Pinion A 5-a De Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mi-a dat niste clipuri unde o tine la 1500 si pleaca de acolo . Uitati-va la el pe topic . O fi volanta de 1.4 care il ajuta sa urce repede de la ture mici ?

    Comment


    • si eu pot pleca din 1500 fara serpi si evacuare inclusiv in treapta 5, deci nu vad care este "minunea"?

      Comment


      • E , asa pleaca orice masina dar a lui trage bine de acolo si fara sa tremure , oricum las-o balta ca sunt off .

        Comment


        • nici a mea nu tremura, nici a lui Alessandro, si nici multe altele.
          scuze de offtopic, poate ar trebui sa facem un topic separat pentru "tremurat in 1500 rpm"

          Comment


          • Deci nu e normal sa tremure ? Mie imi tremura si cu a3a dapai cu a5a . Bine ar fi sa faceti un topic .

            Comment


            • are cineva de vanzare pinioanele de tr5 dci ?
              ma intereseaza si pe mine 2 seturi

              Comment


              • Se preteaza inlocuirea pinioanelor treptei 5 de viteza cu unele de diesel pentru motoarele 1.6 16V, avand in vedere graficele postate de mine la #342?
                Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                Comment


                • Problema nu este acceleratia. Problema este gap-ul mare dintre 4 si 5

                  Comment


                  • Eu cred ca renteaza mai ales daca ai de strabatut mult autostrada!

                    Comment


                    • Exact.
                      In satele si comunele de la noi este greu de folosit.
                      4 este usor supraturat si 5 subturat.

                      Comment


                      • cat de dificil este schimbatul pinionului? ma cam tenteaza si pe mine :|

                        Comment


                        • Teoretic, cu un set de tubulare si doua surubelnite il schimbi.

                          Vezi ca se schimba perechea de pinioane.

                          Comment


                          • In cazul asta cred ca o sa astept dupa un tutorial, sau o sa-l rog pe streulea sa facem unul cand are timp )

                            Comment


                            • Originally posted by Cezar View Post
                              Eu cred ca renteaza mai ales daca ai de strabatut mult autostrada!
                              Da este rentabil,dar la viteze moderate.Cu cat incerci sa alergi masina mai mult,din cauza lipsei de cuplu a motorului pe tr V,consumul creste !
                              Am avut pe o masina cv modificata.Era ok pana la 120km si sa nu dai de rampa.Daca urci la Viena cu motor 1,4 cv modificata,golesti "jumate de rezervor" in tr a IV-a.Cu a V-a nu mai poti !

                              Comment


                              • Dupa parerea mea, postul 389, cu citatul lui Cezar, raspunde intregului topic.
                                Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google