Ok. Ce ti s-a intamplat tie a fost un caz izolat si nu poti calcula consumul, care se face pe fiecare 100 km/h, pe un km de mers cu 160 km/h.
Consum Logan 1.4 MPI
Collapse
X
-
O duci la 160, o stabilizezi apoi resetezi CB-ul. Valoarea indicata va fi una cat mai reala, dupa maxim 2-3 km parcursi in stilul asta. Cu siguranta, 1.4 Mpi consuma mai mult de 9% la viteza aia.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Cum adica "acceleratia abia era apasata" ? La 1.4 trebuie sa fii cu ea aproape infipta in podea ca sa mentii 160 km/h si tu imi spui ca de abia o tineai apasata ? C'mon, la viteza aia sub 10 nu ai consum, tu erai ori pe coborare ori in decelerare.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
Salutare tuturor. Am crezut ca s-a inchis demult aceasta discutie... pentru cei care detin 1.4 benzina, pentru a scoate un consum mic luati-va alta masina! Iar pentru cei ce se cred "reisari", c'mon.....luati-va alta masina! Motorul de 1.4 este fiabil, si atat. Nu este foarte gurmand, dar nu este nici foarte economic....este undeva pe la mijloc.
Cu totii vrem motor mare(2-3-4litri) care sa consume o cana de benzina/motorina la suta de km , sa aiba finisaje de mercedes la bani de trabant, eventual servisarea sa nu trebuiasca facuta niciodata.
Astept noile motorizari pentru gama Dacia.
Drumuri bune.
Comment
-
sincer imi pare rau ca nu am o filmare, sincer, poate asa nu mai discutam aceasta poveste. in fine fiecare crede ce vrea, aici discutam aspecte desprte consum, v am spus eu nu ma mint pe mine, daca CB ul meu e handi atunci asa v am relatat si eu, daca nu, asta e.
Comment
-
Amice, nici acum n-ai inteles ca nu e relevant ce ai vazut tu pe "consum instant"?
Noi te credem ca asa a fost, dar ia mergi tu cu 160 km/h pe o distanta de 100 km si vezi dupa aia cati litri ai consumat.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Originally posted by darksid3 View PostO duci la 160, o stabilizezi apoi resetezi CB-ul. Valoarea indicata va fi una cat mai reala, dupa maxim 2-3 km parcursi in stilul asta. Cu siguranta, 1.4 Mpi consuma mai mult de 9% la viteza aia.
La a mea (fara stabilizari ca n-am avut unde) mers cu 140-160 cam 8,5%.
Originally posted by darksid3 View PostIa mai mult sau la fel cu un 2.0 Diesel, spre exemplu, deci mananca mult pentru ce poate
Cu 120-130/h 5,7-5,8%.
Originally posted by goguspan View Postvitriol te cred ok, da, am inteles. eu spuneam ca instant la 160 imi arata 8,6, nu am specificat ca la 100 km facuti cu 160 la ora, da, aici te cred, iti dau dreptate.
E la blana, aici 1.6-le scoate consum mai mic.
Comment
-
Cu proxima ocazie o sa fac un film. Sincer sa fiu n-am testat sa vad consumul la viteza aia dar stiind ca motorul se chinuie + CX aerodinamic al Loganului...
BMW E90 2.0 diesel 170 de cai, la 140 am maxim 6.5%, la 160, nu ajunge la 7%, la 230 pe ceas nu ajunge la 11% consum. Diferentele de putere intre orice motorizare Logan, rezerva de putere + altele sunt evidente. D-aia consider ca Loganul, per ansamblu, nu scoate consum bun in regim de autostrada.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by darksid3 View Post......................
BMW E90 2.0 diesel 170 de cai, la 140 am maxim 6.5%, la 160, nu ajunge la 7%, la 230 pe ceas nu ajunge la 11% consum. ................................. consider ca Loganul, per ansamblu, nu scoate consum bun in regim de autostrada.
Cea mai ''urata'' experienta am avut-o cu dizalu (tdi) cand am urcat vara pe Semenic(sa mananc papanasi), utilaju meu cu tr II si III pana in varf de munte bea cam 9%, fara forje!urcat normal.
Cu dizalu lu' fratioru...6,7%, am resetat cand am inceput sa urc, eram curios...mai bine nu eram.
In fine, on topic (oarecum), cel putin 1.4 mpi clar ca nu e bun de regim autostrada, de la 130+ e chinuit (in special cu 3 persoane) si consumul se duce si el.
Si mare parte din cauza aerodinamicii (nici nu prea cred cat spune uzina ca are CX-ul...poate daca ii mai tai vreo 10 cm din plafon).
Comment
Comment