Originally posted by Petrix
View Post
Pinion A 5-a De Diesel
Collapse
X
-
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
-
Eu cred ca nu s-a inteles pt ce am facut modificarea respectiva:economia de carburant si scaderea uzurii motorului prin scaderea nr de rotatii pe care le face in niciun caz pt a deveni bmw-am cumparat 16 v pt a avea un plus de putere atunci cand am nevoie nu pt a face cascadorii cu el.@detail:nu vorbesc din auzite ci din experiente efectuate pe propria piele,diferenta la care m-am referit este reala din cauza diferentelor de rapoarte intre cutiile ce echipeaza berlina si mcv-ul.La mine(deci propria experienta)inainte de modificare la 3000rpm aveam pe ceas sub 100km/h acum dupa am sub 120(sub inseamna ca acul se afla la 1-2 mm sub valoarea respectiva).@octavian:te inseli total cand faci asemenea afirmatii,eu schimb treapta la 3000 de obicei si ajung la 180 in a 5-a fara prea multa bataie de cap.Nici vorba de plafonare la 4000.La 180(toate vitezele de care vorbesc sunt indicate de vitezometrul masinii) am aprox 4600 rpm si cred eu ca mai urca desi inca nu am facut incercarea.@vitriol:din cate stiu eu mcv-ul de 1.4 are cutie de berlina(jh3 adica) deci aceeasi pe care o ai tu.Daca o schimbi cu una de mcv(jr5)masina va deveni f lenta pt ca motorul de 1.4 nu are suficienta putere pt o asemenea cutie-spun asta tinand cont de faptul ca si la mine se simte pierderea de putere si am 16 v...deci zic eu sa o lasi asa cum este.
Comment
-
Originally posted by Petrix View PostLa mcv 16 v difera rapoartele de transmisie...De ex la berlina 16v la 3000 rpm acul indica aprox 110 pe cand la mcv 16v tot la 3000 rpm acul indica aproape 100.Desigur ambele in tr a5-a.Originally posted by Petrix View Post@detail:nu vorbesc din auzite ci din experiente efectuate pe propria piele,diferenta la care m-am referit este reala din cauza diferentelor de rapoarte intre cutiile ce echipeaza berlina si mcv-ul.La mine(deci propria experienta)inainte de modificare la 3000rpm aveam pe ceas sub 100km/h acum dupa am sub 120(sub inseamna ca acul se afla la 1-2 mm sub valoarea respectiva).
Inclin sa cred ca ai un pinion de diesel, sau nu stii exact cum sta treaba...
Eu cu cutie JR5 pe dci85 am la 3000 rpm 122 pe GPS (cu gume 205/55/16, care sunt cu 2%mai mari decat stock), nu sub nu peste cu 1-2 mm ci pe GPS.
Comment
-
Nu...o cutie de Clio, aia care era defapt pt 1.4 mpi (care se afla pe SuperNova si de la care si la drum lung si-o ia Loganu 1.4 fara discutii, nu neaparat ca merge mai tare, dar urca mai repede la 160. Eu cand am schimbat tr V la 150, gata, a trecut de mine, si asta de cateva ori am patit-o cu SuperNova, el era deja de la 130 in tr V).
Dar ma rog, unii vor mai lunga tr V, sa faca economie la benzina.Last edited by Octavian; 31 May 2009, 09:12.
Comment
-
In fond scopul acestei masini este sa mearga cat mai ieftin, cu cat mai putina benzina...
Schimbarea pinionului e buna, doar daca mergi inspre mare....altfel, pe un drum cu inclinatie, nu schimbi tr 4. Asa ca economie nu prea exista. Vb strict de 1.4.
Bre Tavi, schimba-i drq motorul.... Nu uita ca e trocarici puturos totusi.
Comment
-
Originally posted by detail View PostHotaraste-te odata diferenta este de 9%, adoua oara este 18% din experienta...
Inclin sa cred ca ai un pinion de diesel, sau nu stii exact cum sta treaba...
Eu cu cutie JR5 pe dci85 am la 3000 rpm 122 pe GPS (cu gume 205/55/16, care sunt cu 2%mai mari decat stock), nu sub nu peste cu 1-2 mm ci pe GPS.
Comment
-
salut.sunt mai nou pe forum.explicati-mi va rog si mie mai detaliat treaba cu pinioul de diesel pt. treapta a V-a.scade consumul?creste in viteza masina?Muzica este acel lucru care defineste personalitatea fiecarei persoane in parte.Music is one of the most important things we live for!!!
Comment
-
-
eu as zice ca e nevoie chiar de un pinion care sa creasca un pic turatia...nu sa o scada...in tr 5
nu vedeti ca in a 5-a nu prea mai are vana...Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
Comment