Imi poata spune cineva daca sonda lambda din aval oscileaza la fel ca cea din amonte sinusoidal sau este liniara pentru ca la mine este liniara 750mv sau 250mv si nu oscileaza ca prima bogat sarac
Semnal Sonda Aval
Collapse
X
-
Sonda lambda 2(aval),are rol de a supraveghea starea catalizatorului.Conform teoriei,semnalul sondei nu este liniar,este oscilatoriu,adevarat ca amplitudinea oscilatiei este foarte mica,poate fi pusa in evidenta cu osciloscop.O alta caracteristica a oscilatiei semnalului sondei lambda 2,consta in faptul ca este in faza cu semnalul sondei lambda 1,dar la aceasta din urma amplitudinea este mare(0,1-0,8v),usor de vizualizat pe unele testere...
Comment
-
OK eu vad semnalul de la sonde cu DDT2000 si sonda 1 este foarte vioae bogat/sarac dar sonda 2 imi traseaza o linie dreapta cu o anumita valoare 750+/-100 sau 250+/-100 este normal sau nu?
Si influenteaza aceasta sonda adaptarea de imbogatire pentru ca la mine am la offset d'apprentissage de la regulation de richesse 145Last edited by matache2000; 12 May 2015, 23:23.
Comment
-
Din cate stiu sonda 2 (aval) nu influenteaza consumul - adaptivii de imbogatire;
Valorile nu le mai stiu exact, insa daca ai "manualul" loganului sunt trecute acolo, din ce imi amintesc acea oscilatie trebuia sa fie foarte mica, diferente de 750-100 ar fi fost considerate ca pana
Ai cumva gpl?
Comment
-
Da dupa mai multe documentari se pare ca sonda 2 oscileaza foarte putin aproape linear si in sarcina trebuie sa indice 600+/-100mv iar in decelare sub 200mv ,la ralanti nu trebuie luata in considerare
Am gpl dar problema nu este de acolo pentru ca pot regla amestecul sa fie cat mai aproape de 128(amestecul stoichiometric) problema este la benzina ca se duce in 145 (amestec sarac)
Comment
-
Originally posted by matache2000 View PostDa dupa mai multe documentari se pare ca sonda 2 oscileaza foarte putin aproape linear si in sarcina trebuie sa indice 600+/-100mv iar in decelare sub 200mv ,la ralanti nu trebuie luata in considerare
Am gpl dar problema nu este de acolo pentru ca pot regla amestecul sa fie cat mai aproape de 128(amestecul stoichiometric) problema este la benzina ca se duce in 145 (amestec sarac)
Comment
-
Eu am clio si nu am instalatia de fabrica iar injectoarele sunt noi nu scapa
Originally posted by lenush64 View PostFolosirea GPL,este un compromis asumat,calculatorul motorului modifica adaptarile la orice trecere benzina/GPL,adaptarile fiind mai corecte pe combustibilul folosit in marea majoritate a timpului...
Comment
Comment