Pinion A 5-a De Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • atata am pe clio. heleste ca porcu in exterior, la turele alea. la logan am 150 la turele alea...

    Comment


    • Ce Logan ai? Cu ce motor si cu ce cutie?
      1.6 16V are 4000 rpm la 140 km/h.

      Comment


      • Berlina, da! Dar pe berlina e jh3. Eu as pune pinionul de pe un logan 16v. Mi se pare cam mare diferenta de ture daca as folosi un pinion de diesel.
        sigpic

        Comment


        • Nu va uitati doar la pinioane...diferentele mai sunt si pe la grupul final care difera...
          sigpic

          Comment


          • intre 1.4, 1.6 si 1.6 16v berline nu difera rapoartele. diferea putin de tot treapta 3, restul e identic, inclusiv grup final (conic). dar mai sunt 2-3 grupuri, pe la van/papauc/mcv, unde sa stie ca la 130 ai aproape 4000, deci putin mai scurte, gen 1.2 16v.

            Comment


            • Exact ce ne-ar trebui la 1.4 berlina.

              Comment


              • iezact. si de fapt e nevoie numai de grup, ala face toata treaba. si daca dai un PM, iti dau un hint unde gasesti unul, la pret beton. ma rog, la 1.4 ar merge si pistoanele de 1.6, daca tot vrei sa umbli cu tiganii

                Comment


                • sa schimbi grupul e balamucul naibii. pinionul se schimba in 30 minute daca ai cu ce

                  Comment


                  • sau in 8 ore daca n-ai. noi doi stim prea bine.

                    Comment


                    • hai sa fie maxim 2 ore, ca merge aproape cu orice ai, numa' sa stii unde sa bati, ca altfel nu ies piesele
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • pinionul stock iese cu doua surubelnite. pinionul de diesel nu iese decat cu presa speciala.

                        Comment


                        • al meu n-a iesit cu surubelnita, tot cu presa. Toroapa ta e facuta in weekend

                          Comment


                          • Sunt interesante noile rapoarte la dci E5, treapta V se preteaza mult mai bine la viteze de croaziera.
                            La E4, incepand cu 3000rpm (120km/h GPS) motorul sau turbina incepe sa ingurgiteze ulei.

                            Comment


                            • asta la un motor pe moarte, cu o turbina pe moarte. la piese sanatoase, nu bea ulei mai mult decat ar trebui. in principiu motoarele turbo beau ulei mai mult decat aspiratele, e normal, dar nu dupa 3000rpm, ci dupa 3000rpm si 300000km.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Am mai urmarit pe forum si mai multi useri au observat o crestere la consumul de ulei in regimuri de turatie mare.

                                Vorbesc de cantitati in intervalul100-150ml/1000km in regim de autostrada si mers sustinut la 130 km/h (GPS). Acest consum este destul de obisnuit la motoarele din grupul VAG, de exemplu.
                                Last edited by Lascarica; 5 February 2012, 19:47.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google