Suport Din Mijloc Esapament

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    eu am scos borna si am sudat
    acum 2 saptamani a vedat si la mine dupa 5 ani

    Comment


    • #17
      Originally posted by Bogdan20cj View Post
      Intrebare pentru cei care au rezolvat problema prin sudura: ati scos bornele de la baterie?

      Trebuie sa imi fac ITP luna viitoare si as vrea sa nu ma plimb aiurea..

      Mersi
      La mine a sudat cu autogen si nu a scos nicio borna !

      Comment


      • #18
        Astea cu luatul bornei sunt aberatii, nu pateste nimic masina daca nu se ia borna la sudarea cu electric de orice fel (electrod, mig, argon, etc).


        PS La autogen ar fi culmea sa iei borna jos,

        Comment


        • #19
          Masina nu pateste nimic, dar o sa pateasca calculatoarele. Oricum sudura mig e mai sanatoasa decat autogen.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • #20
            Multumesc pentru raspunsurile voastre. Eu am intrebat pentru ca sudura cu arc electric genereaza un camp electromagnetic care poate distruge componentele active din ECU...

            Comment


            • #21
              Eu am sudat electric si am scos borna de la baterie.Cred ca are 2 ani de cand am facut operatiunea si inca e bine.

              Comment


              • #22
                Mi-a venit randul.


                Nu scapa nimeni, nu e vorba de lovit sau altceva, rugineste (multi nici nu stiu ca nu mai au suport acolo). E un material infect, subtire, netratat... solutie proasta ce ar fi necesitat rechemare.

                Solutia improvizata:
                Attached Files
                Last edited by 2012; 8 April 2013, 19:27.

                Comment


                • #23
                  Mi-a venit si mie randul acum vreo luna.

                  Am fost la un atelier specializat in esapamente(Sibiu, strada Stefan cel Mare).

                  Au sudat si au grunduit.

                  Costul a fost 25 de RON.

                  Sunt foarte multumit de operatiune. Zornaitul metalic a disparut.

                  P.S. Pentru statistica, masina avea 5 ani in momentul desprinderii suportului.

                  Se pare ca la Dacia,
                  - bateria tine 5 ani
                  - esapamentul 5 ani
                  - vopseaua 5 ani
                  - blocul de lumini 5 ani

                  Cred ca Loganul a fost proiectat cu o durata de viata de 5 ani

                  Mai demult, cand am cumparat o bicicleta noua Pegas, scria in manual ca durata de viata proiectata a bicicletei este de 8 ani.

                  Foarte incurajator: 8 ani versus 5 ani
                  Last edited by stolniceanulucian; 9 April 2013, 13:28.
                  Logan GPL 1.4

                  Comment


                  • #24
                    stai calm aca acum toate se fac pentru 5 maxim 10 ani.nici haudili facut acum nu mai tine mai mult de 10 ani.eu am sudat suportul ala la un "meserias" cu 10 lei.am 48 de mii km in 6 ani si esapamentul e mai ruginit decat al unui papuc de 8 sau 10 ani.
                    Welcome to the Club, We Have Jackets !

                    Comment


                    • #25
                      confirm, azi am auzit un zornait pe la viraje, zic sa ma uit pe sub ea, ambele prinderi de pe mijlocul masinii erau desfacute - masina are fix 5 ani. toba mai e prinsa doar in capete! am auzit si eu ca exista ateliere specializate pe reparatii din astea, puteti sa-mi recomandati ceva prin bucuresti?

                      Comment


                      • #26
                        Si eu am patit-o,am fost la service sa o sudeze in argon.
                        Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by stolniceanulucian View Post
                          Mi-a venit si mie randul acum vreo luna.

                          Am fost la un atelier specializat in esapamente(Sibiu, strada Stefan cel Mare).

                          Au sudat si au grunduit.

                          Costul a fost 25 de RON.

                          Sunt foarte multumit de operatiune. Zornaitul metalic a disparut.

                          P.S. Pentru statistica, masina avea 5 ani in momentul desprinderii suportului.

                          Se pare ca la Dacia,
                          - bateria tine 5 ani
                          - esapamentul 5 ani
                          - vopseaua 5 ani
                          - blocul de lumini 5 ani

                          Cred ca Loganul a fost proiectat cu o durata de viata de 5 ani

                          Mai demult, cand am cumparat o bicicleta noua Pegas, scria in manual ca durata de viata proiectata a bicicletei este de 8 ani.

                          Foarte incurajator: 8 ani versus 5 ani
                          Eu o am de 8 ani...si : esapamentul e ok ( finala e sport, dar asta e alta treaba ), tabla e ok, bateria am schimbat-o de 2 ori ( din cauza consumatorilor suplimentari / incalzire in scaune, muzica, lumini, etc ), blocul de lumini e ok....si restul sunt f ok
                          Nu trageti concluzii pripite : masina te tine in functie de cat si cum ai grija de ea....

                          Comment


                          • #28
                            de 2 zile am vazut ca toba sa lasat mai jos decat era si tot de atat timp a inceput sa se auda un zornait ciudat cand o accelerez, am stat ca bou si m-am gandit de unde putea sa fie pana am tras un pic de toba si am constatat ca joaca ca nebuna pe acolo, trebuie in weekend sa ma bag sub ea sa vad ce pot sa-i fac, am nevoie de aparat de sudura ? sau rezolv cu un colier ceva ? si nu stiu cum se face ca tot 5 ani are si masina mea ))))
                            Last edited by cata89ro2000; 8 May 2013, 14:31.

                            Comment


                            • #29
                              m-am si dus la reparat, pana la urma am sudat-o, dar cred ca e buna si solutia colierul. prinderile erau ruginite, oricum nu stiu cat o sa mai tina
                              si teava era foarte ruginita, mai ales pe bucata din mijlocul masinii, dupa mufa catalizator in jos mai e o zona unde e teava cu diametru mai mare, acolo e dezastru au zis aia ca nu mai dureaza mult si o schimb de tot! ce teava au pus astia de rugineste in 5 ani de nu mai ramane nimic din ea? cel putin prinderile alea erau praf pulbere fina.

                              Comment


                              • #30
                                Pana la urma in cate puncte este prins esapamentul? Mi s-a rupt si mie ieri suportul acela de la jumatate, insa am de facut un drum de ~100 Km. Dupa acest suport, pana la final mai este ceva?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google