If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Daca vrei sa fii sigur ca sudurile o sa te tina mai mult, ia un spray cu zinc si da (cu esapamentul rece, bineinteles) pe toate zonele care au vazut sudura, prinderi suporti, imbinari tobe etc.
nu e masina mea. am pus o poza de pe net ca sa nu se uneasca posturile.
la sfarsit au dat cu un spray gri.
Legat de esapamentul Loganului 1.4 am cateva nelamuriri,poate este cineva amabil sa raspunda.
1.Pe teava de esapament,intre catalizator si intermediara,este montat un fel de tampon,dar nu e tampon pentru ca e prins numai de teava (in suruburi),nu si de caroserie.
Stie cineva ce rol are?(Am pus o poza,sus, dar nu stiu daca se vede)
2.Ca sa inlocuiesti toba intermediara,trebuie sa tai teava inainte si dupa toba.La mine ar trebui sa o tai numai din spate.La partea din fata,teava care vine de la catalizator intra liber in toba intermediara.Or fi fost sudate si s-a rupt sudura din trepidatii?
3.Inelele din cauciuc,prin intermediul caraora se prinde coloana de evacuare gaze arse de caroserie,intra pe niste suporti cilindrici,suporti care au capetele semisferice,mai mari in diametru decat suportii.Cum fac sa le schimb:ung cu vaselina si le fortez sa iasa, cu surubelnita?
Link-ul cu poza nu merge, dar:
1. acel tampon se cheama "batator acustic" si are rolul de a amortiza vibratiile esapamentului la anumite turatii'
2. teava si toba au fost sudate dar, s-au rupt din cauza ruginii si trepidatiilor. De preferat, inlocuirea tobei intermediare. Refacerea sudurii nu va tine prea mult!
3. exact cum ai spus: dai cu vaselina sau WD40 si fortezi cu o surubelnita.
"Succesuri!!!"
Link-ul cu poza nu merge, dar:
1. acel tampon se cheama "batator acustic" si are rolul de a amortiza vibratiile esapamentului la anumite turatii'
2. teava si toba au fost sudate dar, s-au rupt din cauza ruginii si trepidatiilor. De preferat, inlocuirea tobei intermediare. Refacerea sudurii nu va tine prea mult!
3. exact cum ai spus: dai cu vaselina sau WD40 si fortezi cu o surubelnita.
"Succesuri!!!"
Batator acustic.Dupa nume ar reduce zgomotul("acustic")Banuiesc ca nefiind legat de nimic altceva decat de teava,poate prelua vibratiile dar n-are unde sa le transmita
Intermediara era buna,n-am inlocuit-o,am pus un colier peste teava si toba,cam cum era la Dacia 1300
MUltumesc
Batator acustic.Dupa nume ar reduce zgomotul("acustic")Banuiesc ca nefiind legat de nimic altceva decat de teava,poate prelua vibratiile dar n-are unde sa le transmita
Intermediara era buna,n-am inlocuit-o,am pus un colier peste teava si toba,cam cum era la Dacia 1300
MUltumesc
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment