Originally posted by 2012
View Post
Suport Din Mijloc Esapament
Collapse
X
-
-
Si eu... rezolvat! Multumesc, colegii!''Dacă votul nostru ar putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lăsa să votăm'' Mark Twain.
Comment
-
Si la mine s-a rupt acel suport (poza 1) dar s-a rezolvat asa (poza 2):"Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal" - PARAZITII
Comment
-
Originally posted by Ampt View PostŢinând cont că la DPF regenerarea filtrului de particule se face la o temperatură de aproximativ 600 de grade Celsius, voi studia cu mare atenţie întreg eşapamentul.
Comment
-
Chiar acum am descoperit si eu ca am aceasta problema, mi s-a rupt acel suport. Cred ca era inevitabil, masina se apropie de 5 ani. Stiti cumva un service in bucuresti unde as putea sa o rezolv si sa fie ok? Banuiesc ca la service autorizat nu ar fi de acord sa se adopte o solutie de compromis, ci ar recomanda schimbarea tobei.
LE: sau nu neaparat un service, cineva care are rampa si monteaza coliere.Last edited by ZeosSupreme; 13 June 2014, 11:31.
Comment
-
Salut !
Te poti duce la atelierul Dacia de pe Nicolae Grigorescu.Eu acolo am fost, iar cu ocazia reviziei de 5 ani, mi-au si pus colierul ala.A costat in jur de 20-30 lei.
Au trecut 2 ani de atunci si toba sta la loc ei.
Sau, poti face si tu lucrarea asta cu 2 coliere.Numai sa ai o rampa ceva, caci altfel teoretic e imposibil de lucrat-Last edited by derbedeu; 13 June 2014, 11:41.Cand e vorba de bani, toti suntem de aceasi religie...
Comment
-
Originally posted by Ampt View PostLa următorul schimb de ulei am să văd cum se prezintă şi la mine celebrul suport, precum şi întregul eşapament.
Revin cu poze!
Comment
-
Chiar de pare ruginit rau, sa stii ca tabla e groasa si rezista.
Partea care a cedat la mine e sudura dintre cele 2 dungi rosii. La ambele capete.
Parea impecabila , doar ca nu era. Cand mai ai ocazia, mai zgaltii esapamantul ca sa-i verifici soliditatea sudurii, sa nu te trezesti ca se desprinde cand treci peste vreo denivelare.
Suportii par ok.Attached FilesLast edited by mr.K; 13 June 2014, 14:49.
Comment
Comment