Suport Din Mijloc Esapament

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Duster?

    Nu-i rea....eu inca am finala originala a masinii, din 2004

    Intermediare sparg pe banda rulanta....si 2 galerii de fonta

    Daca vrei, poti incerca inox....am inteles ca rezista mult insa au dezavantajul ca sunt mai grele

    Comment


    • #92
      @micutzu, la mine după 3 parca arata o idee mai bine. Cu trecerea timpului, Dacia pune lucruri din în ce mai slab calitative.

      Comment


      • #93
        Da,HYRA..Duster.Dar cica asa.i la toate..
        Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

        Comment


        • #94
          Originally posted by Kojak View Post
          Aia din poza, ridicata pe elevator, e dacia ta?

          Daca vrei sa fii sigur ca sudurile o sa te tina mai mult, ia un spray cu zinc si da (cu esapamentul rece, bineinteles) pe toate zonele care au vazut sudura, prinderi suporti, imbinari tobe etc.
          nu e masina mea. am pus o poza de pe net ca sa nu se uneasca posturile.
          la sfarsit au dat cu un spray gri.
          sigpic

          Comment


          • #95
            Originally posted by micutzu666 View Post
            Da,HYRA..Duster.Dar cica asa.i la toate..

            Nu-I bai cu rugina aia ca oricum nu se vede

            Si e avantaj ca tabla e mai subtire, greutate redusa....deci demaraj mai bun, consum mai bun

            Doar nu vroiai 10-15 kg in plus acolo si sa nu oxideze ?

            Comment


            • #96
              Daa,m-ai linistit![emoji1]
              Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

              Comment


              • #97
                eu as cere inlocuire pe garantie repetat pana in ultima zi

                Comment


                • #98

                  Legat de esapamentul Loganului 1.4 am cateva nelamuriri,poate este cineva amabil sa raspunda.
                  1.Pe teava de esapament,intre catalizator si intermediara,este montat un fel de tampon,dar nu e tampon pentru ca e prins numai de teava (in suruburi),nu si de caroserie.
                  Stie cineva ce rol are?(Am pus o poza,sus, dar nu stiu daca se vede)
                  2.Ca sa inlocuiesti toba intermediara,trebuie sa tai teava inainte si dupa toba.La mine ar trebui sa o tai numai din spate.La partea din fata,teava care vine de la catalizator intra liber in toba intermediara.Or fi fost sudate si s-a rupt sudura din trepidatii?
                  3.Inelele din cauciuc,prin intermediul caraora se prinde coloana de evacuare gaze arse de caroserie,intra pe niste suporti cilindrici,suporti care au capetele semisferice,mai mari in diametru decat suportii.Cum fac sa le schimb:ung cu vaselina si le fortez sa iasa, cu surubelnita?
                  Last edited by gdinca58; 10 October 2017, 19:11.

                  Comment


                  • #99
                    Link-ul cu poza nu merge, dar:
                    1. acel tampon se cheama "batator acustic" si are rolul de a amortiza vibratiile esapamentului la anumite turatii'
                    2. teava si toba au fost sudate dar, s-au rupt din cauza ruginii si trepidatiilor. De preferat, inlocuirea tobei intermediare. Refacerea sudurii nu va tine prea mult!
                    3. exact cum ai spus: dai cu vaselina sau WD40 si fortezi cu o surubelnita.
                    "Succesuri!!!"

                    Comment


                    • Originally posted by gabrielg67 View Post
                      Link-ul cu poza nu merge, dar:
                      1. acel tampon se cheama "batator acustic" si are rolul de a amortiza vibratiile esapamentului la anumite turatii'
                      2. teava si toba au fost sudate dar, s-au rupt din cauza ruginii si trepidatiilor. De preferat, inlocuirea tobei intermediare. Refacerea sudurii nu va tine prea mult!
                      3. exact cum ai spus: dai cu vaselina sau WD40 si fortezi cu o surubelnita.
                      "Succesuri!!!"
                      Batator acustic.Dupa nume ar reduce zgomotul("acustic")Banuiesc ca nefiind legat de nimic altceva decat de teava,poate prelua vibratiile dar n-are unde sa le transmita
                      Intermediara era buna,n-am inlocuit-o,am pus un colier peste teava si toba,cam cum era la Dacia 1300
                      MUltumesc
                      Attached Files

                      Comment


                      • Originally posted by gdinca58 View Post
                        Batator acustic.Dupa nume ar reduce zgomotul("acustic")Banuiesc ca nefiind legat de nimic altceva decat de teava,poate prelua vibratiile dar n-are unde sa le transmita
                        Intermediara era buna,n-am inlocuit-o,am pus un colier peste teava si toba,cam cum era la Dacia 1300
                        MUltumesc
                        astia ii zic "suport sistem esapament"
                        Attached Files

                        Comment


                        • Nu transmite nicaieri vibratiile, doar le anuleaza.

                          Comment


                          • Din experiența, ori cu ăla ori fără, tot aia e, nu e absolut nicio diferența.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google