si cand dai din treapta mare in treapta mare....mai ales cand ii dau eu din 4 in 2 (pe la 60 km/h)
Logan 1.4 Mpi Nu Depaseste 4.000 Rotatzii In A Cincea
Collapse
X
-
N-are treaba, eu de ce dau in frane de motor a 2-a la 80? Corelati turatia cu treapta de viteza in care vreti sa intrati si cu viteza de deplasare pe care o aveti.
A mea vede forje mereu cand circul cu ea, unde prind liber o calc, pe autostrada o tinusem in a 4-a la 6000 constant vreo 50 de kilometri sa-mi desfund catalizatorul si n-avea nici pe dracu, temperatura motor, antigelul era la nivel, totul ok. Mai mersesem un drum singur pana la Alexandria sa iau niste neamuri, sub 6000 nu schimbam nicio treapta, ca era oras (a 2-a constant la 4000 regulamentar) sau mai ales exterior, la fel, nicio problema.Last edited by aleXpeed; 4 February 2011, 17:34.
Comment
-
Originally posted by daperom View PostDaca scimb la 5000ture de cateva ori mi-e teama ca o sa iasa motorul prin capota. Si asa am impresia ca la 4000 e mult prea turat, dar la 5000 chiar ma intreb cum s-o auzi!!! Nu prea am curaj s-o duc in 5000.
Ia-l la forje si o sa traga mai bine.
Daca la mine n-a crapat la 6900-7000 rpm, n-o sa-ti crape nici tie la 5000-5500 rpm.
Ca e 160 sau 168/h mare scofala n-ai facut.
Atata poate, motoru e slab si aerodinamica de frigider nu permite viteze prea mari la puterea lui.Last edited by Octavian; 4 February 2011, 19:30.
Comment
-
poza e facuta prin luna iulie....si nu a patit nimic,,,Attached Files
Comment
-
-
o poze pntru tine special facuta azi, cu treapta a 2..si nu a patit nimic motorul...Attached Files
Comment
-
Originally posted by Seba View Postpe drum lung, drept sau chiar usor in vale, fara vand din spate, ba chiar din spate, e posibil. ajungi in limitare cu ea si cam 170-175 ti-e viteza la 6000rpm.
Poate e treaba si de harta.
Originally posted by grutzz View Posto poze pntru tine special facuta azi, cu treapta a 2..si nu a patit nimic motorul...
Comment
Comment