Consum Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Cata_65 View Post
    Care este oare rolul ABS-ului?.....
    ABS=anti breaking sistem .. ;)
    Last edited by Tudor; 25 August 2008, 15:25.
    " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

    Comment


    • nu-i spune prostii, e "anti-lock braking system" sau, din germana "Antiblockiersystem", iar rolul lui e de a impiedica blocarea rotilor la franari puternice sau pe sufrafete cu aderenta scazuta.
      @cata_65 si tzony_18: folositi "search" cu incredere, aici sunteti total off-topic.
      @tavi: vad eu ca al tau motor se comporta exact invers decat restul benzinarelor remapate al meu papa o idee mai mult, la acelasi stil de condus, al lui sorin la fel, al lui mareom la fel. O fi 1.4mpi mai "destept" decat 1.6mpi...Eu zic ca nu mai ai tu acelasi stil de condus, te-ai adaptat tu motorului, in sensul ca nu-i mai dai talpa la podea la accelerari usoare pt ca are cuplu ceva mai bun si simtindu-l ca pleaca, il accelerezi progresiv, deci tu nu mai conduci la fel, nu motorul consuma mai putin.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Vanju mare(mehedinti)-timisoara 270 km, 4 persoane + bagaje total vreo 450-470kg, mers normal maxim 130km/h(pe unde s-a putut), 75 km mers cu AC , blocaje pe drum din cauza lucrarilor, semafoare tot tacamu, consum final 6.2 l/100km conform CB, LGN 1.4 laureate plus

        Comment


        • Originally posted by csebalyn View Post
          nu-i spune prostii, e "anti-lock braking system" sau, din germana "Antiblockiersystem", iar rolul lui e de a impiedica blocarea rotilor la franari puternice sau pe sufrafete cu aderenta scazuta.
          @cata_65 si tzony_18: folositi "search" cu incredere, aici sunteti total off-topic.
          ...
          eu stiam anti breaking..anti blocking..Ceva de genu` ..Oricum nu se blocheaza rotzile :P Nu am dat niciun search ..My bad..Ms pt instiintare
          Last edited by Seba; 25 August 2008, 20:52.
          " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

          Comment


          • Sunt de curand proprietarul unui Preferance 1.4MPI și pana acum nu i-am facut consumul, momentan nu am decat 700km, citind posturile thread-ului tind totuși sa cred ca, consumul in general, in special cel urban este direct proporțional cu stilul de schimbare al treptelor de viteza, adica nr. De turații pe care l-e are motorul la schimbarea treptelor, eu cred ca schimbarea treptelor intre 1.800-2000 de ture duce la un consum mai mic (intr-adevar puțin subturat), fara a afecta cu ceva funcționarea, in parametrii normali, a motorului.

            Comment


            • Eu zic ca nu e sanatos un mers subturat, prea putin sa schimbi in 2000 rpm la mpi, nici la dci nu e prea bine asa. Cred ca media finala de consum e afectata foarte putin de turatie ceva mai mare adica in loc de 2000 sa fii undeva catre 3000 (nu turatii foarte mari) asta vand in vedere ca te poti duce si in 5500 daca vrei. Consuml e mult mai afectat de mers neconstant, cu accelerari bruste pt ca apoi sa franezi puternic in distante mici.

              Desi am dci va spun aci experimentul pe care l-am facut, am condus masina cat am putut de subturat, o tineam in 1500 in a 4-a prin oras, schimbam pe la 1800 max, fara sa trec de 2000. Apoi am mers normal sa zic, schimbam pe la 2200 - 2500 rareori mergeam sub 2000, daca eram in a 3-a la 2000 preferam sa merg asa decat sa dau a 4-a si ... Surpriza, consumul a fost identic, dar chiar identic pe CB, acum si daca era o diferentza de una doua sute de grame la suta de km nu era mare lucru, ca subturatu nu e prea bun, se depun tot felul de chestii pe injectoare, nu se face ardere complecta si motorul nu a fost gandid sa funtioneze asa de jos in turatie. Il inveti lenes cum se zice in popor. Fortezi motorul sa mearga la o turatie unde nu ai nici putere nici cuplu si pentru ce?

              Acum nu e foc daca mai merg si subturat dar trebuie sa ai perioade cand o mai si lasi sa se dezmorteasca.

              Deci mai bine du-o mai turata ca nu o sa creasca consumul aproape deloc si ai grija la accelerari bruste mai ales cand esti pe o strada scurta si tre sa opresti imediat.
              Last edited by ovimiha; 28 August 2008, 10:26.
              Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
              http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

              Comment


              • La fel zic si eu: consumul este influentat in cea mai mare masura de stilul e mers si mai putin de turatii (normale ). Schimba la 2500-3000 in oras si nu o sa-ti para rau. Nici consum mare, nici nu infunzi motorul. Si condu cu acceleratii line si anticipare.
                GL-22-TOF

                Comment


                • 5,4/100km
                  consum mediu(cu resetare la plecare)pe ruta Pitesti-Valcea-Sibiu-Medias si retur.

                  P.S.cu tot cu coada de 15 km de la intrarea in Pitesti dinspre Valcea(era Duminica dupa weekend-ul prelungit de Pasti).
                  Last edited by viorelu; 30 August 2008, 12:26.

                  Comment


                  • Ovimiha i-ți multumesc pentru sfat. Nu am mai avut Logan pana acum, chestia ca se pot infunda injectoarele din cauza schimbarii treptelor sub 2000 rpm nu stiam. Pe viitor o sa cresc puțin turatia de schimbare a treptelor pana la pragul de 2500 rpm. Oricum stilul meu de condus nu e unul spotiv, nu sunt adeptul accelerărilor bruște pe distanțe scurte.

                    Comment


                    • Seba: iti dau 99% dreptate din ce ai spus referitor la consuml meu dupa remap ceva mai redus. (1% tine de ultima afirmatie din text, aia cu viteza medie)
                      Pt mine remaparea NU a avut ca efect o talpa la fel de grea (sau chiar mai grea )) ), viteze mai mari si alte cele. Nu pt asta am facut remapare.
                      100% ca motorul consuma ceva mai putin pt ca NU mai sunt nevoit sa o calc in anumite imprejurari la podea (cum ai spus de altfel), comportamentul fiind (fara sa calc acc la podea) ca cel de dinainte de remap (cu acc la podea desigur in anumite imprejurari).
                      Deci ce vroiam sa spun, ca la aceeasi viteza medie, inainte de remap aveam un consum o idee doar mai mare.
                      Q.E.D. )) (sper ca in formularea asta esti de acord cu mine).
                      Last edited by Octavian; 30 August 2008, 16:26.

                      Comment


                      • Pai e normal ... Masina se misca mai bine , motorul duce mai usor greutatea in spate .

                        Comment


                        • Tavi, asa mai vii de-acasa deci nu (mai) conduci in acelasi stil...Qed
                          e si normal, mai, sa fie asa, nu mai simti nevoia sa bagi piciorul d etot in pedala, tie ti se pare ca nu-i dai gaz si ea trage, atunci, da, consumi ceva mai putin. Dar da-te la ea ca si inainte, cu blana la depasiri si-o sa simti in buzunar si-n rezervor cuplul ala in plus
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Buc-giurgiu-Nisipurile de aur
                            Retur Nisipurile de aur-vama veche- fetesti- calarasi- bucuresti
                            In total parcurs 740 km, vit medie 58 km/h, consum 6.0.
                            Ac pornit ocazional.
                            PS: proaste drumuri mai au bulgarii.

                            Comment


                            • Seba, stilul de condus s-a modificat in proportie de 2-3% , de unde si mica diferenta de consum.(ca doar n-am dizal sa simt asa tare suprplusu ala).
                              ''Vitezistic'' vorbind, tot acolo ma situez.
                              Desi am o ''problema'' in mintea mea sau poate chiar reala: de multe ori am impresia ca pe tr V la viteza de varf nu se mai duce ca inainte (adica inainte vedeam parca mai des kilometrajul dupa 160, acum abia abia urca la 160...Poate doar o impresie).

                              Comment


                              • La cine ai facut remaparea ? .. Poate ai harta facuta pentru treptele inferioare ( demaraj ) in defavoarea topspeed'ului ....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google