Consum Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu zic cat indica CB-ul. N-am nici un interes sa vorbesc aiurea. Cine are CB si drum de cel putin 20 km pe un segment care faciliteaza mersul constant, il invit sa vina cu impresii.
    PS: La 120 km/h constant, consumul e 6.8%

    Revin cu un video facut de dimineata. Spre sfarsitul clipului retrogradez in a 4-a pentru a se vedea cum creste consumul.
    Last edited by darksid3; 1 July 2010, 17:54.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • are dreptate darksid3...6.8-7 la 120...blana sau lejer , mie pe tot asa consuma pe distanta pe care o fac eu zilnic
      sigpic

      Comment


      • Consum logan 1.4 mpi

        Consum pe ruta Cluj-Napoca (iesire) -> Arad (in municipiu in fata blocului)
        - 273.4 km parcursi.
        - viteza medie 69.3 km/h
        - litri consumati 12.9 L
        - CONSUM : 4.7 L/100 KM.

        Masina
        - are aproape 51 000 km,
        - an 2006 model ambiance, deci fara A.C.
        - rodaj facut cu grija
        - toata viata motorului benzina (in proportie de aprox 95 %) de la OMV
        - ulei Mobil 1 full syntethic,
        - bujii BOSCH cu 4 electrozi.
        - CHIP TUNING, se pare de calitate excelenta, o optimizare foarte buna a cuplului in regimul 2000 - 3000 rpm, rezultatul se vede la consum.


        P.S. Nu am mai alimentat din Cluj. Arata tot plin, se pare ca nu scade dupa 13 litri.
        Attached Files

        Comment


        • E de vanzare masina?
          Deci, resetat CB-ul de luni dimineata, imi arata acum 13.2 l/100 km.
          N-am mai avut asa consum de pe vremea cand aveam un V6 2.5. Bine... aia consuma 13 in zilele bune...
          Ideea e ca m-am mutat cu serviciul la 2 km de casa si merg numai pe stradute cu treapta a 2 a si a 3 a. Fac doar 5 min, nici nu apuca sa ajunga la temperatura optima.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • pana la urma v-ati prins ca 1.4 consuma exact dupa cum il conduci?
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • Deci...voi sunteti un fel de "mi se rupe de criza"
              aham......Restul e LOGAN


              http://www.youtube.com/watch?v=LFMrhczwez8

              Comment


              • Originally posted by lupu86 View Post
                Consum pe ruta Cluj-Napoca (iesire) -> Arad (in municipiu in fata blocului)
                - 273.4 km parcursi.
                - viteza medie 69.3 km/h
                - litri consumati 12.9 L
                - CONSUM : 4.7 L/100 KM.

                Masina
                - are aproape 51 000 km,
                - an 2006 model ambiance, deci fara A.C.
                - rodaj facut cu grija
                - toata viata motorului benzina (in proportie de aprox 95 %) de la OMV
                - ulei Mobil 1 full syntethic,
                - bujii BOSCH cu 4 electrozi.
                - CHIP TUNING, se pare de calitate excelenta, o optimizare foarte buna a cuplului in regimul 2000 - 3000 rpm, rezultatul se vede la consum.


                P.S. Nu am mai alimentat din Cluj. Arata tot plin, se pare ca nu scade dupa 13 litri.
                In anvelope ai azot in loc de aer? sau heliu? Umflate la 7-8 bari?
                M-ai lasat fara cuvinte, esti mai tare decat mumus , ai scos consum de diesel.

                Comment


                • Nu, nu sunt umflate cu azot, cu aer undeva la 2.2.
                  Secretu e in primu rand, cum iti formezi masina, chip tuning de calitate (optimizare eficienta a cuplului), benzina buna, si multa frana de motor. Eu inainte de sate, reduc viteza prin franarea de motor, adica las acceleratia cu cateva sute de metri inainte.
                  Un sfat pentru un motor sanatos, periodic dati-i un pic in gura din mers, adica din a doua pana in 5500 rpm, a treia, etc 1-2 km e suficient, daca se face periodic operatia. Astfel se mentin injectoarele, admisia, evacuarea si catalizatorul curate.

                  Comment


                  • la mine la mers apsolut normal, fara sa ma gandesc la economie de carburat imi arata 7.4 in oras, si va mai scadea. tot incerc sa fac o saptamana numa in oras si sa va arat rezultatu, da mereu intervine un drum mai in exterior...cand voi reusi voi posta.

                    acel 7.4 l-am scos numa in oras, resetand cb dimineata , mers 2 km , stat 8 ore, mers 5 km, pauza 10 minute, mers inca vreo 5-6 km, stat inca 1-2 ore si inca vreo 5 km , stat jumate de ora, si acasa...inca 5 km... deci numai drumuri scurte, cu motorul mai mult rece.
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • lupu, pozele sunt facute imediat dupa ce ai parcurs acei 274km? te interb ca ai doar 2 liniute la apa. consumul e foarte mic. ne poti spune viteza de croaziera si viteza in localitati ? cam cat din drum reprezinta sate?

                      Comment


                      • Am ajuns acasa pe la 19 si 20 cred. pozele sunt facute un pic mai tarziu.
                        Viteza de croaziera 100 - 105 km/h
                        Drumul Cluj - Oradea (centura) - Arad contine cam 4 orase : Huedin, Alesd, Salonta, Chisineu-Cris si vreo 30 de sate si comune.
                        Oradea - Arad, sectoare in constructie, 2 tronsoane semaforizate.
                        In sate, comune, tronsoane aglomerate aprox 55 - 65 kmh.
                        Peste tot cat am putut, am pastrat o viteza de deplasare constanta.

                        P.S. Cand mergeam inainte la Cluj cu benzina de la Petrom consuma cu 0.4 0.5 litri /100 km mai mult. Se pare ca benzina din Ardeal e mai buna (OMV, Calea Turzii Cluj)

                        Comment


                        • Comsum 100% urban Arad 7,2%.
                          ....dar nu e fun deloc.

                          Comment


                          • Sibiu-Rm Valcea, dist parcursa 105 km, pana la intrare in Rm Valcea cb indica 4.8l/100km iar de acolo pana la destinatie(traversat orasul)consumul a ajuns la 5.2, viteze cuprinse intre 60-100km/h, depasiri putine, mers batraneste cu frane de motor, 2 persoane in masina(eu si sotia) fara AC, calculator resoftat si benzina de la Mol(recomand tuturor).
                            acelasi drum parcurs cu 6 persoane in masina, AC pornit fara depasiri(ca nu se putea pe Valea Oltului cu masina grea si cu AC pornit), consum 5.6l/100km
                            alt drum cam 20km pe 4 benzi Talmaciu-Sibiu, cu 4 pers, fara AC, cu acceleratii puternice(ca sa incerc sa ma tin dupa un diesel 1.9), viteze intre 100-130km/h, consum CB 7.6l/100km
                            deci parerea mea e ca stilul de condus conteaza foarte mult la obtinerea unui consum rezonabil si bineinteles ca si un combustibil bun(inainte mergeam pe rompetrol si haraia motorul ca toti dracii si mergea si in suturi)

                            Comment


                            • Parca vorbiti de SF-uri cand ziceti de un consum de 5,2-5,5% extraurban si 7,5% urban la un logan de 1,4MPI. Cred ca mergeti cu motorul subturat sau stati sa scoate mult pe liber masina. Cred ca din toate comentariile de aici sunt singurul MCV-ist cu motor de 1,4MPI. Cu un ritm de viteza cuprins intre 60-80 kmh cu truratii intre 1800-2400 rpm si cu coborari pe dealul negru in treapta superioara pe turatii de1500-2000 rpm am reusit sa scot 5,5%, dar pe un drum intins cu un ritm de viteza cuprins intre 80-100kmh si cu mute depasiri folosind treapta inferioara nu am reusit sa scot mai putin de 6,2% consum benzina. E adevarat ca un MCV e mai grewu cu 200kg fata de o berkina si asta se reflecta si in consum, dar nu voi crede niciodata ca cineva care merge cu 110-130kmh poate avea un consum de numai 6%. Eu la un drum DRAGASANI-BUCURESTI pe un ritm intre 100-130kmh pe benzina am consum de 7%, e adevarat ca la intoarcere `vin in urcare dar si cu o greutate suplimentara pe masina de 300-400kg fata de atunci cand ma duc.

                              Comment


                              • Scuze pt of. Cum este mai bine sa abordam o panta cu o inclinatie mai mare. Sa mergem cu o treapta superioara si rotatiile sa fie pe la 1700/1900 sau cu una inferioara si turometrul sa arate peste 3000 de rotatii. Cred ca si asta depinde pt un consum bun.
                                Inca o data scuze pt off topic.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google