Mai poti incerca un test cu un aparat de masura: ai nevoie de 2 persoane, una care sa apase pe butonul de la claxon si tu sa masori curentul care ajunge la claxon. Adica in momentul cand este apasat butonul de la claxon sa verifici daca ai 12v cu motorul pornit in firele de la claxon, iar daca ai ... atunci mai mult ca sigur claxonul e devina, daca ai mai putin de 12v, sau nu ai de loc, poti incerca sa tragi un fir de masa direct de pe borna - a bateriei si sa masori din nou sa vezi ce iti rezulta. Cu motorul pornit ar trebui sa fie 14v.
Problema Claxon
Collapse
X
-
Originally posted by Toorop View PostMai poti incerca un test cu un aparat de masura: ai nevoie de 2 persoane, una care sa apase pe butonul de la claxon si tu sa masori curentul care ajunge la claxon. Adica in momentul cand este apasat butonul de la claxon sa verifici daca ai 12v cu motorul pornit in firele de la claxon, iar daca ai ... atunci mai mult ca sigur claxonul e devina, daca ai mai putin de 12v, sau nu ai de loc, poti incerca sa tragi un fir de masa direct de pe borna - a bateriei si sa masori din nou sa vezi ce iti rezulta. Cu motorul pornit ar trebui sa fie 14v.
Comment
-
cel mai probabil ai firul rupt sau intrerupt care intra in maneta ( daca ai desfacut blocul , sti despre ce vorbesc ) , firul negru daca nu ma insel...eu problema asta am avut-o si s-a comportat exact ca cele relatate de tinesigpicExperienta in asigurari de peste 5 ani.
Comment
-
Succes la BAC, deci prima oara verifici daca ai 12v la claxon atunci cand apesi butonul, iar daca nu ai nici o valoare verifica ce a spus reptila, daca ai mai putin de 12v, incearca sa tragi un fir de minus direct de pe borna minus a bateriei. Ne spui tu ce rezolvi. Pana atunci toate cele bune, asteptam.
Comment
-
reptila: ms de sfat dar blocul de lumini se exclude deoarece cand am facut modificarea pt proiectoare am intarit orice fir cu letconul :>
Torop : ms pt ajutor saptamana care vine sper sa ma reapuc de ea....
Comment
Comment