Salut.Am un Logan 1.4 MPI.Acum 3 luni (aprox. 54000 km) am schimbat kit-ul de distributie inclusiv cureaua de la anexe si o rola sau doua (nu mai stiu sigur).A doua zi mi-a iesit fulia de la alternator in mers.Am reusit sa o fixez la loc si sa o strang fara sa dau alternatorul jos.Dupa aprox 10000 km mi-a iesit iar fulia(cam departe de casa), am ajuns tractat la garaj si am dat jos alternatorul. Problema probabil a fost din filet, asa ca am inlocuit fulia cu alta pe care o aveam (sh) si ca sa fiu sigur ca nu mai iese, i-am dat un aft de sudura.
Are efect major asupra functionatii alternatorului din cauza ca numai este fuctionabil ambreiajul?
Acum 2 zile dupa alti 2000 km, mi se aude un zornait insistent la alternator pana la 1500 de turatii.
Se poate ca sudura sa fie cauza?Se aude in spatele alternatorului, la capacul de plastic.
Va multumesc
Are efect major asupra functionatii alternatorului din cauza ca numai este fuctionabil ambreiajul?
Acum 2 zile dupa alti 2000 km, mi se aude un zornait insistent la alternator pana la 1500 de turatii.
Se poate ca sudura sa fie cauza?Se aude in spatele alternatorului, la capacul de plastic.
Va multumesc
Comment