pun si eu o intrebare proasta cat consuma cand faci 0-100 km/h? cel instant ma intereseaza. mersi
Consum Logan 1.4 MPI
Collapse
X
-
buna seara tuturor,
se pare ca am deschis (fara sa vreau) un subiect delicat...mersul in gol...
sincer sa fiu nu ma asteptam ca injectia loganului sa beneficieze de o asemenea functie....sa opreasca injectia in frana de motor....sincer am sa ma interesez si am sa fac maine un test si revin cu date :tehnice"...singurul neajuns este ca versiunile de dupa 2007 nu au la CB consumul instantaneu (care ar putea aduce lumina in acest caz )
eram sa uit....
cand am adoptat acest tip de mers (in gol la vale) ...facusem cu un amic de al meu un test pe un Renault Laguna 1,8 benzina (nu-mi aduc aminte din ce an era si daca era in 16V) dar avea consum instantaneu....fara scoasa din viteza nu am reusit un consum mai mic de 4,8l/100km iar la mersul in gol am vazut si valori de 0,5l-1l/100km....Last edited by constantin_stan78; 8 January 2009, 23:24.
Comment
-
eu stiam ca si dacia veche (1310) in frana de motor nu consuma = 0
salexul nu cred ca ai citit cu atentie postul meu #1517. oricum, era o simpla curiozitate sa aflu cam cat manancaLast edited by bogdan_1984; 8 January 2009, 23:27.sigpic
Comment
-
salutare tuturor....
dupa cum am promis ieri am venit cu date proaspete de la test drive-ul ) facut, legat de consumul in mersul in gol si frana de motor.
am luat iesirea din botosani catre tg.frumos unde este o panta de 8%, fara vant sesizabil, masuratoarea a inceput din acelasi loc.
la mersul in gol: am scos-o pe liber la 80km/h si am resetat CB prima valoare medie a fost 1,4l% dupa care a scazut pana la 1,1%, si am parcurs 3km (viteza maxima atinsa 110km/h).
la frana de motor: am bagat a V-a si la 80km/h nu am mai accelerat si am resetat CB prima valoare medie a fost 0,4l% dupa care a scazut pana la 0,2%, si am parcurs 2km (viteza maxima fiind 80km/h).
concluzii:
1) seba avea dreptate - frana de motor duce consul aproape de zero.
2) mersul franat este rentabil atunci cand ai pante cu unghi mare (peste 7%) pt a putea merge o distanta apreciabila....
3) am sa-mi schimb stilul de condus...si de indata ce fac Botosani-Bacau....vin cu noutati...cine stie poate dau mai jos valoarea de 5,3% cat am reusit pana acum.
o zi buna tuturor.
Comment
-
nu seba avea dreptate, aia de la care s-a documentat seba si darkside si altii, aia au dreptate
mersul franat nu prea e rentabil, decat daca te grabesti sa cobori panta,mai ales cele abrupte si scurte, altfel poti sa mergi lejer in frana de motor, nu incalzesti franele, iar consumul se pare ca e mai mic.
off-topic: daca apesi ambreiajul in viraje sau cand franezi la viteza mare, incearca sa renunti si la obiceiurile astea. e mai "safe". zic asta pt ca stiu multi care merg scotand masina din viteza fac si greselile mentionate mai devreme, nu zic numai ca sa ma aflu in treaba.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
seba dragule, vad ca ai aceeasi varsta ca mine.....lucru care ma bucura )
viitorul meu stil de mers va fi o combinatie intre frana de motor si mersul pe liber.....
cu siguranta doar cu frana de motor nu poti scadea consumul semnificativ....iar mersul franat (sincer nu inteleg la ce te referi...cred ca la partea ca franezi la vale....) nu cred ca se aplica pt mine, deoarece la revizia de 15000km placutele sunt ca noi....lucru care ma bucura (am bagat la cap ce scrie manualul masinii paragraful legat de franarea).
legat de calcatul ambreiajului in curbe....e o tehnica departe de mine....parerea mea e super periculoasa...Last edited by constantin_stan78; 9 January 2009, 20:51.
Comment
-
Iarna asta m-am consvins cum sta treaba cu consumul, adica e mai mare, bine mai mare.
Daca vara la acelasi stil de mers imi consuma 6,5-7%, iarna (la aprox -10grC) consumul se duce ''optimist'' catre 8-8,5%.
PS: aceeasi treaba am vazut si la Focusu lu' fratello (1.6 benzina): avea 6,5-6,8% , cu geru asta are 8,7% , de mers tot asa a mers.
Comment
Comment