Logan 1.4 Mpi Nu Depaseste 4.000 Rotatzii In A Cincea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Octavian___31 View Post
    5300 rpm pe tr 4 mai!
    ...
    mah...ce bivol pot sa fiu cateodata! am dormit pe mine...normal, io ma gandesc doar la tr5, aia e de mers tare, nu restu' 4, care-s numa' pt plecarea de pe loc...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Ieri noapte, am mers cu Loganul meu cu 160 in treapta a 5 a , fix 4500 rpm..cu 5 persoane in masina..mai mult nu se mai ducea , am tinut`o la blana cu a 5 a pe 160 cam 3-4 km si tot degeaba nu se mai clintea deloc ! Nu stiu, daca singur in masina prind mai mult !

      Comment


      • La 4000 rpm are proximativ 140 km/h ,in mod normal trebuie sa traga pana la turatia vitezei de 162 km.h cat scrie pe taloc ca e viteza maxima. ;)

        Comment


        • cu maximul autorizat rulant de greutate nu cred ca se duce mai mult de 160 pe bord..

          Comment


          • Nu urca peste 160 nici macar doar cu 1 persoana recte soferul nici la 25000km si nici nu cred ca va urca vreodata.nu ca as merge mereu cu 160 dar macar s-o vad pe la 180 si sa depasesc si eu pe cineva(nu doar matizuri). Ca sa nu mai spun ca imi trebuie o jumatate de autostrada pana ajung la 160

            Comment


            • Schimba treptele 1-2-3 la peste 4500-5000 rpm, apoi urca pana la 150-160km/h in treapta 4-a si abia apoi treci in treapta 5-a si n-o sa-ti mai trebuiasca jumatate de autostrada sa ajungi la 160 si o sa treci si usor peste.

              Comment


              • 1. motorul da tot ce poate abia dupa circa 15000 20000.
                2. tr.5 este pentru deplasare nu pt. accelerare
                3. nu schimba viteza sub 3800 ture.. este benzinar cu 75 hp..ce dracu vrei de la el...?
                4. daca viteza constructiva este de 160 ce vrei sa scoata ca ferari ...iati ferari.

                Comment


                • motorul da tot ce poate de pe la 5000km, dupa 25000, daca tot incerci ce poate, o sa dea din ce in ce mai putin
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Daca scimb la 5000ture de cateva ori mi-e teama ca o sa iasa motorul prin capota. Si asa am impresia ca la 4000 e mult prea turat, dar la 5000 chiar ma intreb cum s-o auzi!!! Nu prea am curaj s-o duc in 5000.

                    Comment


                    • Si cu asta ai spus tot.

                      Poti schimba si'n limitare, nu se intampla nimic.
                      If it ain't broke, don't fix it!

                      Comment


                      • daperom: tocmai din cauza asta ai impresia ca nu trage masina si ca-ti trebuie toata autostrada sa ajungi la 160 km/h... pentru ca n-o turezi. La benzinar ca sa obti ceva performanta trebuie sa-l turezi chiar si pana in limitare. Nu o sa se intample absolut nimic la motor daca nu abuzezi adica sa mergi incontinuu in acest regim. Sunt masini care vad frecvent limitarea, in fiecare zi si nu au nimic. Lasa mentalitatea asta de "Dacia 1300" ca n-o turezi prea tare ca-i sar pistoanele prin capota ca nu e deloc asa si foloseste motorul cum trebuie daca vrei sa scoti ceva de la el.

                        Comment


                        • am un var cand si-a luat loganu in 2006 ( 1.4 Mpi ) de cum a plecat din reprezentanta 6000 rpm incontinuu ..masina a tinut-o 3 ani timp in care a facut 100.000 de km mers forjat si nu papa gram de ulei

                          Comment


                          • loganu meu saracu daca ar putea spune ce sare pe paine a luat ...cand ma apuca damblaliile trag pe el pana imi da afara adica aproape de 7000 de ture pe treaptele 1,2 si 3,cu 4 trage pana in 6200 de ture...si merge masina tais....fara sa pape gram de ulei...
                            Last edited by Cristi_Xp; 4 February 2011, 17:05.

                            Comment


                            • se poate rupe cureaua de distributie din cauza forjelor puternice +5500 de ture?

                              Comment


                              • nu prea ...mai periculos e cand o impingi si e in viteza ca sa o pornesti .
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google