Pinion A 5-a De Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu prea raspunde la tot topicu.

    Du-te pe autostrada cu doua persoane in masina si vezi cum se comporta la ~140/h cu transmisia stock, dai de urcus de multe ori trebuie sa retrogradezi in tr IV sa menti un 135-140/h constant.
    Nu mai zic daca mai bate si ceva vant.

    Cu pinion de dizal nu mai mentii nimic la 75 cp, trebuie sa retrogradezi sa iei viteza.

    Comment


    • Sunt totusi 75 de cai... Nu poti cere viteza de croaziera mare si demaraj la vitezele alea!

      Comment


      • 75 cp la 140km/h deja e cam mult pentru Romanica. Dar cu o remapare (hai un 80 de cai) se misca pe tr.5 lunga la fel ca un 1.4 stock. In plus, modificarea asta este mai pretabila de la 1.6 8v incolo. la 0,9tce raportul stock este egal cu tr.5 "lunga" a noastra.

        Comment


        • Adevarul e ca la saracul 1.4 in tr 5-a poti apasa pedala de acceleratie la fund si sa scoti un ziar, cu pinion de diesel cred ca poti sa citesti lejer un roman pana ia viteza .

          Comment


          • Vorbeam de autostrada, si un 140 asa pe ceas.

            Asa este, 0.9 are tr V similara cu tr V de benzinar cu pinion de dizal, ai vazut ce se intampla la 0.9 cand bagi in podea de la ~100/h?
            Iti sun eu, NIMIC nu se intampla, lipsa de reactie, bei o vafea, tragi o tigara pana urca in ~130.
            Cred un 1.4 trage mai bine din 100/h pe tr V decat 0.9 tce.
            Sigur, d-aia e tr IV, dar as aca idee.

            Razvan fa un test de repriza cu un 1.4 stock pe tr V de la 100/h si vezi daca tragi la fel, daca ai numai remapare mi-e greu sa cred (nu spun imposibil) ca stai la fel.
            Last edited by Octavian; 25 May 2013, 16:41.

            Comment


            • da, Tavi, doar "remapare" am

              Comment


              • buna

                imi spune si mie cineva ce numar de dinti au ?? setul de pinioane..ca sa pot sa dau si eu comanda...astept pm va rog...
                Last edited by Cristi_Xp; 2 June 2013, 13:28.

                Comment


                • tot vorbiti de pinionul de a 5-a!
                  dar de pinionul de a 1-a ce stiti? caut sa modific un mcv pe benzina sa-l fac dric! adica am nevoie de un fel de reductor sau de un pinion de treapta a 1-a cu care sa aiba masina o viteza mult mai mica decat normalul!
                  ma puteti ajuta cu vreo informatie?
                  multumesc mult!

                  Comment


                  • Am o rugaminte...

                    [/QUOTE]
                    @Matheoo ... eu am luat setu de pinioane (pinion atac + pinion degajare + sincron) la 200 ron de la cineva din pitesti ... o sa caut numaru de tel si o sa til dau)

                    Pentru cei care nu mergeti mult extern nu se merita sa puneti pinion de V diesel[/QUOTE]


                    Si eu as vrea numarul de telefon. Urla motorul asta pe auotstrada de zi ca.........

                    Multumesc mult de tot.

                    Comment


                    • Hai sa mai animam topicul. O alta "imbunatatire" clar vizibila este consumul mic pe tr.5, indifernet de vitezele folosite. Chiar as indrazni sa spun ca, la un stil de mers "alert" faci treaba mai buna cu acest pinion. Fix la 120 km/h esti in cuplu maxim, si demarajul spre 130 nu este deloc lent comparat cu vechea cutie. Acolo deja te apropiai vertiginos de 4000 rpm, dupa care nu se mai intampla nimic. Cu pinionul lung ai 4000rpm pe la 160km/h, deci esti in cuplu fix pe la 120-150. Desi in rampe lungi "moare mai repede", m-am obisnuit fie sa retrogradez inainte de mijlocul rampei (raman in cuplu mare si viteza nu mai scade, consum decet) sau accelerez inspre rampa, astfel incat sa nu scada viteza asa mult pana ajung in varf. Am si acum un drum spre bunici inclinare 10% pe care il urc si acum cu tr.5 fara probleme. Trebuie doar sa ciupesc putin acceleratia cand ma apropii de dealul respectiv.


                      Tot ce am spus aici se aplica pentru 1.6. Cand era 1.4 remapat nu tragea la fel de tare.

                      Comment


                      • Curiozitate:
                        Pe motorizarea 1.2 16v, a schimbat cineva acel pinion de a 5-a? -se poate schimba? -se potriveste?

                        Multumesc
                        ex:
                        Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
                        Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)

                        Comment


                        • Originally posted by razvanamza View Post
                          ................... O alta "imbunatatire" clar vizibila este consumul mic pe tr.5, indifernet de vitezele folosite. Chiar as indrazni sa spun ca, la un stil de mers "alert" faci treaba mai buna cu acest pinion. Fix la 120 km/h esti in cuplu maxim, si demarajul spre 130 nu este deloc lent comparat cu vechea cutie. Acolo deja te apropiai vertiginos de 4000 rpm, dupa care nu se mai intampla nimic. Cu pinionul lung ai 4000rpm pe la 160km/h, deci esti in cuplu fix pe la 120-150. ...........................

                          Tot ce am spus aici se aplica pentru 1.6. Cand era 1.4 remapat nu tragea la fel de tare.
                          E bine ca ai specificat, altfel iti aduceam eu aminte )
                          Pe varianta stock sunt diferente notabile de timpi pe reprize intre 1.4 si 1.6 mpi, e clar ca 1.6 duce mai bine pinionu de dizal pe tr V.
                          Pe 1.4 e moarte/jale, si asa e vai de capu ei pt tr V.
                          Un mic detaliu, stock pe tr V la 4000 rpm ai 140/h+ (pe ceas) mi se pare mai mult decat decent la 1.4, ii place la turatia asta constant pe tr V.
                          Am vazut mers constant la ~140/h 1.4 cu pinion de dizal, diferentele de consum sunt foarte mici fata de stock, ai turatie mai mica, dar trebuie sa dozezi mai bine acceleratia sa mentii viteza, aproape ca tot cam pe acolo iesi si daca nu circuli mult, nu prea isi are rostul (la 1.4) , daca mai iei in calcul ca ai terminat-o d.p.d.v. al demarajului si mai tot timpul trebuie sa retrogradezi, chiar nu merita.

                          Comment


                          • de acord cu tine. ce se remarca totusi este scaderea zgomotului. rezonanta de la 120 dispare

                            Comment


                            • Da, unu din motive ca merg fie ~100-110 fie ~135-140, e simtitor mai liniste la ~140 decat la ~120 )

                              Comment


                              • E misto modificarea daca faci naveta de la Pitesti la Bucuresti sau Fetesti Bucuresti Pe altceva decat autostrada de campie e degeaba.
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google