Pinion A 5-a De Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai normal, de cele mai multe ori cand dai la un sofer ''dizalar'' un benzinar pe mana, juma' de ora schimba treptele in 2000 rpm (max 2500) si e dezamagit ca nu trage.

    Dar nu e normal la un benzinar sa pui raport(V) cutie de dizal.
    Aratati-mi voi mie macar un exemplu de motor 1.6 benzinar in 5 trepte care la 150-155 (pe ceas, ca abatarea e cam valabila la toate) sa aibe ~3900-4000 rpm. Nici macar Megane-ul cu 6 tr nu face treaba asta.
    In concluzie, despre ce ''imbunatatire'' vorbim?
    Ca de consumat 6,5% la 140 (mai tare ca un dizal ...) cum spune Marx, never ever, lucru dovedit ca nu poate sustine (Marx) pariul facut cu mine.
    Last edited by Octavian; 4 May 2010, 17:36.

    Comment


    • 6.5 l/100km la 140 km/h?! Nici dCI-ul de 85 cp nu scoate consumul asta la 140 km/h.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • vin si eu cu o complectare la acel consum la loganul 1,4 cu pinionul de la a 5 a schimbat si cu remapare este de 7,6-7,8l%.adevarat ca sunt si unele dezavantaze nu se lanseaza ca cel stock cel care a fost conceput pentru cutie ,dar s-a spus cit de cit clar ca poate face o mica ,chiar foarte mica economie la combustibil .dar petru cei invatati cu cel stock ca are o lansare mai buna fata de acest pinion de dizel

        Comment


        • 7,6-7,8% la 140 ai vrut sa spui? (cat iau si eu la mers constant 140).
          Eu dau la Marx un 7,4-7,6%, departe de 6,5%.

          Pinionul stock de tr V nici macar ala nu a fost gandit de prima data pt motorul de 1.4.
          Asta pt ca nu e in stare nici macar la 5000 rpm sa urce pe tr V cu pinionul stock.
          Nu stiu ce vi se pare turat, se poate merge fara probleme pe tr III sau IV la 4800-5000 rpm constant.
          Toata treaba se reduce pana la urma la consum, care nu prea e relevant nici cu pinionu pacii de dizal...mai ales la 1.4

          Dati banii de pomana pt un 0,2 litri% economie si reprize de rahat (si asa e de rahat la 1.4 pe tr V).
          Last edited by Octavian; 4 May 2010, 19:20.

          Comment


          • Nu ar fi mai simplu sa pui o cutie de Solenza sau SuperNova?...asta pentru niste rapoarte mai bune.
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • update consum acum o ora pe a2. : benzina 100

              bucuresti drajna viteza 120 consum 6
              drajna bucuresti viteza 90 consum 4.3 vitezele sunt pe ceas

              iata si poze cu telefonul. pentru cine nu crede il invit sa dea o tura cu mine.

              vad ca octavian tot scrie si calculeaza rapoarte si turatii, dar nu intelege ca pe mine nu ma intereseaza turatiile si cum trage. ma repat inca odata poate sa ma faca si o bicicleta intr a 5a ca nici nu imi pasa. zici ca il oblig eu pe el sa isi faca modificarea asta. si il asigur pe octavian ca urca in 5000 si cu pinion de diesel. la 4600 am 190 si crestea turatia dar m am oprit.
              mai ai un pic rabdare sa ii vina camera go pro lu fratimui si filmez cum plec din bucuresti pana ajung la drajna absolut tot sa nu fie loc de intors si nu o las din 140 sa vezi consum de 6.5 facut si cu testul rezervorului.
              Attached Files
              Last edited by alessandro; 4 May 2010, 19:51.

              Comment


              • Originally posted by darksid3 View Post
                Nu ar fi mai simplu sa pui o cutie de Solenza sau SuperNova?...asta pentru niste rapoarte mai bune.
                Pai cica SuperNova are rapoarte mai bune (scurte).
                N-am bani.
                Cu SuperNova (150000 km la bord) resoftata si filtru sport, s-a facut test (si regret ca nu am fost prezent, dar repetam treaba) cu 1.6 mpi remapat si i-a dat juma de masina. Pe mine ma manca pe paine, oricum o sa-l provoc (adica sa-i vad motoru).

                PS: Marx - sa-ti merga masina fara reparatii si sa-ti consume 3% daca se poate

                Comment


                • Am o SuperNova data de la servici si o mai hartanesc sa nu pun pe-a mea km. Pana in 150 km / h (mai mult n-am avut curaj sa-i dau) se duce categoric mai bine decat Logan 1.4 stock.
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • astea sunt facute imediat dupa iarna cand a fost o zi calduroasa.
                    tot drajna bucuresti tot 90 kmh

                    se observa diferenta de consum



                    eu am avut supernova si am facut cu ea personal 120.000 km va asigur ca are jh3 cu exact aceleasi rapoarte ca 16v

                    Comment


                    • Intradevar eu am circulat foarte mult ungaria-germania pe autostrazi treapta a V e scurta. motorul 1,4MPI la turatia 2700 avea 5 litri cum depaseam de 3000 rot/min urca la 5,8 litri la 100km viteza 90 si 110. e foarte obositor sa nu te dai cu 130 km/h ca la viteza asta iti urca la 7 litrii consumul. Poate la motoarele 1.6 16V treapta a V e mai lunga adica la 120km/h turatia e 2800rot/min??? asta ar fii cel mai economic. Repet aici nu e vorba de viteza maxima, adica cat prinde, ci din buzunar cat platesti pt.benzina.

                      Comment


                      • Acum am citit si eu de aceasta schimbare a pinioanelor
                        mai e cineva care sa fi facut modificarea?

                        Comment


                        • eu, cu fostul pinion al lui marx. detaliile sunt de prisos, dar la consum nu am un reper exact in exterior (scadere consum 0,1% poate, dar categoric mers mai tare-110-120). se pare ca punctul de consum minim se muta undeva peste 100km/h. in schimb e o placere prin oras cand prinzi liber sa mergi constant cu tr.5, consum de sub 5 %.

                          inca mi se pare ca pe 80-90-100 este un gol de putere raportat la pinionul anterior, gol completat cu tr.4 . inainte la drum lung dadeam tr. 5 la 80, acum dau cam la 90-100, fara crestere de consum. ce am pierdut la demaraj castig prin viteza de croaziera ceva mai mare - pot merge lejer cu 120-130 fara zgomote in habitaclu. inainte la 120 trebuia sa cam urli.....
                          Last edited by razvanamza; 27 March 2011, 00:17.

                          Comment


                          • Cam ce consum ai la 120 130? Şi inca ceva ai idee daca aceasta schimbare afectează garanţia?

                            Comment


                            • garantia pe cutie o pierzi, normal. si poate si pe motor, daca aia de la service/fabrica sunt mai caposi decat tine in caz ca ajungeti la conflict.
                              despre consum, nu pot sa-ti spun clar cat, pt ca eu am gume mai mici, 195/50R15 si acul kilometrajului dat inapoi cu 5-10km/h. in conditiile date, la 100 constant pe ceas, consum de 5.9% la 1.6_16v chipuit
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • la mine nu este edificator. m-am dus si am venit cu vantul din fata spre Buzau pe DN2. am avut consum identic cu drumurile anterioare, dar am mers categoric mai tare, plus vantul din fata care taia orice demaraj. e chiar o placere sa mergi cu 110-120 acum. zgomotul e mai redus dinspre motor. cel putin la harbu'meu, se simte bine de tot pe la 80-90 avantajul. cred ca la viteze mari se anuleaza efectul dat de acest pinion datorita puterii "mari" a agregatului din posesie

                                nu pare o "pierdere"din punct de vedere finaciar, am castigat liniste in habitaclu la viteze mai mari, consum foarte bun la viteze normale, si pot spune ca folosesc tr. 5 exact la fel ca inainte prin oras, unde la fiecare linie dreapta mai mare de 200m dau imediat 5. consumul a scazut pe urban cel putin 0,5L, momentan inregistrez cam 10,2-10,4 ca medii saptamanale, fata de 11 sau peste anterior. scaderea asta fantastica se datoreaza portiunilor de 2-3km de centura sau periferii unde merg intins cu 70-80, unde consumul instantaneu probabil e pe langa 4%. consumul de weekend era cam 8% verificat acum cateva saptamani. presupun ca mult mai incantat ar fi un posesor de 1.6, care probabil se misca altfel si la vitezele de peste 100km/h.
                                Last edited by razvanamza; 28 March 2011, 22:35.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google