Pinion A 5-a De Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • juma' de kila de benzina inseamna 2.2ron la suta de km. din cate stiu, 250 ron costa modificarea. adica banii ii scoti dupa 12000km, dupa care esti pe profit. daca mergi mult in afar, renteaza. eu am gume mai mici si ma bate si pe mine gandul. cu pinion de tractor, ajung la raportul turatia/viteza al unui logan stock, deci clar pt cei cu roti mai mici va fi mai bine, mai mult, fara pierderi de demaraj. daca mai si tiganesti o axa cu came, evacuare, etc, deja se renteaza cu apaluze. pt stock, insa, raman la parerea ca e pierdere de vreme si de bani.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • 350 ron e toata distractia. pt cei cu 16v remapat ca mine merita. va spun sigur ca nu e moarta pe a 5 a. ceva gen 1.6 se comporta. o sa plec sambata la drum lung cu bagaje si 4 pers in masina. o sa va povestesc cum e. sunt sigur ca nu este problema

      Comment


      • nasol.ai remapare? pai iei batatie de la un 1,6 stock sau 1,4 remapat.
        Welcome to the Club, We Have Jackets !

        Comment


        • da am remapare. sincer nu ma intereseaza poate sa ma bata si o bicicleta pe a 5 a. am facut asta sa am o treapta 5 economica care sa relaxeze motorul. atat.

          Comment


          • E ok ca nu l-ai ''relaxat'' prea tare (vreo 300 rpm).
            Un benzinar 1.4 (nu a ta racheta) nu e deloc(!) relaxat la o viteza de ~145-150/h si ~4000 rpm, as compara treaba asta cu mersu la 2000 rpm pe tr IV cu acceleratia la podea incercand din rasputeri sa urci un deal.

            Poate ai castigat ceva la consum (dat fiind faptu ca ai ceva putere si forta in plus fata de 1.4 ), dar ai pierdut pe partea de demaraj in tr V.
            De asta spun ca la 1.4 e egal cu zero modificarea asta, adica nu ''castigi'' decat niste bani cheltuiti si un comportament si mai basinos pe tr V.

            Dar daca tie iti place e bine (trebuia sa iti iei dizal, aveai si consum bun si demaraj bun ).

            Comment


            • Si pe mine ma bate gandul cu pinionul de diesel, deoarece am gume mai mici in diametru, respectiv 195/50/15 si eroarea este destul de mare , adica la 100km/h pe ceas am 88km/h pe GPS.Inca ma gandesc ce sa fac pentru a mai micsora eroarea deoarece la drum lung se cunoaste la consum.
              real power..... diesel power by

              Comment


              • nu suport dieselurile.
                faza e ca nu castig doar 300 rpm. 300 rpm in minus le am pe la 3000 rpm ( vorbim de a 5 a ) la 160 kmh am aproape 500 rpm in minus
                se vede diferanta la viteza mare. turele in minus cresc odata cu turatia in functie de noul raport al pinioanelor.
                la 4500 rom aveam 180. la 4750 aveam 190 si m am oprit ca este un pic instabila si venea o portiune virajata pe autostrada. deci sus la viteza pierd 500 ture poate mai bine.

                Comment


                • Originally posted by cosmindan View Post
                  Si pe mine ma bate gandul cu pinionul de diesel, deoarece am gume mai mici in diametru, respectiv 195/50/15 si eroarea este destul de mare , adica la 100km/h pe ceas am 88km/h pe GPS.Inca ma gandesc ce sa fac pentru a mai micsora eroarea deoarece la drum lung se cunoaste la consum.
                  E hai ca asta e cea mai tare pe ziua de azi (sau Marx la uleiuri, inca nu stiu ) ).
                  Iti pui pinion de dizal sa-ti scoti abaterea la kilometraj...
                  Da cadranu jos si muta acu kilometraj un pic in jos si ai rezolvat problema (daca chiar asta e motivul cu pinionu schimbat).

                  PS: ai cauciuce sport/mici in diametru si pui pinion de dizal...

                  Comment


                  • mare dreptate ai, dar cred ca aia cu uleiuri castiga

                    Comment


                    • eu nu inteleg mentalitatea asta desteapta de a critica ce am constatat eu. am incercat eu sa va convinng sa bagati 20 60 in motor ? nu ! am relatat doar schimbarile constatate si am zis ca nu exista 10w60 la motul. v am zis bagati 0w20 sau faceti petitie sa se inveteze 0w0 si vi s a implinit visul.
                      sau mai imi plac fazele cand vine xp u si zice ca a facut si el sau a pus si el si tace toata lumea. chit ca este bine sau nu ce a facut.
                      nu inteleg de ce nu am voie sa relatez niste fapte constatate fara a fi luat la misto ca am scris cea mai " tare" faza pe forum. daca sunt criticat inseamna ca nu este adevarat deci mint. ce interes pervers si ascuns as avea sa mint ca 20w60 e mai bun la forja decat 5w40. trebuie sa fiu inapt psihic sa scriu atata pe forum doar pentru a demonstra o suprematie falsa a uleiului 20w60 in fata celui 5w40.
                      Last edited by alessandro; 28 April 2010, 22:46.

                      Comment


                      • threadul de ulei estei o ideea mai la stanga...ai gresit poarta marx.

                        Comment


                        • da stiu. da nu vezi ca pentru ce am scris acolo sunt criticat pe alte threaduri. e o conspiratie.

                          Comment


                          • @tavi: care-i problema sa-ti pui gume mai mici si pe tr5 pinion de dizal? oricum de incordat te incorzi pe treptele pana la a 4-a, inclusiv. intr-a 5-a te incorzi la trabanturi. si fa tu un calcul sa vezi cat pierzi la 195/50r15 daca nu cumva recuperezi cu modificarea pinionului. ai avantaj pe primele 4 trepte si consum normal pe tr5. care-i mai, problema? o sa te misti pe tr5 exact ca un alt logan, fie el si remapat, dar cu roti stock. ce nu se leaga?
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Ca dai forje pana pe tr IV ai dreptate.
                              Dar din pc meu de vedere nu se pupa, pt ca eu vreau cutie cu rapoarte o idee mai scurte (exact cat se castiga in minus la pinionu de dizal, adica ~300 rpm).
                              Si atunci daca nu pun cutie, dar pun cauciuce mai mici in diametru pt un castig de cuplu, dar si schimb pinionu de V n-am facut nici o treaba pt ca la 1.4 turometru pe tr V se protapeste pe la ~4600 rpm (jenant), daca ar fi cutia ceva mai scurta (+300 rpm) ar putea sa urce pana in ~5200-5400 rpm, automat ai castiga si la viteza ceva in plus. Consumul nu fi sigur ca ar fi si mai mare, oricum neglijabil la viteza aia.
                              Unde mai pui ca pleci mai bine de la 120 pr tr V (caz de autostrada cand nu mai vrei sa schimbi, la o MASINA cat de cat ok, o calci si te duci in conditii bune, nu ca o basina).

                              Comment


                              • poti pune grup scurt daca te intereseaza , te costa max 500 eur .
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google