Originally posted by tutupiciu
View Post
Pinion A 5-a De Diesel
Collapse
X
-
-
Sunt membrii aici care si-au schimbat pinionu' de tr V, martori sunteti voi:
FAC PARIU PE DOUA LAZI DE CEA MAI RAFINATA BERE (sau contravaloarea lor) CA VITEZA MAXIMA E ACEEASI SAU CHIAR MAI MICA. pe dum drept(fara inclinatie) in tr V.
Pt test sunt dispus sa platesc integral deplasarea posesorului de cutie modificata, +cheltuieli suplimentare.
PS: desigur si premiul.
Dar daca castig, platiti tot.
Comment
-
Originally posted by Octavian___30 View PostLa MCV 1.6 16V din cate stiu eu, rapoartele sunt mai scurte ca la berlina 1.6 16V.
Acelasi lucru s-ar intampla si cu 1.4 MPI din cauza aerodinamicii, doar ca ar incetini in treapta 5 cu pinioane de dci.
Comment
-
adevarul e ca la mcv 16v am vazut diferenta de cateva sute rpm. adica mcv merge un pic mai turat decat berlina la aceeasi viteza. nu stiu tr5, aia s-ar putea sa fie la fel. sonykel ar putea sa ne lamureasca aici, el are mcv 16v.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
La mcv 16 v difera rapoartele de transmisie,pinioanele au mai multi dinti pt ca pur si simplu este un alt tip de cutie ce trebuie sa puna in miscare o masina mai grea...un mcv cantareste cu aprox 200 kg mai mult decat o berlina ambele avand aceeasi motorizare si aceleasi dotari.De ex la berlina 16v la 3000 rpm acul indica aprox 110 pe cand la mcv 16v tot la 3000 rpm acul indica aproape 100.Desigur ambele in tr a5-a.
Comment
-
Vezi Seba? Ce prosti este astia de la Renault, sa puna ei o cutie mai scurta la MCV 1.6 16V....in loc sa puna una cu rapoarte lungi domle, a 5-a sa duca 140 cu 3000 rpm
PS: abia o urci cu tr V stock de la 4000 la 4500 rpm, sunt curios daca ajunge macar la 4000 rpm cu pinionu de dizal...
Eu am o banuiala ca pe la 3800-3900 rpm se plafoneaza (chiar as ruga vreun posesor de dizal, pardon, de cutie modificata sa spuna daca gresesc).
LE: e exact ca la Focus 1.4 80 cp, la 160/h ai ~4000 rpm pe tr V (si ca sa reusesti sa ajungi la 160-165, trebuie tr IV dusa la 160, altfel risti s-o vezi cum se plafoneaza la 150-155, daca e clima pornita, la revedereeee )) )Last edited by Octavian; 30 May 2009, 20:26.
Comment
-
Am venit acum pe A1 pe ploaie (deci se invarteau rotile in gol cum zicea pe aici cineva) si m-am uitat de curiozitate la turometru la pickup-ul dci85. La 3000 de ture aveam 122 km/h pe GPS.
O recomand cu caldura aceasta cutie posesorilor de 1.4 MPI ca sa mearga cu 200km/h...
@Petrix: Daca cutia ar avea 9% mai scurta viteza a5a dupa cum spui tu, la top speed ar trebui sa fie cu cca. 15 km/h mai lent MCV-ul fata de berlina (aritmetic din rapoarte si daca ar avea aceeasi aerodinamica - care nu este), dar producatorul da o diferenta de numai 9 km/h in defavoarea MCV.Last edited by detail; 30 May 2009, 20:51.
Comment
Comment