Buna ziua tuturor.De vreo 2-3 luni ma confrunt cu o problema destul de suparatoare la masina mea.Este vorba despre un Logan 1.4MPI 2005.Problema suparatoare ar fi ca mi se intampla din ce in ce mai des sa porneasca de la a 3-a sau a 4-a cheie..Am incercat sa calc putin acceleratia si am vazut ca porneste.M-am dus la mecanic si acel domn mi-a zis ca ar banui pompa de benzina,desi din cate am citit pe forumuri,senzorul de turatie reprezinta problema dar dansul nici nu a vrut sa ia in considerare senzorul si mi-a zis sa merg pana nu mai porneste pentru ca nu stie de unde sa inceapa.De mentionat este faptul ca aceasta problema o am la rece mai ales,dar si la cald.Mi s-a mai intamplat sa pornesc masina si sa moara instant motorul.Ce ar trebui sa fac?PS:Bujiile le-am schimbat,deci am eliminat una din posibilele cauze!
Problema Pornire(deseori Nu Porneste De La Prima Cheie))
Collapse
X
-
Mai elimina una din cauze si schimba mecanicul. Un mecanic care incepe cu cea mai grava problema nici nu merita bagat in seama. Ii urezi o zi buna si o iei la fuga!
Daca nu te descurci sa cureti singur senzorul de turatie, du-te la alt mecanic.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
-
Nu inteleg de ce unii mai au tupeu sa se numeasca mecanici.M-am chinuit cu masina asta aproape un an din cauza lor(am fost la multi mecanici) cu diverse probleme,mai ales la directie.Pana acum,cele mai relevante sfaturi le-am primit de la voi si pana la urma voi curata eu senzorul,dar inainte de asta as avea o intrebare:senzorul se curata cu vreo solutie speciala,gen WD-40?Si in caz ca e senzorul,curatarea va rezolva 100% sau poate sa fie pur si simplu dus?Si inca o intrebare:as vrea sa curat clapeta de la acceleratie si injectoarele cu ultrasunete si m-ar interesa daca stii cumva un pret aproimativ.Sper sa gasesc prin zona mea(Jud. Vrancea) un astfel de centru.
Comment
-
Senzorul de turatie se curata cu un spray de contacte sau cu WD-40 - il demontezi, cureti cu un cutter bucata de metal, apoi dai cu solutie. L-ai bagat la loc si aia e.
"Clapeta de acceleratie" (corpul clpeta) o cureti tot cu solutiile de mai sus, dar fara sa mai dai cu cutterul.
Injectoarele lasa-le asa cum sunt ele, pentru ca dai banii degeaba. N-am auzit pe nimeni in Romania care sa fi avut probleme cu injectoarele de pe motoarele pe benzina de pe Dacia, sau sa le curete vreodata.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
La senzorul de turatie trebuie sa vezi acel varf metalic, il cureti fara griji pana vezi metal. Ca mpp si corp iti trebuie un spray de frane sau wd si 1 ..2 carpe. Injectoarele se pot curata si ele cu spray de curatat injectoare. Iti trebuie 2 fire sa alimentezi injectorul spraiul un furtunas mic, cat sa intre in capatul injectorului si o duza de parfum de camera. Legi firele la baterie +- si celelate le pui pe pinii injectorului si cand se aud niste mici pocnituri apesi pe spray si iese. Dai de mai multe ori pana iese un jet constant. Se vor vedea mici diferente.
Am eu cateva filmulete pe youtube.
Comment
-
PS:Bujiile le-am schimbat,deci am eliminat una din posibilele cauze!
Ar mai fi ca si cauza, suprasaturarea cu vapori a canistrei de carbon, doar ca asta se manifesta la cald, pe vreme caniculara.
Dupa ce cureti senzorul de turatie, daca nu se rezolva problema, ia in considerare si posibilele cauze de mai sus.
Comment
-
@vitriol :iti multumesc pentru sugestii...asa am sa fac si voi vedea dupa daca intr-adevar asta a fost cauza...sincer,nu cred ca ar fi vreo defectiune la pompa pentru ca azi de exemplu mi-a pornit la sfert de cheie...dar tot mi-a mai facut faze cu pornitul.am vazut ca daca accelerez putin o ia.PS:Sunt momente cand apar fluctuatii la turatie(cand scade cand creste dar diferentele nu sunt mai mari de 200-300 rpm).La rece mi s-a intamplat sa imi moara motorul daca nu o acceleram mai tare si acceleratia raspundea cu intarziere(ca la un diesel subturat)
@mr.K :mersi mult de sfat.dupa ce voi curata senzorul de turatie voi lua in considerare si bobina sau fisele
Comment
Comment