atunci la 16v ar merge unu de raba clar, sa ai 150 la 2000rpm. ca e cuplu, dom'le...
Pinion A 5-a De Diesel
Collapse
X
-
Nu de raba dom'le, de dci cum scrie in titlu, pentru ca daca eu am 120km/h la 3000 de ture cu dci, inseamna ca la 1.6 16V or sa aibe 240km/ la 6000 de ture, ceea ce mie mi se pare OK!
Daca o si resofteaza, va trebui limitata legal la 250 km/h de catre autoritati...
Comment
-
io zic ca daca mai tunam mult loganul, or sa-l scoata astia de tot in afara legii, ca e prea "power" si merge prea tare pe soselele lumii. o sa ajunga "illegal race car", ca si supra sau skyline-ul...al drecu renou asta cu motorele lor de 1.4 in special si 1.6 cateodataDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
da pinioane de benzinar puse pe dci ce ziceti ? :-" sa vezi atunci demarajturbo makes torque and torque makes fun
LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5
Comment
-
Originally posted by noyz View Postda pinioane de benzinar puse pe dci ce ziceti ? :-" sa vezi atunci demaraj
Comment
-
Cutia de benzinar nu e conceputa sa suporte cuplul brutal al unui motor diesel. Asa ca celor care au intrat la idei cu cutia de MPI pe motor DCI le spun sa nu incerce asta acasa.
Alex, chiar daca are rapoartele la fel ca un benzinar, cutia de diesel e diferita de cutia care o gasim pe benzinar.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
pai rapoartele sunt diferite, o sa castige dizalul un sprint mai bun, dar se duce dracu viteza maxima si consumul ala mult laudat. iar la benzinar, daca ai pus cutie de dizal, l-ai terminat. tavi, daca pui cutie de clio o sa-ti para rau. aia e mai lunga un pic, cred, e ca si cum ai pune de dizal. cutia aia merge bine pe roti de 14, nu de 15. nu stiu exact,la faza cu cutia de clio imi dau cu presupusul.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by Octavian___30 View PostNu...o cutie de Clio, aia care era defapt pt 1.4 mpi (care se afla pe SuperNova si de la care si la drum lung si-o ia Loganu 1.4 fara discutii, nu neaparat ca merge mai tare, dar urca mai repede la 160. Eu cand am schimbat tr V la 150, gata, a trecut de mine, si asta de cateva ori am patit-o cu SuperNova, el era deja de la 130 in tr V).
Dar ma rog, unii vor mai lunga tr V, sa faca economie la benzina.
Comment
-
Ar fi...sigur ca ar fi (eu stiam ca sunt pe 14).
Originally posted by Seba View Postpai rapoartele sunt diferite, o sa castige dizalul un sprint mai bun, dar se duce dracu viteza maxima si consumul ala mult laudat. iar la benzinar, daca ai pus cutie de dizal, l-ai terminat. tavi, daca pui cutie de clio o sa-ti para rau. aia e mai lunga un pic, cred, e ca si cum ai pune de dizal. cutia aia merge bine pe roti de 14, nu de 15. nu stiu exact,la faza cu cutia de clio imi dau cu presupusul.
Cutia de Clio eu am vazut ca e mai scurta (cel putin pe tr V) cu vreo 300 rpm.
Comment
-
Am mers ieri cu culmea cutiei de viteze, ca tot ziceam eu ca imi doresc una mai scurta. Este vorba de un Peugeot 207 1.4 95cp. Deci la 95 km/h cu a 5 a avea 3000 rpm, la 110 km/h avea 3500 rpm, la 140 km/h avea vreo 4600 rpm. Nu m-am dus mai mult de 140 km/h ca nu aveam unde, chiar sunt curios ce turatie avea la 180 km/h - cat scrie in talon la viteza maxima.
Dupa ce m-am urcat pe masina mea am zis ca sunt in cea mai tare masina referitor la turatie si la schimbat trepte, pe langa faptul ca mi-am rupt spatele pe scaunele alea tari si fara suport lombar, toate astea pe o distanta de mai putin de 100 km.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
Comment