Dupa cum spunea colegul nostru mr.K, s-a rupt toba, 1 an si 2 luni a rezistat, eram in centru pe la budapesta cand sa intamplat, toata lumea era cu ochii pe mine.
Suport Din Mijloc Esapament
Collapse
X
-
salut...ce marime au colierele alea? ca vreau sa imi pun si eu pe masina pana imi vine intermediara noua
multumescsigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435
Comment
-
Poate ca niste Poxilina pusa de la inceput peste acele parti metalice care merg in garnituri ar mai ajuta sudura sa nu se rupa in timp. Ma confrunt cu problema asta de ceva vreme, masina a rezistat eroic cu toba timp de aproape 9 ani. Acum la o evaluare este spre duca, gauri usor vizibile, posibilitate de rupere, asa ca o sa comand Bosal care are preturi decente. O evacuare completa, cu toate accesoriile, este undeva la 1450 lei. Catalizatorul este cea mai scumpa parte la 840 lei. Daca mergeti pe originale, la Dacia preturile sunt triple si uneori duble, doar catalizatorul este 2610 lei. Acele coliere mari de prindere mentionate de cineva mai sus, au la Bosal codurile:
Catalizator - Intermediara: 265-895
Intermediara - Finala: 265-810
Daca mai are nevoie cineva de coduri pentru alte repere i le pot furniza. Catalizatorul este 090-159, intermediara 281-957 si finala 200-063. Tampoanele mari din cauciuc 255-520 (trei la numar). Reperele la prinderea de motor sunt 258-947 (surub - se iau doua), 258-038 (piulita - se iau doua), 251-971 (arcuri - se iau doua) si 256-056 (garnitura). Cu mentiunea ca masina este Logan PH2 din 2008, model 75CP, 1390 cc, motor K7J710.
Comment
-
Cea mai buna!
Altfel, in primavara urmatoare iar cedeaza.
Ar mai fi solutia pe care am adoptat-o io (dupa 2 suduri care au cedat), care consta in suprapunerea unei platbande metalice peste existent si sudura temeinca a acesteia, de tabla exitenta si teava tobei. Mi-a sudat-o unu' intr-un service obscur de pe Clisura Dunarii cu ani buni in urma.
La mine n-a mai avut moarte pana cand am schimbat cu totul intermediara (adica in urma cu o saptamana).
Comment
-
Aia din poza, ridicata pe elevator, e dacia ta?
Daca vrei sa fii sigur ca sudurile o sa te tina mai mult, ia un spray cu zinc si da (cu esapamentul rece, bineinteles) pe toate zonele care au vazut sudura, prinderi suporti, imbinari tobe etc.
Comment
-
Nu poti face nimic dupa sudura, chiar cu spray cu zinc,aur sau ce vreti...
Odata racit materialul, a reactionat deja cu O2 si incet incet apare....
De aceea electrozii au acea pasta pe ei, prin incingere aia degaja un gaz care protejeaza impotriva oxidarii....zgura aceea care e deasupra sudurii si pe care o sparge sudorul dupa ce a sudat, garanteaza cat de cat protectia.....sau daca vreti in mediu de argon...
La masini practic rugineste traseul de la intermediara in spate, unde stagneaza apa care favorizeaza si mai mult...
In fata nu are voie sa rugineasca pt ca e in foc continuu, la 5000rpm in rampa se inroseste pana la jumatea distantei pana in catalizator...
La Dacia insa e diferit....pt ca e low cost ruginesc suportii de prindere....teava nu rugineste din noroc( pt ca se incinge)
Comment
-
Cam asa arata dupa aproape un an evacuarea..low,low cost.20170325_085110.jpg20170325_085101.jpg
Poze facute in martie.Last edited by micutzu666; 6 May 2017, 16:10.Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!
Comment
Comment