Probleme De Putere Dupa Schimb Distributie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme De Putere Dupa Schimb Distributie

    Detin un Logan din ian 2006, cam pe la 30.000km la facultate de AR din pitesti am umblat la soft si am scosniste limitari experimental cu un domn profesor printre care am urcat si limitarea de turatie la 6500r/min.
    Problema mea este ca am facut 180.000km si am schimbat distributia (curea intinzator, capac pompa apa), dupa schimbare am constatat ca nu mai am putere dupa 3500 r/min si daca insist sa urc in turati se aude un zgomot ca de tacanit de avans. De pornit porneste perfect si la rece si la cald, merge ok daca nu vreau viteza si demaraj.
    sa fie problema ca nu am reglat culbutori nici o data iar schimbarea curelei a schimbat putin pozitia axei?
    Tin sa precizez ca mecanicul este chuiar tatal meu ( ma gandesc ca mi-a facut o ghidusie sa nu mai alerg ))))) pt ca stie ca nu pot merge incet ).
    Ceva idei de la ce poate fi ??

  • #2
    Originally posted by tomytomy03 View Post
    iar schimbarea curelei a schimbat putin pozitia axei?
    Parerea mea e ca asta-i problema. Decalarea semnelor de pe curea distributie cu semnele de pe rotile dintate ale arborelui cu came si arbore cotit. Tre demontat din nou si pusa distributia la punct, aliniate reperele de pe curea si pinioane. Din ce scrie in manualul de reparatii, orice demontare a curelei de distributie inseamna inlocuirea ei. Adica odata slabita, nu se mai pune inapoi. Eu totusi, in locul tau, nu as schimba-o, as pune-o doar la punct. Mai asteptam si alte pareri.

    Comment


    • #3
      cureaua este pusa la semne, l-am ajutat cand am facut schimbul deci eram de fata
      Eu m-am referit la faptul ca avand in vedere ca este noua si mai tensionata si-a schimbat cumva poziti axei cu came ( ma refer ceva miim) si plus jocul cam mare si asta sa fie explicatia pt scaderea puteri imediat dupa schimbarea distributiei.

      Daca era decalata un dinte sau ceva nu mergea cum trebuie motorul, mie nu imi mai trage dupa pragul de 3500 r/min in rest merge ok

      Comment


      • #4
        Poate ai probleme cu bujiile ? sau cu culbutorii ?
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • #5
          Din ce stiu eu, la schimbarea curelei, nu tre sa se modifice cu nimic ralanti-ul, puterea, raspunsul la accelerare, etc-etc. Nu conteaza ca-i noua, ca-i mai tensionata sau mai slabita decat trebuie. Nu tre sa simti nici o modificare in mersul motorului. daca insist sa urc in turati se aude un zgomot ca de tacanit de avans. Asta ma duce cu gandul ca nu e pusa la punct. Ati respectat si sagetile cu sensul de rotire al curelei ? Adica la semnul de pe curea distributie de la pinionul arborelui cu came, pleaca vreo 3 sageti spre radiator.

          Comment


          • #6
            Verifica si corecteaza alinierea punctelor,de pe curea si pinioane.Motorul este prea avansat si de aici efectele pe care le-ai precizat.Atentie la alinierea curelei pe pinionul vilbrochenului,de regula,acolo se greseste...

            Comment


            • #7
              sa zicem ca am gresit un dinte la arbore, este normal sa mearga pefect pana in 3500 r/min?

              Comment


              • #8
                cu cit turatia este mai mare cu atit efectul este mai pregnant.Apropo de termenul "perfect",se poate discuta mult pe aceasta tema... In fine, eu credeam ca vrei sa-ti rezolvi problema,dar daca esti multumit de perfectiune functionarii...,no coment!

                Comment


                • #9
                  sa rezolvat problema
                  am reglat culbutiroi si a revenit la normal

                  Comment


                  • #10
                    Deci pana la urma am intuit bine cand am zis ca sunt culbutorii dereglati , foarte bine ca s-a rezolvat problema.N-ar fi rau daca ai schimba si bujiile.
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google