Pinion A 5-a De Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca imi aduc bine aminte Melcu este cel cu schimbare 1.4 in interne 1.6 asa-i?
    Si la inceput nu batea nici 1.4 remapat asa-i? Acum se bate cu 1.6 16V??

    Comment


    • mlecul a fost cu "tentativa" dar i-a batut un piston si a renuntat. avea soft tot de 1.4, si fugea bine (declaratie alexpeed si melc). apoi a revenit la 1.4, pe care l-a schimbat cu un 1.6 intreg cu tot ce trebuie. cat despre tras, trage ca orice 1.6 chel cu soft si serpi, iar mai nou cu axa sport.

      singura "corcitura" de pe forum este a mea, si deocamdata, inca functioneaza, ma apropii de 10.000km de la swap. am sa fac un comparativ cu un dci90, daca-l bat ma declar multumit. in tr.5 merge acum "cam ca un 1.4 remapat cu pinionul stock", ma refer la demaraj.

      Comment


      • Melcul are 1.6 cu axa de 1.4. Cel putin asa a declarat pe topicul lui.
        Am mers cu masina si am vazut ca e aproximativ la fel fasneata ca un 1.6 16v, ba la ture mici e chiar mai "agitata".

        Eu nu te cred ca ai prins viteze asa mari....

        Comment


        • exista si o poza, daca tii musai. nu stiu ce a declarat melc, eu iti spun ce are acolo. nu se apuca el sa faca distributia doar de dragul de a schimba axa cu cea de 1.4. am eu deja, si e pe aproape, dar nu e tot aia cu 16v.

          Comment


          • Amzo tu despre ce vb aici?
            Omul a spus ca a facut swap si a pastrat axa de 1.4, acum o caruta de timp.

            Legat de 16v, te anunt ca masina Melcului, din 2000 rpm pleaca mai repede si se distanteaza.
            Am condus si am participat la teste.
            Nu stiu tu despre ce vorbesti... S-au facut alte teste? Sau doar asa stii tu?
            Last edited by Cezar; 1 May 2013, 10:59.

            Comment


            • cezar la 1.4 era vorba de volanta, ca a ramas cea mica cu ambreiaj de 180mm, imi cer scuze daca ai inteles gresit. Da, s-a mai facut o incercare cu un 16v cu gpl, ac, abs om in dreapta si cu o cutie foarte lunga, de la 60 parca pana la 150-160. La plecare am castigat o aripa iar dupa aceea 16v a venit peste mine si m-a luat cu o masina.

              In testele cu ivan (in aceeasi zi in care a condus-o si cezar) masina nu avea evacuare facuta, iar in acest moment are serpi cu catalizator.

              Nu am incercat un top speed , stiu doar ca cea mai mare viteza atinsa a fost de 170 km/h. Nu ma intereseaza viteza maxima ci doar cu treage masina pana la 140-150.

              Distributia o schimb deoarece motorul are 5 ani si as vrea sa fiu sigur de motor, ambreiajul il schimb deoarece nu pune jos la schimbarile de treapta. Pe 19 mai vreau sa ajung la legale si sa vad ce poate masina.

              Razvan daca tot speculezi cu axa, pe 19 mai ma duc la legale si daca tot schimb distributia ma gandeam sa vorbesc cu viteza poate ma ajuta sa o asez mai bine.

              Comment


              • M-ai pierdut))
                Pana la urma cum e?
                1.6 cu volanta de 1.4?
                Sau 1.6 cu volanta de 1.6?

                Si ca sa fim on-topic: ce consum are un 1.6 16v la 130 km/h cu pinion de tr 5?

                Comment


                • este 1.6 cu volanta de 1.4. Mai sus cu amza vorbeai despre axa nu despre volanta. Axa este de 1.6

                  Comment


                  • Am fost eu incoerent, scuze

                    Comment


                    • eu n-am mai spus nimic melcule, baga un exedy si n-ai treaba. si pune si un pinion tr. 5, pentru consum. vei avea suficient demaraj, dar un consum mult mai bun.

                      Comment


                      • Nu are cum sa consume mai putin . Are serpii aia si softul si ii trage si la 1500rpm .

                        Comment


                        • vorbim de pinion, nu de serpi. hello?!

                          Comment


                          • Da ma omule eu ce zic . Nu are nevoie de a5a de dci ca a lui poate sa o tina cu a5a foarte jos daca vrea consum mic .

                            Comment


                            • ?
                              nu inteleg. crezi ca daca are serpii are si "grup lung"? exact fiindca are cuplu mai bun merge de minune pinionul mai lung, reducand si consumul, si zgomotul la viteze mari.

                              Comment


                              • Serpii aia si restu evacuarii nu-ti urca cuplu la turatii mai mari?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google