Originally posted by Punk
View Post
Consum Logan 1.4 MPI
Collapse
X
-
o descriere alambicata in posturile lui Punk. eu am inteles ca a mers pe traseul brasov, ploiesti, buzau, braila... chiar daca el a scris traseul "brasov-buzau-braila". si, intr-adevar, pe traseul buzau-brasov sa mergi cu 120/h prin curbele alea este sinucidereLast edited by bogdan_1984; 27 June 2011, 12:35.sigpic
Comment
-
am un feeling ca nu a fost prin bucuresti...doar un feeling. ca, la dracu, n-am inteles nimic
LE punk te ajut putin. alege una dintre culori, care a fost traseul tau ca sa intelegem cu totiiAttached FilesLast edited by bogdan_1984; 27 June 2011, 12:46.sigpic
Comment
-
Acesta a fost traseul pt toti cei nedumeriti care asteapta o descriere pas cu pas.In loc sa zic E60 am zis Bucuresti-Ploiesti(pt bogdan_1984).
Am pus Predeal,ca daca puneam Sacele-Brasov imi schimba ruta,o lua pe 1A.Attached FilesLast edited by Punk; 27 June 2011, 14:09.Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
My ride
Comment
-
Originally posted by preferance View Postgalati-buzau-mizil =185km 11 litri, 5.9 /100 km ,am mers cu patru persoane bagaje light si viteza 90-100km/h constant ,drum liber iar in localitati 70-80km/h...nu erau radare ,am facut cam 2 ore si 40 de minute,adevarul e ca sub 5,8 6litri /suta nu am scos decat odata ,tinand cont ca am loganul de 4 ani...deci am scos 5.5 pe galati- ploiesti ,singur in masina ,90 km/h constant ,demaraje lente 2500turatie schimb treapta si 2.6 presiune pe cauciucuri...nu recomand nimanui
Esti minoritar, la asemenea regimuri trebia LEJER sa scoti un ~5%
Originally posted by Sebi_NT View Postconsum cu loganul meu de 1,4 remapat.
traseu
Plecare: Piatra Neamt - Pojorata - Moldovita - Sucevita - Putna - Pojorata Vatra Dornei - Pojorata - Voronet - Gura Humorului - Piatra Neamt
Mentionez ...................
Originally posted by Punk View PostTraseu dus Brasov-Braila,290km,consum afisat de CB 5,8%,AC folosit 70% din timp,viteza 'legala': 110-120 cu varfuri de 140 pe Bucuresti-Ploiesti,70-80 in localitati,4 persoane in masina,portbagajul full.
La retur mers fara AC,constant 120 km/h cat s-a putut,70-80 in localitati,consum afisat dupa inca un drum prin oras in Brasov,6.1%(doar dupa drumul in oras m-am uitat si la viteza medie,60,7km/h).
Mers 110-120, i localitati 70-80 si al dracu cum iese media 60/h si consum de 6%...bai ma lesi????
Scuze.
Bah...da-o dracu' de treaba ....!
Comment
-
Octavian cand plec undeva cu masina nu o folosesc doar pentru a ajunge din pucntul a in punctul b, unde o parchez si dupa merg doar pe jos si fac retur si imi iese o medie orara reala. De cele mai multe ori fac cel putin 20 km prin locul in care ma aflu cu o viteza foarte mica si strica total media orara. Si daca ai motorul oprit si ai contactul pus media orara continua sa se actualizeze cu viteza instanta 0.
Pentru mine media orara nu spune neaparat viteza medie cu care s-a circulat pe un tronson doar daca ai plecat la ora 1 si la ora 5 cand ai ajuns ai facut poza, cand exista drumuri dus-intors si inca vreo 3..4 zile intre drumuri, sigur media orara se strica.
Comment
-
Octavian, fii atent! Daca eu (sau tu, sau oricine) am/avem o viteza medie de 40 km/h pe drumul de dus si o viteza medie de 60 km/h pe drumul de intoarcere, care este media orara facuta pe drumul dus - intors?sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Asa am crezut si eu, dar cica nu e asa. Asa cum am mai afirmat pe forum, am avut o scarba de matematica si de fizica in scoala... nici nu pot sa explic cat de mare era scarba, dar... il am pe tovarasul "gugăl" care imi spune asa:
cateva notatii:
distanta o notam cu D;
la dus, viteza o notam cu V1 in Timpul T1;
la intoarcere, viteza o notam cu V2 in Timpul T2;(ambele viteze si timp in functie de trafic; distanta ramane constanta);
Se stie ca distanta egala cu viteza * timpul<=>D=V*T;
la plecare: D=V1*T1=>T1=D/V1
la intoarcere: D=V2*T2=>T2=D/V2
acuma vrem sa aflam care e viteza medie....notam viteza medie cu Vm iar timpul mediu cu Tm....in mod normal Tm va fi egal cu (T1+T2)/2.....stim ca D=Vm*Tm=>Vm=D/Tm;
stim ca Tm=(T1+T2)/2 atunci putem spune ca Vm=D/(T1+T2)2 de unde Vm=2D/(T1+T2)
dar din primele ecuatii stim si T1 si T2...asadar:
Vm=2D/(D/V1+D/V2)...se rezolva si ecuatia asta si rezulta ca Vm=2D/[(D*V2+D*V1)/V1*V2] care se simplifica cu ecuatia Vm=(2D*V1*V2)/[D(V1+V2)]....se simplifica cu D si rezulta ca Vm=(2*V1*V2)/(V1+V2)...inlocuim cu cele 2 valori care se cunosc si rezulta ca: Vm=(2*40*60)/(40+60)...rezulta ca Vm=4800/100 adica Vm=48km/h.Last edited by vitriol; 27 June 2011, 20:20.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
octavian nu am spus ca se sta cu contactul pus ci doar ca acolo unde esti poti face 20km cu o vitza medie foarte mica si se mai poate sta si cu contactul pus si sa scada media orara, nu am spus ca e obligatoriu asta.
Spre deosebire de altii, eu resetez cb-ul inainte sa pornesc masina, in fata blocului si il mai verific cand ma intorc in acelasi loc facand cel putin 25 km in bucuresti cu o viteza medie intre 15 si 25 km/h interesandu-ma consumul pe intreg drumul nu doar ca am scos consum de 5 extraurban dar in bucuresti l-am avut de 12.
Media orara a mea este mereu foarte mica chiar daca merg peste viteza maxima legala.
Comment
Comment