Poate cineva sa posteze aici date de contact pt cineva care face schimbarea de pinion pt treapta a5-a la un benzinar de 1.4? am inteles ca este cineva din mioveni dar totul este la mare secret. Ma intereseaza un nr de tel sau o adresa de email...
Pinion A 5-a De Diesel
Collapse
X
-
Masina abia o sa mai traga in a 5 a. Dar e alegerea ta.
PS: cu pinion de a 5 a mai mult de 150 nu vezi, si acolo ajungi cu chiu cu vai.
Ca si consum, nu va fi ceva fabulos. Pe la 140 am vazut ca masina consuma tot 8. (cel putin asa am vazut pe youtube)
Comment
-
-
Originally posted by Cezar View PostMasina abia o sa mai traga in a 5 a. Dar e alegerea ta.
PS: cu pinion de a 5 a mai mult de 150 nu vezi, si acolo ajungi cu chiu cu vai.
Ca si consum, nu va fi ceva fabulos. Pe la 140 am vazut ca masina consuma tot 8. (cel putin asa am vazut pe youtube)
eu nu merg cu viteza pt ca in general sunt cu copilul in masina dar ma intereseaza sa reduc consumul pt ca eu merg foarte mult in afara
Comment
-
Csatigul de turatie in urma modificarii e de 300-350 rpm, in schimb in panta este mai puturoasa si ajunge mai greu la viteza mare, datorita raportului "danturii" pinioanelor.
Comment
-
Nu se poate schimba numai un pinion si gata, ganditi-va ca pinionu ala trebuie sa se ''imbuce'' cu un altul...Daca pui un pinion mai mic, cum faci cuplajul? Sau pui un pinion cu nr de dinti maiputini? Nu merge, nu mai calca pe celalalt
Oricum la 1.4 pe tr 5 e lesinata, eu spre exemplu chiar imi doream o tr 5 ceva mai scurta cu ~300 rot/min. NU sa ajung la 4900-5000 rot/min maxim (!) si acolo sa moara. Altcumva se comporta cu o tr 5 ceva mai scurta, de la 100-10 urca mult mai usor catre viteza maxima.
Si pe la 140/h, in detrimentul turatiei ceva mai ridicate (in loc de 4000 sa zicem ca era un 4200-4300) NU avea consum mai mare, pt ca motorul nu era chinuit.
El e chinuit si asa la 140-150, dar mai sa lungesti tr 5....
Comment
-
Se schimba 2 pinioane, normal. Generic, se zice "pinionul"...
Comment
-
-
am auzit si eu ca se poate schimba ''pinionul'' de a 5.a...dar nu vad in asta ceva profitabil... nu stiu in ce masura scade consumul la a 5.a.daca te duci cu a 4.a mai turat si dupa schimbi a5.a credeti ca va scade consumul asa de mult daca e pinion de dci???sunt de parere ca nu renteaza sa umbli in cutie..TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!!
Comment
Comment