bun, tot 1500rpm am si eu, la 55km/h, 2000rpm pe la 70-75km/h. vorbesc de viteza reala, nu aia afisata. la 1500rpm, da, mentii viteza, motorul nu protesteaza, dar nici acceleratia de la 100-110 in sus nu mai e mare smecherie dar cum si eu, vorba ta, depasirile le fac cu-a 3-a si cu a 4-a, nu ma deranjeaza . in tr5, la 4000rpm am cam 145-150km/h, ceea ce e destul la drumurile noastre.
Pinion A 5-a De Diesel
Collapse
X
-
cutia mea JH3-142 are final drive 15/61
eu nu am pretentii sportive pentru actuala treapta a 5a in privinta accelerarilor.
chiar prefer sa mai astept X secunde sa depasesc in general decat sa risc , sa fortez.
pentru nevoile mele este super aceasta schimbare.
mai ramane sa rezolv treaba cu CruiseControl...
Comment
-
Revin cu alte impresii dupa 800km extra-urbani, portbagaj plin si 3 persoane in total
-a "disparut" frana de motor in tr 5
-e mai lenta in accelarari in tr 5
-cu cat creste turatia cu atat trage mai greu
-inainte "fortam" subturat cu tr 5 ( mers cu 50km/h in sate, urcat pante cu 2000ture, etc) acum trebuie cu tr 4
dar
-liniste chiar si la 130km (pe GPS), chiar nu iti dai seama ce viteza ai
-frana de motor mai slaba se potriveste mai mult stilului meu de condus
-tr 5 intra mai usor ( probabil si uleiul schimbat ajuta)
-inspre 1L a scazut consumul.
Pentru mine scopul principal, adica linistea, a fost atins.
Una peste alta multumesc acestui forum si celor care au contribuit la acest topic.
Comment
Comment