Consum Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sal frati loganisti

    Am mai postat acu' o luna, o luna si ceva consumul care mie mi se parea exagerat la laureate-ul meu plus. Aveam cam 2000-2500 km. pot sa spun ca azi am aproape 5000 si cons mediu de CB imi arata un 7.4-7.5 l/100 (fata 8-8.2 l/100 atunci). merg mai mult in afara (peste 85% din km) si cu viteze de pana la 120-130 kmh. schimb treptele intre 2500-3000 rpm. Aici pe forum multi dintre voi care aveti conditii si stil asemanator de mers scoateti medii de 6.5 %. Aia de de la reprezentata ma cam aburesc (unu' e si amic bun cu mine) cu scaderea consumului da' sincer scartaie abureala lor cu cat inaintez "la mai multi km" . ei zic ca se lasa ba pe la 4-5000km ba pe la 7-8000 ba la 10000. mie nu-mi place abureala asta mi se pare din partea lor parsivenie cumulata cu neprofesionalism. am vazut ca sunteti unii dintre voi cu multa experienta in consumuri "loganesti benzinare" vreau sa mai aflu si parerile voastre.
    precizez ca am facut test si cu plinu' la rezervor (52-53 l alimentati - 650-670 km parcursi) si mi-a iesit o medie de vreo 7.7 %. va urez numai bine!

    Comment


    • Temicoxxl , acum eu am 1900 km. in bord; consumul e aprox. la fel cu ce scrii tu difera doar ca eu stau mult la semafoare si intersectii iar CB IMI arata in oras 8.2-8.5 numai in oras. l-am setat si ras-resetat , atit imi consuma mie in oras. in afara dat la 0 plecat de pe loc si mers constant cu 80-90 km.\h imi ia 5.4%. IN CONCLUZIE UN REZUMAT DE PE FORUM: TOATE CONSUMA LA FEL...

      Comment


      • In Bucuresti consumul nu-mi scade sub 9 la suta, oricat as vrea
        Fara linkuri externe in semnatura

        Comment


        • I-am mai facut un test: Arad-Deva (+Simeria+Hunedoara) 6.9-7% (facut plinu' la aceeasi pompa). Tinuta la 60-80/h localitati, 100-120 afara, ma rog pe unde s-a putut.
          Conditii nasoale de drum (ploaie crunta, tiruri) + 200 kg marfa.

          Sunt mai mult decat multumit. De ceva timp papa mai putin, parca...

          Comment


          • consum

            Alba-cluj 6.1% 5800 km la bord
            la inceput aveam 6.8
            la viteza de 90km consumul e de 5.4-5.5

            Comment


            • Originally posted by lupu86 View Post
              fiind vorba de cel mai slab benzinar 1.4 8v, de preferat a se merge cu el la viteze de croaziera pana la 3000(cuplu maxim) rpm adik 110 kmh unde este mai silentios dupa 3000 incolo se aude mai tare ,si consumu creste tot mai mult. Si daca vreti sa va bucurati de el ca benzinar, faceti ce fac si eu in depasiri retrogradati astfel incat acu sa va pice pe 4000 RPM intre 4000 si 5500 (75CP) trage cel mai bine, adik majoritatea depasirilor cu a treia 80 kmh 3rd gear-4000 rpm deci ii perfect ca merge cum zicea mai sus cineva pana in 120 da 110 kmh e destul, si cu ocaziile de depasiri se mai curata si injectoarele.
              Salutare..Sunt nou aici si vreau sa-ti spun ca am pus masina mea pe dyno.Cuplul maxim il are la 4400 rot/min, si puterea maxima la 5500 rot/ min.Dupa aceste turatii si cuplul si puterea au o usoara scadere.
              real power..... diesel power by

              Comment


              • Ai dreptate COSMINDAN.
                In carte la 1,4 cuplu maxim e dat la 4250r/pm si 5500 puterea
                la 1,6 3000cuplu 5500puterea
                la 16v 3750cuplu 5750 puterea
                Deci e diferit la toate..

                Comment


                • Aproximativ 6,3;6,5 la 100.Viteza maxima 110 km/h.

                  Comment


                  • Deci in fisa tehnica a masinii dacia spune aprox 5.5% extraurban. Eu cu amea ii pun pe aia de la uzina sa mearga pe rand cu ea si dca scot sub 6 le dau eu bani cat un plin de logan dar daca ei mint (si sunt convins ca mint) sa-mi dea ei mie diferenta intre ce scriu ei in carti si consumu' meu real (expertizat de cine vor ei). ce mai vorba multa saracie (echivalent consum de logan benzinar), eu cred ca daca ne-am strange cateva zeci sau sute de loganisti snemultumiti de consum (comparativ cu ce scriu ei prin carti tehnice) si i-=am da in judecata cred ca le-am lua bani de ar fugi din romania... hotii draq... adica noi suntem de vina ca acceptam toate gogosile lor cu "se la motoru.. bla bla ". avem un comporatament ca "vita la taiere". eu le-as da amnzi sa palnga la toti care fac reclame mincinoase... la orice produs ... pentru ei noi consumatorii romani suntem niste "gaini de jumulit". si nu zic numai de dacia ... vezi electrica (CEZ vanzare), vezi detergentii (spala 1000 de pete da p-aia de pe camasa ta uita sa o spele), vezi bancile cu dobanzi fixe (pe un an) si alte n cazuri.
                    PS. daca sunt eu nebun si mint va rog nu va jenati si scrieti aici ca dacia si alti producatori ai caror consumatori suntem ne respecta si incearca sa fie corecti cu noi.

                    Comment


                    • Are dreptate ar trebui infintat un consiliu de supravechere a reclamelor, care sa verifice daca e asa cum spune orice producator ( consum , viteza maxima, etc) la toate bunurile nu numai la masini. Cheltuielile sa le suporte producatorul iar daca criteriile nu corespund cu cele mentionate firma nu are dreptul sa recurga la acea reclama sau ce o fi ea( caracteristici tehnice) ;

                      Comment


                      • Va agitati ca fraierii degeaba degeaba.
                        consumul ala e dat la o viteza constanta de aprox 80-90km/h in ttreapta a 5-a in conditii meteo aprox ideale(fara vant puternic din fata nasol) cu incarcatura de 2 pasageri daca nu ma insel, cu rezervoru nu umplut pana la refuz.
                        eu cu 2 pasageri mers cu 80-90 dar cu vant si pe ploaie am scos 5.7%...un pasager aruncat pe geam si vreme frumoasa si puteam scoate cat spun ei in carte.

                        Comment


                        • Consumul este masurat in conditii impuse de legislatie. Puteti sa-i dati in judecata si la Haga ca tot nu aveti castig de cauza. Daca vreti consum real ar trebui sa masoare consumul dupa alte reguli ceea ce ar duce la incalcarea legislatiei in domeniu. Asta este, s-au speculat niste greseli din legislatie si au trecut consumurile care au iesit. Este valabil pentru orice marca sau motorizare.
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • Eu cred ca tot noi consumatorii-utilizatori suntem de vina... ca nu ne unim... eu cred ca uniti am putea face macar o schimbare ... nu intr-o luna dar pe termen lung am putea avea succes... am niste informatii de la persoane care au lucrat in anglia... acolo nu isi permitea producatoru' x ca detergentu' lui spala 256000 de nuante de pete si cumparatorul sa verse un strop de cafea pe tricou si dupa ce spala tricoul cu acel detergent (conform instructiunilor inscrise pe ambalaju' detergentului si nu dupa ureche) sa mai gaseasca pata respectiva. eu cred ca se poate.
                            sa revenim la oaia mea neagra (laureatul plus cumparat pe 4.02.08) care acum are 5500km. a venit un var de al meu care are acelasi model (alta culoare) luat in ian 2007 (aprox.15000km) si imi zice o chestie: la golanu' lui ii da ulei pe langa un simering de la distributie (nu ma pricep la mecanica) . asta e amplasat in stanga (stai in fata capotei deschise, intre caroserie si motor deasupra curelei de distributie sunt doua capete de suruburi acolo unu mai mare si unu mai mic , puneti degetul acolo si va murdariti de ulei) si a intrebat pe unii de la service dacia si zice ca loganurile fabricate dupa o anumita data au toate problema asta. a verificat si la alte cunostinte cu loganuri (chiar si unu cu MCV) si intr-adevar la toti pica ulei pe la acel simering. ieri m-am uitat cu el si la al meu si surpriza chiar avea dreptate a pus degetul acolo si l-a scos patat de ulei. mi-a zis tot varu' asta al meu ca incercat treaba asta la cineva de la el care are logan din primele serii (2005) si in locul ala e nu e nici urma de ulei. se zice ca e problema cunoscuta de dacia si dealerii lor dar nu o fac publica ca sa nu isi faca anti reclama. de schimbat schimba acel simering dar numai daca le sesizezi tu treaba asta. daca nu stii si nu le zici te duci la revizie si nici nu iti zic nimic. chiar va rog sa verificati si voi. nu stiu daca e valabil si la diesel. sper ca ati inteles unde trebuie sa cautati si va rog sa scrieti mesaje si sa spuneti ce ati gasit. Eu cred ca e o problema chiar daca nu sunt specialist in mecanica.

                            Comment


                            • Revin cu o precizare: cu loganu meu laureate plus 1.4 mpi care are 5500km am scos in conditii de drum ideale extraurban, fara vant cu 90-100 kmh, sub 3000 rpm cel mai mic consum de 6.2% (e diferenta pana la 5.5% ca in fisa tehnica). trageti si voi concluziile.

                              Comment


                              • @ temicoxxl

                                Tu ai niste probleme....esti pornit prea rau impotriva astora de la dacia, dar incearca totusi sa fii obiectiv....nu stiu daca in acest thread am postat, sau in altul, dar, eu cu loganul meu Ambiance, din 2005, 60.000Km, fara niciun fel de imbunatatire la motor, sau aerodinamica, de la Valea Doftanei - 80km/h - Campina - 140-150 km/h - Ploiesti - 80 - 120km/h - Bucuresti, consum mediu indicat de CB a fost de 5.5l%.....deci se poate...depinde ff mult de trafic, stil de condus, si multe alte conditii care pot influenta consumul. Fac destul de des acest traseu, si tot timpul consumul mediu a fost de 5.5% - 5.8%.

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google