Pinion A 5-a De Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • in weekend, a mers mareom cu masina mea, el tot 1.6_16v si singurul comentariu care l-a avut a fost ca pe-a 5-a a lui trage parca o idee mai bine. nu semnificativ, dar parca se simte ceva si nu stia de unde. ambele masini sunt cipuite, au aceleasi dimensiuni de roti. eu zic ca e un pic peste 1.4 la demaraj in tr5 (am si 1.4 chipuit, cu pinion normal, pentru comparatie), cam ca un 1.6mpi.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • mai mult de o remapare nu i-as face la un logan,nu se merita.punct

      Comment


      • interesanta faza cu pinionu, saptamana viitoare cred ca o sa imi comand si eu si o sa-l schimb, iar cu ocazia asta o sa schimb si uleiul din cutie si ii bag un aditiv (sa nu mai urle asa)
        sigpic

        Comment


        • dupa ce am dat jos pinionul nu am observat o schimbare la consum.

          Buc - Ploiesti tot 5.5 scot. mers 120 cu 80. zgomotul este mai mare in habitaclu in schimb

          partea buna este ca trageeeeeee si pot sa ma dau si eu cu lumea la reprize. mai dal incolo de consum o viata avem. deci forja tata forja cat cuprinde

          Comment


          • daca vrei forja, o faci pe treptele 2-3-4, in nici un caz pe-a 5-a. ai renuntat, zic eu, la un consum ceva mai mic in favoarea unui zgomot ceva mai mare. parerea mea e ca la un mers normal, nu te incurca cu nimic repriza ceva mai lenta pe tr5 decat cu pinion stock.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • zgomot da este ceva mai mult. asta nu mi a placut. faza e ca sufeream groaznic ca ma luam cu un 1.6 pe a 5 a si scotea untu din mine.
              - la regimul 60 90 mi se pare ca este mai mic consumul cu pinion stock. la peste 100 clar consuma mai mult.

              Comment


              • Originally posted by razvanamza View Post
                eu, cu fostul pinion al lui marx. detaliile sunt de prisos, dar la consum nu am un reper exact in exterior (scadere consum 0,1% poate, dar categoric mers mai tare-110-120). se pare ca punctul de consum minim se muta undeva peste 100km/h. in schimb e o placere prin oras cand prinzi liber sa mergi constant cu tr.5, consum de sub 5 %.

                inca mi se pare ca pe 80-90-100 este un gol de putere raportat la pinionul anterior, gol completat cu tr.4 . inainte la drum lung dadeam tr. 5 la 80, acum dau cam la 90-100, fara crestere de consum. ce am pierdut la demaraj castig prin viteza de croaziera ceva mai mare - pot merge lejer cu 120-130 fara zgomote in habitaclu. inainte la 120 trebuia sa cam urli.....
                Fenomenal, deci nu poti merge cu 90 decat in a 4-a cu galagia de rigoare. La cate autostrazi avem, e foarte inutil pinionul ala.
                Cat despre aia de zic ca ei nu au nevoie de reprize in a 5-a, intreb si eu: dar dealuri nu se urca cu a 5-a? Sau si la alea treci la a 4-a? Situatie in care modificarea devine utila masinilor care merg pe autostrada la campie....
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • am zis demaraj tr.4......pot mentine si 60km/h in tr 5. cu demasrajul mai greu..

                  Comment


                  • Eu am modificarea aceasta de ceva timp,am facut aproape 100.000 si pot spune ca se merita din plin daca esti orientat catre un mers normal,lejer.Consumul scade la exterior cu aprox 1L iar confortul sporeste mult avand in vedere zgomotul motorului redus.Se pierde pe tr5 ceva demaraj dar daca doresti neaparat sa fugi ai si tr4 pe care o poti folosi dupa necesitati.In privinta garantiei daca modificarea ti-o face cineva priceput(desi nu-i mare filozofie) nu ai probleme,nu te intreaba nimeni de nimic...iar probleme propriu-zise nu cred ca apar avand in vedere ca pinionul(de fapt pinioanele -sunt 2 pereche)este identic,cu diferenta doar la nr de dinti.

                    Comment


                    • @einstein1984: pot sa-ti spun ca de la resita la caransebes, urcam mai bine cu 16voltiu cu pinion de dizal in tr5 decat cu 1.4-le. deci urca, dar nu asa tare ca un pinion stock pe tr5. pana la urma, nu vad de ce insistati sa mergeti in deal cu tr5. eu fac timisoara-resita si timisoara-turnu severin cu 16v si 1.4, iar daca merg mai tare, 16v bea mai putin; pun pariu ca asta se-ntampla datorita pinionului de dizal, pe ca inainte de modificare, 16v bea cam cu un litru in plus.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • iti dai seama ce putin ar bea 1.4? oricum eu ma declar multumit. trage ea mai slabut pe tr.5, dar consumuri de 4,5% n-am vazut niciodata cu stock

                        Comment


                        • eu zic ca 1.4 nici cu pinion de dizal n-o sa vada 4.5% consum. pt ca n-are cuplu sa suporte "lungirea" tr5 fara sa consume in plus ca sa suplineasca lipsa de putere. poate la drum intins, fara depasiri. nu stiu, nu vreau sa zic prostii, dar la 1.4-le nevesti-mii n-as pune pinion de dizal. si-asa e praf pe-a 5-a...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • stiu, si se vede daca incerci s-o dai la fund, huruie degeaba....dar daca mergi usurel, la consum, merge si cu 5 de-ala lung, o mai ajuta nitel si remaparea.

                            Comment


                            • da, remapat parca merge mai bine. oricum, discutabila treaba. adica se simte un minus la un 16v care teoretic are 160Nm daca e chipuit, ma gandesc ca la un 1.4 stock cu 112Nm e deja degeaba pinionul ala. 1.4 chipuit teoretic are 124Nm...hmm...discutabil
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • La 1.4 remapat se simte si pe a 5-a ca trage, bine nu sport evident, dar fata de stock e diferenta, deci probabil ca si cu un pinion de diesel s-ar simti ok.
                                Nu inteleg de ce fabrica nu pune din prima un soft mai de calitate, poate datorita faptului ca benzina oscileaza mult la calitate in RO, remapata necesitand nitel mai multa calitate pentru a preveni detonatiile pe turatii ridicate (3000 in sus), cel putin eu m-am convins, si nu in ultimul rand niste bujii mai bune decat stock.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google