Originally posted by mr.K
View Post
Suport Din Mijloc Esapament
Collapse
X
-
Am un lighean ph2 pe benzina vechi de 5 ani luat de nou si din pacate s-a rupt si la mine toba acolo pe mijloc si vrea sa va zic ca nu am lovit masina pe dedesupt si nici nu am multi km cu ea. Nu stiu cum ar fi mai bine sa procedez.... sudura sau coliere metalice? Ma gindesc ca la sudura dupa o perioada va ceda deoarece e temperatura acolo.
Cred ca acea prindere cedeaza datorita apei care este aruncata de pe drum pe esapamentul incins.
Comment
-
De prindere vorbesc.
Am sudat astazi cu argon desprinsa in doua puncte (cost 50 ron); primul linga catalizator al doilea linga bucata de metal aproape de punte spate.
Daca se mai rupea si de pe toba finala pierdeam pe drum evacuare
Comment
-
Cam asa arata pe dedesupt.
Comment
-
la service auto cobalcescu valea oltului, mi sa spus ca nu se poate suda si ca trebuie sa schimb toata ,,teava" (toba) ,pret ~700 lei.
asa ca am facut-o eu.Attached Files
Comment
-
Originally posted by MIHAI C View Postla service auto cobalcescu valea oltului, mi sa spus ca nu se poate suda si ca trebuie sa schimb toata ,,teava" (toba) ,pret ~700 lei.
asa ca am facut-o eu.
Cand se va intampla, acum sau peste 1-2 ani, nefiind stiinta exacta, schimba toba intermediara cu totul. Cumperi una care se fixeaza cu coliere. Sa nu cumperi ASAM, au din fabrica pori pe unde rasufla. O sudura de calitate te va costa cat toba, si tot niste ruginitura ai avea in continuare. Cand o sa cedeze, ai sa stii sigur, motorul o sa sune ca un V8.
Comment
-
-
De fixat e fixat cum trebuie,pentru ca dupa montaj am bagat mana si m-am apucat si am inceput sa trag de evacuare ca spartu si nu se mai misca deloc acolo. Sta fixa in colier,acum na poate peste 3-4 ani sa mai cedeze "urechea" aia pe care am sudato pe colier pentru a face legatura cu suportul dupa caroserie.Cand vrei sa faci un bine gandestete de 2 ori!
Comment
Comment