Pinion A 5-a De Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pinion A 5-a De Diesel

    Poate cineva sa posteze aici date de contact pt cineva care face schimbarea de pinion pt treapta a5-a la un benzinar de 1.4? am inteles ca este cineva din mioveni dar totul este la mare secret. Ma intereseaza un nr de tel sau o adresa de email...

  • #2
    Nu te supara dar la 1,4 nu cred ca obtii nimic daca pui pinion de dci. O sa ai viteza mai mare cu a 4-a decat cu a 5-a. Sau vrei sa reduci numai consumul?
    Cel mai lent 1,6 8v

    Comment


    • #3
      Masina abia o sa mai traga in a 5 a. Dar e alegerea ta.
      PS: cu pinion de a 5 a mai mult de 150 nu vezi, si acolo ajungi cu chiu cu vai.
      Ca si consum, nu va fi ceva fabulos. Pe la 140 am vazut ca masina consuma tot 8. (cel putin asa am vazut pe youtube)

      Comment


      • #4
        Ai putea sa-l intrbi direct pe Dsign, care a facut modificarea asta.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Cezar View Post
          Masina abia o sa mai traga in a 5 a. Dar e alegerea ta.
          PS: cu pinion de a 5 a mai mult de 150 nu vezi, si acolo ajungi cu chiu cu vai.
          Ca si consum, nu va fi ceva fabulos. Pe la 140 am vazut ca masina consuma tot 8. (cel putin asa am vazut pe youtube)

          eu nu merg cu viteza pt ca in general sunt cu copilul in masina dar ma intereseaza sa reduc consumul pt ca eu merg foarte mult in afara

          Comment


          • #6
            Nu e adevarat .. Userul unEL a facut modificarea asta cu pinion de 5 de disel si masina tragea aproape la fel si are un consum mai scazut ... Da-i un pm si iti va raspunde el cu detalii mai exacte
            sigpicMy ride

            Comment


            • #7
              Pt 1.4 nu vei reduce prea mult consumul. Cauta pe youtube, sa vezi diferenta de consum. Nu e mare.
              Parerea mea e ca nu merita, dar vb si cu dsign.
              LE: cum sa traga la fel ca inainte? e imposibil. Si daca ii faci remapare..tot e puturoasa.

              Comment


              • #8
                E 1.4 tinere, oricum e puturoasa, si da avea si remapare ... Si ce argument aduci tu de zici ca nu trage la fel? Youtube?)) ma faci sa rad ... Dar treaba fiecaruia
                sigpicMy ride

                Comment


                • #9
                  Aduc ca argument demultiplicarea pinionului al 5 lea. Vrei sa spui ca e la fel?
                  te citez : "ma faci sa rad, dar treaba fiecaruia"

                  Comment


                  • #10
                    Csatigul de turatie in urma modificarii e de 300-350 rpm, in schimb in panta este mai puturoasa si ajunge mai greu la viteza mare, datorita raportului "danturii" pinioanelor.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #11
                      Nu se poate schimba numai un pinion si gata, ganditi-va ca pinionu ala trebuie sa se ''imbuce'' cu un altul...Daca pui un pinion mai mic, cum faci cuplajul? Sau pui un pinion cu nr de dinti maiputini? Nu merge, nu mai calca pe celalalt

                      Oricum la 1.4 pe tr 5 e lesinata, eu spre exemplu chiar imi doream o tr 5 ceva mai scurta cu ~300 rot/min. NU sa ajung la 4900-5000 rot/min maxim (!) si acolo sa moara. Altcumva se comporta cu o tr 5 ceva mai scurta, de la 100-10 urca mult mai usor catre viteza maxima.
                      Si pe la 140/h, in detrimentul turatiei ceva mai ridicate (in loc de 4000 sa zicem ca era un 4200-4300) NU avea consum mai mare, pt ca motorul nu era chinuit.
                      El e chinuit si asa la 140-150, dar mai sa lungesti tr 5....

                      Comment


                      • #12
                        Se schimba 2 pinioane, normal. Generic, se zice "pinionul"...
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #13
                          pretul este in jur de 250 lei.
                          cine este doritor, dati-mi pm.
                          Fuarte Nervos !!!

                          Comment


                          • #14
                            am auzit si eu ca se poate schimba ''pinionul'' de a 5.a...dar nu vad in asta ceva profitabil... nu stiu in ce masura scade consumul la a 5.a.daca te duci cu a 4.a mai turat si dupa schimbi a5.a credeti ca va scade consumul asa de mult daca e pinion de dci???sunt de parere ca nu renteaza sa umbli in cutie..
                            TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!!

                            Comment


                            • #15
                              pai scade consumul. in loc de 3500rpm la 120km/h ai 3200...eu as zice ca scade consumul sensibil, dar la fel de sensibil se diminueaza acceleratia
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google