P.S. am logan 1.4
Consum Logan 1.4 MPI
Collapse
X
-
Pt. RSX: da, la drum lung garda la sol mai mica te avantajeaza si la consum, nu mult, dar se simte.
Cei care au garda la sol micsorata ar putea confirma lucrul asta. Masina o simti ca nu se mai ''chinuie'' asa tare la inaintare, deci nu numai ca e mai stabila, dar nu o mai ''umfla'' vantu' asa tare.
Calenus: cam mare consumu' ala de 6,8% mers cu 100/h max...
Mie in situatie asemanatoare mi-a luat 5,8%. (90-100, 120 pe alocuri)Last edited by Octavian; 26 March 2008, 10:07.
Comment
-
Tavi, nu stiu cat scade sau creste consumul la o garda mai mica...eu n-am simtit nimic diferit la consum, doar ca e mai inchegata masina si da, nu te mai sufla tirurile de pe drum la 120km/h. cum sectiunea masinii e aceeasi, cred ca treaba cu consumul nu sta in picioare. stabilitatea creste, dar cam atat. a, am uitat: o suspensie mai joasa si mai tare iti scoate plombele din gura la orice denivelareDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Eu m-am carat cu masina lui Evolution din Arad (e lasata cativa zeci de mm buni), pot afirma ca departe senzatia de picat de plombe.
Ref. la consum: se simte foarte bine ca nu mai opune o rez. asa mare la inaintare fata de una cu susp. normala. Vizavi de sectiune, hai sa ducem lucrurile la extrem, coboram masina pana la 40 mm de asfalt, cred ca ii afecteaza si consumu' in mod pozitiv.
Aici tre' sa luam in calcul si centrul de greutate care are efect si la inaintare, nu numai sectiunea.
Comment
-
Exista o metoda simpatica de scadere a consumului. Box tunning. Nu ma pot pronunta in totalitate deoarece s-ar considera publicitate. Oricum se inbunatateste cifra octanica. Se numeste SFI .
Inovaţia SFI a luat naştere datorită cooperării a mai multor laboratoare în lupta pentru reducerea consumului. De fapt, printr-un proces electronic de inducţie, se măreşte calitatea combustibilelor, şi cu aceasta contribuind la prelungirea vieţii motoarelor diesel şi pe benzină - şi cel mai important - la reducerea consumului.
Moleculele de apă, care sunt prezente în orice combustibil, prin ultrasunete vor fi sparte, după care efectiv apa înbunătăţeşte arderea, contribuind astfel la scădere de până la 12% a consumului de combustibil (documentat la 61 de maşini, în parcurs de 120.000 km.
Comment
-
Geox, lasa vrajeala de pe site-uri ce vand pompe si amplificatoare de presiune benzina, ultrasunete cu inductie (asta cum mama dracu o fi functionand? Ca magnetii nu produc unde sonore) si generatoare de vartejuri de pus in galeria de admisie. astea-s bancuri. sunt si la noi pe forum colegi care si-au pus tot soiul de rahaturi pe masina si n-au obtinut rezultatelea alea, nici macar 10% din ce ziceau acei producatori. nu mai luati de bun tot ce zic diferiti "specialisti", ca inginerii aia de la renault/bmw/mercedes si altii nu cred ca-s chiar tampiti si nu stiu cum sa scada ei consumul motoarelor.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Eu detin un 1,4 MPI care are doar 2700 KM. Problema la mine este ca nu reusesc sa scot consum sub 10,2. Am mers i mai sportiv , si mai linistit..si nu se observa vreo diferenta. Vitezele le schimb de obicei pe la 2800 km.
Oare gresesc eu ceva ..sau e normal acest consum?
ps: este vorba de traficul din Bucuresti
Comment
-
Originally posted by Octavian___28 View PostPt. RSX: da, la drum lung garda la sol mai mica te avantajeaza si la consum, nu mult, dar se simte.
Cei care au garda la sol micsorata ar putea confirma lucrul asta. Masina o simti ca nu se mai ''chinuie'' asa tare la inaintare, deci nu numai ca e mai stabila, dar nu o mai ''umfla'' vantu' asa tare.
Comment
-
Pai nu se pune problema in oras la viteze 50-60/h acolo e la fel , ci la drum lung, 100-130/h, acolo consider ca se face o oarecare diferenta de consum.
PS: pe aceeasi portiune de drum unde am mers cu Evolution (are garda micsorata) am incercat sa merg cu a mea respectiv cu a lui fratelo (remapata) sa ajung la ceeasi viteza ca la masina lui Evo. Nici poveste, o simti ca se ''umfla, a lui parca se lipeste pe drum, urca mai bine la 150 (nici cu a lui fratelo, mai mult de 140 n-a mers, 3 incercari)
Comment
Comment