Da...si mers omeneste ~120/h, daca urci la ~140/h se intampla ce spuneam, putere mica, cuplu mic, trebuie dozata mai mult acceleratia ca sa sustii un ~140/h, chiar daca e turatie mica, tot consuma.
La ~140/h undeva la 8%, nu vad unde e economia de carburant, tot atata ia si la cutia stock.
La ~125/h undeva la 6,6-6,7%, sa zicem o economie minuscula de 0,2-0,3 litri la 100 km fata de cutia stock.
Probabil ca la un 100-110 se preteaza cel mai mult
Raman la pararea ca la 1.4 e mai mult rau decat bine. La 1.6 se schimba problema, puterea si cuplul in plus face diferenta la consum.
PS: si asa pe drumuri europene sa sustii un 130-140/h e prea mult pt 1.4 cu transmisia stock, ce sa mai spunem cu pinionul de tr V modificat...mai mult stai pe tr IV decat pe tr V.
La ~140/h undeva la 8%, nu vad unde e economia de carburant, tot atata ia si la cutia stock.
La ~125/h undeva la 6,6-6,7%, sa zicem o economie minuscula de 0,2-0,3 litri la 100 km fata de cutia stock.
Probabil ca la un 100-110 se preteaza cel mai mult
Raman la pararea ca la 1.4 e mai mult rau decat bine. La 1.6 se schimba problema, puterea si cuplul in plus face diferenta la consum.
PS: si asa pe drumuri europene sa sustii un 130-140/h e prea mult pt 1.4 cu transmisia stock, ce sa mai spunem cu pinionul de tr V modificat...mai mult stai pe tr IV decat pe tr V.
Comment