Consum Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Raspund direct pentru doua persoane, atasand pozele facute acum (scuzati calitatea defectuoasa).
    Maine o sa plec iarasi la drumul saptamanal si duminica seara si voi reveni cu poze cu noul consum....

    Anyway - o fac doar ca sa imi justific afirmatiile; in rest crede cine vrea si crede ce doreste - eu doar imi expun parerea personala in speranta ca un crampei de la mine cu unul de la altcineva si tot asa - ajuta la formarea unei pareri cat mai obiectiva cu putinta despre subiectul consum si factorii care il influenteaza.

    Bafta!
    Attached Files
    Last edited by Y C S; 21 July 2011, 18:58.

    Vorba multa, saracia omului

    Comment


    • Y C S, un consum bunicel, cam ca al meu
      Attached Files
      sigpic

      Comment


      • 6.4l% dupa un un drum Bucuresti- Vama Veche un drum la Barlad si 2 drumuri la Videle,cam 60% folosit Ac.
        Attached Files
        Last edited by tica; 21 July 2011, 21:50.

        Comment


        • Sal


          64 litri intra in logan ...mah sa fie eu mai multe de 50 ~ nu am reusit ...am mai balansat la ea si a mai luat 2-3 litri .

          Chestia cu bujiile am auzit-o si eu insa ...o economie de ~30-40 % mi se pare exagerat ....
          Mie din totdeauna mi sa parut loganul o masina normala cu un consum normal ....cine scoate consum aiurea de peste 7-8 la drum lung ...liber ziua fara depasiri ...etc .... ori are probleme cu masina ori a mers cu peste 140-150 ...am mers si eu in italia cit tinea din fabrica 160 real ...undeva la 170 si peste pe bord ...si mi-a supt peste 8 lejer.

          bye

          Sal


          64 litri intra in logan ...mah sa fie eu mai multe de 50 ~ nu am reusit ...am mai balansat la ea si a mai luat 2-3 litri .

          Chestia cu bujiile am auzit-o si eu insa ...o economie de ~30-40 % mi se pare exagerat ....
          Mie din totdeauna mi sa parut loganul o masina normala cu un consum normal ....cine scoate consum aiurea de peste 7-8 la drum lung ...liber ziua fara depasiri ...etc .... ori are probleme cu masina ori a mers cu peste 140-150 ...am mers si eu in italia cit tinea din fabrica 160 real ...undeva la 170 si peste pe bord ...si mi-a supt peste 8 lejer.

          Am mai scos odata de la arad la bucuresti undeva la 35~ litri consumati dar am mers ziua si maxim in depasiri cu 100 km/h ...acelasi drum il faceam si noaptea ...insa mi se aprindea becul imediat dupa arad .... de unde rezulta conditiile de trafic ...seara era mai liber insa la depasiri o turam mai tare avand nevoie de putere doarece nu apreciam corect distanta celui ce vine de pe contrasens.

          bye
          Last edited by bogdan178; 21 July 2011, 22:31. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Campulung- Eforie Nord si retur , pe autostrazi am mers cu 100-110 km/h in localitati viteza legala . Am mers noaptea dupa ora 10 pm si la venire am prins ploaie de la Fetesti pana la jumatatea autostrazii A1 . AC 30% din timp folosit.Pe centura Bucuresti e crima sa conduci cu mai mult de 70 pe ploaie. Am fost trei persoane in masina.Fotografiile color sunt pentru dus , scuzati calitatea fotografiilor dar atat poate telefonul.
            Attached Files

            Comment


            • Nu cred ca exista bujii care sa scada consumul de la 7 la 4.8%, sigur si bujiile conteaza, dar diferenta de consum este mult prea mare.
              Am scos si eu 4.8 pe o portiune de vreo 3 km intr-un sat, cand am mers cu 70km/h in treapta a 5-a. Astfel de consum mediu pe distanta mare nu poti scoate cu motorizarea de 1.4, decat daca mergi doar in conditiile scrise mai sus.
              De peste 10.000 de km calculez consumul atat prin metoda plin-plin (http://www.spritmonitor.de/en/), cat si pe computerul de bord si am constatat ca pe distante mai mici de 1000 km, eroarea de pe CB poate fi semnificativa (peste 1l/100km). Cu cat creste distanta pe care se face consumul, cu atat valorile prin metoda plin-plin si CB sunt mai apropiate. Acum am ajuns sa am o diferenta de 0.1% intre CB si consumul la pompa (CB indica cu 0.1 mai putin).
              http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI

              Comment


              • Si metoda plin cu plin e cu cantec , trebuie sa fie aceeasi statie ,aceeasi pozitie ,acelasi operator , pana la urma trebuie sa fie aceeasi temperatura ambianta ca pompa sa declanseze la fel la primul clic. Dupa primul clic poti sa mai bagi linistit inca 3-4 litrii.In privinta bujiilor sunt de acord , nu exista bujii minune .
                Last edited by madi; 21 July 2011, 23:47.

                Comment


                • Cine nu crede ca intra peste 60 litri in Logan/Sandero, cum se face ca in momentul in care mi se aprinde becul reusesc sa alimentez peste 55 litri? Cred ca si acum mai am un bon cu 57 litri de benzina.

                  Comment


                  • Te cred MyKe ) am bagat si eu 67 de litri.

                    Comment


                    • 57 de litri am bagat si eu,si mai aveam cam 5-6 litri in masina

                      Comment


                      • Salve all.

                        [sergiu_psc] si [bogdan178]: Am zis ca am mers incet, fiind ploaie torentiala de la Comarnic pana la Romanesti, la rond. E drept - sunt constient ca nu bujiile au fost factorul principal - dar inainte de a le schimba oricum as fi mers exatraurban - urban - aglomeratie - liber - tot 7% aveam. Mai mult am spus ca sunt multi factori care influenteaza consumul - insa in conditiile in care folosesc eu masina, neschimband decat bujiile si mergand doar odata cu 80-90 mai multi km - am fost doar pur si simplu surprins sa vad ca in sfarsit ceva se schimba. E clar ca nu sunt bujii minune - insa au un aport pozitiv la functionarea motorului.

                        Deci - ca sa fie clar - sunt perfect de acord ca nu exista bujii minune si ca depinde de conditiile de trafic. Cine vrea sa mearga la consum redus - stie ce are de facut - daca citeste printre altele si posturile mele. That's it.

                        Ce cred si eu, ca si ceilati colegi e ca daca te dai la ea peste 130 - constant si mai si persisti in aplicarea ideii - ai si consum 8-8,5 - constant. Daca nu, si te multumesti cu 100-110, in oras cu 60, pe DN, in localitati cu 80 punct, ajungi la un consum de 6,8 - 7. Daca mai faci toate astea ascultand si muzica si vara folosind AC-ul, creste consumul de la varianta 2 la un 7,5-7,8. Din cand in cand - la schimbarile periodice de bujii, ulei, filtre si in conditii de trafic mai lejere - apar pe perioade scurte consumuri meseriase cum am obtinut eu. La toate astea se adauga gradul de incarcare al masinii, starea pneurilor si a trenului de rulare si multe alte chestiuni....

                        In conditiile in care pretul benzinei a crescut cu 30% de cand am luat masina, sunt mai linistit ca stiu ca masina asta poate consuma mai putin si ma ajuta sa stiu cum sa merg cu ea ca sa imi fac treaba.

                        Respecte.

                        Vorba multa, saracia omului

                        Comment


                        • Daca te multumesti cu 100-110 km/h,in afara, in localitati cu 60-80 km/h, ajungi la un consum de 5.5-6.5%, cu tot cu AC. Depinde daca ai multe urcusuri sau dimpotriva, mergi pe drum plat.

                          Can treci de 120km /h si consumul trece de 7%.
                          Last edited by mr.K; 22 July 2011, 10:50.

                          Comment


                          • Sal


                            pai daca o mai si balansai baga-i 70 de litri ...hai dao drk de combinatie .... poate aveti rezervorul mai mare sau mai rau va ars la pompa ...dar din experienta in lucru la benzinarie .
                            O pompa nu fura decit maxim jumate de litru la 20 litri ... am vazut asta cand au venit cei de la metronomie ... unele furau 0.5/20l altele dadeau in +0.5/20l.
                            Despre benzina cei ce au cultul MOL benzina buna benzina din ungaria ...tin sa ii anunt ca benzina MOL este toata cumparata din Romania de pe la Petrom sau mai ales Rompetrol ...asa ca la MOL alimentezi tot cu Petrom ... insa la un pret mai mare .. d c credeti ca benzina e mai scumpa la MOL .... pt ca o cumpara de la altii nu pt ca este mai buna .
                            Cit despre benzina MOL aditivata ...ea este aditivata direct la galeata ...unde se pun cateva galeti la o cisterna ....stiu asta ca am intrebat soferul de pe cisterna ...care mi-a spus ca pt 10 ron ...imi da o sticla de 2 litri de aditiv.

                            revenind la subiect peste o luna am de facut drum lung undeva la ~ 3000 km o sa verific cit intra maxim in rezervor. Nu am calculator de bord insa am mai auzit lume care se indoieste de acuratetea CB . La o utilizare legala (130km/h) un consum de ~ 7/100 este f bun. conteaza dupa mine si foarte mult cit timp mergi constant .... pt ca poti merge cu 90/100 km/h iar in depasiri sa o fortezi ...
                            Cat despre a adormi pe drum la o viteza de 100 / 110 km/h .... mai bine dormi pe drum decit la Bellu . Ma repet am mers cu ea maxim cit era din fabrica undeva pe bord la ~170 .... daca imi aparea ceva in fata sub 150 de metri nu mai puteam oprii.
                            Eu am lovit fata dreapta undeva la 60 km /h si masina care am lovit-o intorcea in loc ...deci viteza ei fata de mine era aproape de 0 ..... am avut noroc ca socul la preluat bara de protectie ...mai exact coltul din dr fata ...si sa indoit ....n-a fost frontal ....+ ca mi-a bagat roata sub masina . Daca vezi cum arata loganul la 60 km/h lovitura ....nu iti mai trebuie viteze peste 130 km/h.

                            bye

                            Comment


                            • litri

                              La benzinarie nu mi-a intrat mai mult de 50l ca se blocheaza pompa, dar anul trecut cand am pus din bidoane de 20 l mi-au intrat 3 (a mai curs si pe jos) + 4-5 l cat mai aveam in rezervor....total 60 litri aproximativ, deci se poate si putin peste 60 l sa intre, dar unde....
                              Last edited by djcriss_0741; 22 July 2011, 11:50.

                              Comment


                              • Nu mai bagati benzina in innecatii in rezervor, ca umeziti canistra pentru vapori si o sa porneasca motorul din 15 incercari apoi.
                                Topicul asta nu-i pentru concurs care a alimentat mai multi litri odata, care da 60, care da 70 de litri.

                                Sa revenim la consumurile noastre.

                                PS: care va plangeati de pretul carburantilor daca nici un plin de 50 de litri nu va mai satisface?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google