Consum Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mai bine mergeai cu BMW-ul, aveai acelasi consum.

    Comment


    • Data trecuta, in conditii similare, cu BMW-ul am avut 6.5 %
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • Asa cum am promis, am refacut drumul Bucuresti-Constanta si retur pe A2 cu ambitia de a scoate un consum minim. Mergand cu 100-110 pe autostrada si la limita legala +8 in rest, a iesit 5,6 l/100km. Aici intra 2 traversari de Bucuresti destul de lejere si 4 traversari de Constanta, tot cu talpa subtire si calm. Partea paradoxala (la prima vedere) este ca pe autostrada A2 consumul este mult mai mare decat pe Cernavoda - Constanta. Este clar ca numai vantul continuu de pe autostrada este responsabil. O sa fac saptamana viitoare un drum, tot dus-intors ca sa fie concludent, pe Pantelimon-Lehliu-Fetesti. Ar fi culmea sa fie consumul total mai mic. Si tare ma tem ca asa este.

        Comment


        • Originally posted by darksid3 View Post
          Autostrada A1 - Sos. Centura Bucuresti - Autostrada A2 (140-160km/h la dus, apoi legal sau putin peste limita legala pana la totalul parcurs, indicat de CB)- Constanta - ..................
          Iar tu mai, majoritatea citim printre randuri, eu am inteles 140-160 si consum de 6,7%, asa fugitivo.

          La 140-150 constant ia 8%.

          320D sau A4 (2.0 tdi) ia 6,5 % cu nesimtire spus.

          Comment


          • dau dreptate lui octavian la 160 e undeva la 8 si un pic.....

            Comment


            • Mai, eu am spus pana in 150, la 160 in fc de conditiile de drum ia ct vrea dansa , adica si 12%.
              Nu e ca si 1.6 (16V).

              E la blana.
              Dar pana in 150/h daca este autostrada o poti controla din acceleratie, si pe acolo e consumul, 8% si ceva.

              E dulap, nu poti sa dai viteza mare si consum mic cu 75 cp la un dulap.

              Comment


              • Originally posted by Octavian View Post
                Iar tu mai, majoritatea citim printre randuri, eu am inteles 140-160 si consum de 6,7%, asa fugitivo.

                La 140-150 constant ia 8%.

                320D sau A4 (2.0 tdi) ia 6,5 % cu nesimtire spus.
                Din aproape 1200 de km parcursi, cam 100 de km au fost parcursi cu acceleratia la podea. Consumul a pornit de la 5.5% (resetul de la pompa) dupa 50 de km parcursi, pana am ajuns la A2. La iesirea de pe A2, consumul se dusese spre 7.7%. A scazut la 6.7% pana la restul de ~1200, e simplu.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • Acum e simplu, ochii fugitiv vad altceva )

                  Ms

                  Comment


                  • Si ca o concluzie simpla, Loganul... cel putin benzinarul indiferent de capacitate nu-i masina de mers cu viteza mare de croaziera, cum treci de 120-130 km/h ai consumuri de zici ca mai ai inca cel putin 2 pistoane sub capota, si asta facand abstractie de zgomotul interior si de tinuta masinii la acele viteze.

                    Comment


                    • Io sunt mai supafrat, cum reci de ~100/h consumul creste mult.

                      Pana in 100-110 max este OK.

                      Comment


                      • Asta-i clar... 80-100 km/h e cel mai economic interval 5.x% consum, ce trece de 120-130 km/h e deja SF, dar asta e boala tipica a masinilor cu motoare mici si aspirate puse pe caroserii mari.

                        Comment


                        • Ai de grija, imediat iti sar in cap utilizatorii de dulap care la 90-100/h scot maaaaaxim 5%

                          Comment


                          • Ieri, 150km cu 100-120 /h, legal prin localitati (ca mai bine cumpar bere de banii pentru amenzi) cnsum mediu de 5.9% si inca mai mergea in plus, dar era drumul full si am incetinit spre final, cand sa ajung in Iasi.
                            As vrea ca cei care merg cu 4% sa-mi imprumute si mie masina sa merg cu ea, sa vad minunea.

                            Comment


                            • Degeaba ti-o imprumuta...

                              Si eu am scos 4,5 pe portiune de 20 km...

                              Comment


                              • Din 2004 de cand am Loganul pe Cb nu s-a vazut valoare sub 5.2-3%. Cine are chef de experimente aiurea gen 60-70 km/h tr5 drum drept, ori urcat cine stie unde apoi coborat in frana de motor poate obtine cat vrea el, insa parerea mea pe care o sustin in fata oricui e ca sub 5% nu se poate scoate cu 1.4 mpi la un mers normal, in conditii normale, fara factori care sa te favorizeze.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google