in fine....
                            deci e mai economic in frana de motor decat la liber (atat am vrut sa stiu) si scuze daca a degenerat discutia
                            "Daca esti prost, stai acasa!"

                            Comment


                            • este mai economic si mai sigur pentru tine...gandeste putin, coboram transfagarasanul de la balea spre cartisoara (spre sibiu) eu in frana de motor si tu pe liber... care ajunge transpirat jos, daca mai ajunge!

                              Comment



                              • eu ma refeream la o panta mai decenta, nu transfagarasanu ) (pe bicicleta l-am coborat azi-vara "scos din viteza" ca n-am frana de motor la toacla) )

                                incerc si eu sa merg mai economic si asteptam pareri, dar am aflat ce voiam...:P
                                Last edited by Seba; 18 April 2011, 23:43.
                                "Daca esti prost, stai acasa!"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google