tavi, vara suparare, la 70 dai 3 daca vrei frana de motor si la 40 2, la 20-25 tr1. daca tu la 70 te astepti sa ai frana de motor la 2000rpm...niet
Consum Logan 1.4 MPI
Collapse
X
-
Sandero, ~4150 Km bord, consum 7.6% (80% prin oras) - nu am mai resetat computerul de vreo 5-6 sute de Km, am cam inceput sa-i dau peste bot, inainte mergeam la consum, acuma ma mai trezesc intr-a 3-a pe la 4000-4500 ture pe la iesirea din oras.
Comment
-
cu cat mergi mai mult cu el neresetat cu atat devine mai lent in calcule si mai inexact...dupa resetare la 30-40 km e cel mai exact...zic eu....si ma refer strict la consumul mediu.Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
Consum mediu 1.4 mpi logan
Traseu Arad - Szeged - Budapest (Ferihegy2 International Airport) - Szeged - Arad. 557.8 KM Total.
Autostrada: ~ 330 km.
Nationale + Arad + Szeged: ~ 230 km.
Sarcina incolo - 290 kg.
Sarcina inapoi - 150 kg.
Litri Consumati: 30.4 Litri.(120 Lei RON benzina pt cei 558 km).
Consum Mediu: 5.4 L/100 Km.
Viteza Medie: 71.1 Km/h.(Cu motorul pornit prin : Vama, taxe aeroport parcare, vigneta, pornit de cateva ori pe autostrada in parcari pt caldura). Se stie cand stai pe loc cu motorul pornit viteza medie scade.Last edited by lupu86; 25 November 2009, 00:59.
Comment
-
Originally posted by Seba View Posttavi, vara suparare, la 70 dai 3 daca vrei frana de motor ........... daca tu la 70 te astepti sa ai frana de motor la 2000rpm...niet
Daca o las in viteza de la ~70 pe tr IV la velea de pe pod NU mai ajung cu ea la semafor, tre sa dau iun pic gaz.
D-aia prefer s-o las pe liber sa ajung in consum de ralanti la primul semafor, consum mai putin teoretic, deci NU vreau frana de motor in cazu prezentat.
In oras folosesc prea putin frane de motor (ca nu suntem la curse), de la 70 daca tre sa franez o las pe tr IV in timpu franarii pana pe la 50 dupa care o scot la pc mort, pr ca in 10-15 metri esti oprit, n-are rost sa amesteci aiurea in cutie.
Comment
-
mai, eu pe cat posibil, folosesc frana de motor. nu violenta, clar, ca nu-si are rostul in oras, dar nici sa calc pedala ai din mijloc s-o uzez mai tare decat pe aia de gazDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by guvidex View PostComputerul de bord imi arata in general peste 12, am calculat eu consumul si am constatat ca am reusit performanta de a consuma 14.4/100km . Cu 13 litri am mers fix 90km si asta conducand economic. Eu inteleg ca in Bucuresti traficul e aiurea dar acest consum mi se pare mai mult decat exagerat.
Ce solutii recomandati?
Consumul de mai sus l-am scos conducand subturat, schimbam vitezele pe la 1500 ture.
Schimband intre 2500-300 ture am reusit sa merg cu 13 litri fix 104 km. Se vede o imbunatatire dar tot e exagerat.
Repet intrebarea. Daca o duc la un service sunt indivizii de acolo in stare sa-i calculeze consumul real si sa faca ajustari daca e cazul? Ce service din Bucuresti e capabil sa faca asta in mod profesionist?
Comment
-
nu service-ul trebuie sa-ti calculeze consumul. si reglajele nu le fac ei. pot in cel mai fericit caz, sa-ti resofteze ecu injectie, sa faca niste teste de injectoare, sa verifice fise, bujii, filtre. daca totul iese ok, atunci nu prea au ce sa-ti faca. iar toate chestiile astea spuse mai sus, ar trebui sa le poate face orice service care se respecta, cu atat mai mult o reprezentanta dacia-renault-nissan.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by Seba View Postmai, eu pe cat posibil, folosesc frana de motor. nu violenta, clar, ca nu-si are rostul in oras, dar nici sa calc pedala ai din mijloc s-o uzez mai tare decat pe aia de gaz
Mai bine franez un pic mai tare (fara sa bruschez) si schimb placutele cu 5-10000 km mai devreme decat ''normal'' daca exista asa ceva (cam 45000 km ma tine un set, deci iti faci o idee in ce masura folosesc frana de motor si frana de picior).
Facem condus sportiv? da, atunci bag(am) inferioare de sare turometru in 4500-5000, no problem, in rest n-are rost sa simulez un condus teoretic corect, cu frane de motor din 3000-3500 rpm, eventual iarna cand se cere (normal) treaba asta.
Comment
Comment