Parerea mea e ca ati confundat un pic lucrurile . Nicosianu doar a facut comparatie intre turatia si viteza de dinainte de schimbarea pinionului si dupa . Sigur nu s-a referit la consum de 5% la 130 . Probabil merge in exterior cu 70-90km/h si in localitati legal , asa iese consum bun . Cam asa fac si eu . Totusi parca ma face si pe mine gelos un pic )) . Nu-mi iese sub 5,2% desi merg ca melcul ( logan 1.2 )
Pinion A 5-a De Diesel
Collapse
X
-
@nicosianu: o singura remarca am, consumul minim la logan e la 2200rpm, nu la 3000 unde e cuplul maxim. daca nu ma crezi, mergi in tr5 cu 110 sau cu 80-90 si-o sa vezi unde consuma mai putin. valabil in orice treapta de viteza.
iar sammy probabail a inteles gresit, 4.5% la 130 e valabil la diesel de 1 litru pus pe bicicleta, nu la dulapul de logan. poti obtine 4.5% consum in afara, cum zici, dar nu la 130 cum probabil ai lasat gresit sa se inteleaga.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
De putut s-o putea... dar ca sa mergi astfel incat sa obti 4.5% consum trebuie:
1. sa fii doar tu in masina.
2. sa te astepti sa-ti dea flashuri mopedistii.
3. sa te astepti la un accident iminent din cauza somnolentei provocate de plictiseala
4. sa mori de batranete pana ajungi la destinatie.
Cam astea sunt riscurile... acum putem decide daca circulam "ca ochii mortului" doar de dragul de a obtine 4.5% cu un motor care chiar nu e proiectat sa scoata astfel de consumuri, sau ne luam un diesel cu care putem merge normal, ok, cu pasageri bageje si toate cele, si sa avem si 4-4.5% consum .
Comment
-
Nicosianu - trimite-mi si mie pe PM numarul celui cu pinioanele.
Alex vreau de diesel.sigpic
Comment
-
Mda, am masina de 5 ani si consumul mediu minim pe care l-am vazut afisat pe drum lung a fost de 5% (cu vant din spate, singur in masina, fara bagaje, mers cu 70-80 in localitate si 90-100 afara). Pe acelasi drum, cu 2 persoane, bagaje, diferite conditii, consumul a fost intre 5,2-5,3 si 5,7 (70-80 in localitate si 90-110 sau mai mult in afara). Si o exceptie, 6,5% cu acelasi stil cand am alimentat de la Nelu Gălbenuș ))) (pe E85 între Urziceni și Buzău). Cand am mers presat de timp nu am mai stat sa resetez CB... A, si sa nu uit, consumurile de mai sus includ si mers prin localitate (Bucuresti pana la iesire)
Comment
-
Originally posted by Nicosianu View PostDeci dupa cum am spus revin cu impresiii despre pinionul de V de diesel pe 1.4
Tin sa precizez ca datele pe care le dau mai jos pot diferii destul de mult .... Testul s-a efectuat pe drumul de Brasov-Sfantu Gheorghe
Inainte de montarea pinionului:
Turatie 3500 tr V - viteza cca. 120 Km/h (pe bord) - 114 Km/h (pe GPS)
Consum extraurban de 4.8-5,00 L/100
Dupa schimbarea pinionului:
Turatie 3500 tr V - Viteza cca. 130 si ceva (pe bord) - 125 Km/h (pe GPS)
Consum extraurban de 4,2-4,4 L/100
Testu sa efectuat in conditii normale de condus (adica nu cu pedala la podea)
Cred ca sunt necesare cel putin 3 lamuriri:
1) ce inseamna "viteza cca. 120 km/h" ? - este varful de viteza atins pe traseul respectiv? Este viteza medie pe traseul respectiv? Este viteza constanta cu care s-a parcurs traseul respectiv?
2) care este configuratia traseului? (drum in coborare, drum cu coborari si urcari; virajat, etc) --- recomandarea ar fi sa monitorizezi consumul pe traseul dorit - DUS-INTORS --- fiindca numai asa putem afla cat consuma de fapt masina. (Asa daca coboram de la Cota 1400 pana in Sinaia, consumul de carburant nu este relevant pentru a putea stii cat consuma masina respectiva - ci este un consum particular pentru un traseu cu anumite caracteristici strict particulare)
3) cat de incarcata era masina? (goala + sofer; 2 pasageri la bord....; etc)
4.8 l/100km este un consum posibil, insa trebuie clarificat care este de fapt viteza cu care s-a circulat, sarcina masinii si caracteristicile traseului.
Comment
-
ma crucesc de consumuri pe aici. eu sub 6 n-am scos decat fara sa depasesc 80-90km/h, singur in masina si drum exterior. consumul obisnuit este 7,5 -8% pe gpl (sa zicem un 7 pe benzina) cu medii de viteza de 80-90km/h (pe bord) adica 120-130km/hm constant in exterior localitati (cu depasiri tr.4 6000rpm), si 80-90km/h localitati (statie). pe autostrada nu am scos niciodata sub 8, mergand cu 130km/h constant!
Comment
-
recunosc, n-am citit toate paginile, am inceput cu primele 4-5 si m-am oprit...
pot sa ma bag si eu? referitor la schimbarea pinioanelor de la treapta 5 cu unele de diesel...
am atasat un fisier care reprezinta curbele de acceleratie pentru cele 3 motorizari 1.4MPI, 1.6MPI si 1.6 16V
"inainte" reprezinta curbele cu rapoartele tr.5 39/31 si "dupa" reprezinta curbele cu rapoartele tr.5 42/31...
topicul este pentru 1.4 MPI...cineva cu 1.6 16V care a facut modificarea, poate spune daca este multumit?Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..
Comment
-
probleme vitezometru
Nu merge vitezometrul la logan 1,5 dci 2006 ,as dori sa stiu si eu daca a mai avut cineva probleme cu pinionul de plastic din cutia de viteza,si daca se poate inlocui fara demontarea cutiei de viteza ??Am fost l-a reprezentanta dacia si mi-au spus ca problema este de la pinionul de plastic din cutia de viteza,traductorul e bun
Comment
Comment