este pe centura orasului,deci pe asfalt...si cu 1 imi ia 50 de km pe asfalt nu pe elevator...wow scuze vazui gresit,150 nu iti ia cu treapta 1 nici daca ai motor de 3000 bi-turbo...s
Logan 1.4 Mpi Nu Depaseste 4.000 Rotatzii In A Cincea
Collapse
X
-
Si eu de cand am luat masina am avut aceeasi nemultumire peste 160 nu merge orice as face, am un prieten care are tot 1.4 si am mers cu el pana la 180, sa fie diferenta ca a mea este euro 4 si a lui euro 3 ?''Dacă votul nostru ar putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lăsa să votăm'' Mark Twain.
Comment
-
Logan Ambiance 1,4 din 2006 (model repatriat, cu jenti de 14"), luat la 900 si ceva de km.......am avut aceeasi problema cu viteza maxima atinsa cu el... Fiind si-n garantie (inca in 2008) am ajuns cu ea la service, mi s-a facut raport de incident la Pitesti si dupa vreo patru zile au venit doi ingineri de la Pitesti ; masina a fost pusa pe tester (toti parametrii erau in regula), dupa care am trecut la proba de sosea....am alergat-o pe rind, care cum a putut. Nici inginerii de la Pitesti n-au stiut ce sa-mi zica....unul avansase ideea ca mi-ar patina ambreiajul la o anumita turatie......m-a pufnit risul.......nu stiu cit i-o fi convenit atitudinea mea !!! Apucasem cu vreo saptamina inainte sa fac rost prin cineva de CD-ul de intretinere si mentenanta a Logan-ului, din care am ajuns la concluzia ca masina are o problema sau problema cu viteza de virf, este data de calculatorul de injectie....acesta e "pus" sa se comporte in acest fel un numar de km....acest lucru l-am sesizat si celor veniti de la Pitesi (erau ingineri "motoristi"), la care ei au dat din colt in colt. Pina la urma totul a ramas in "coada de peste", pina-n ziua de azi, cind pe bord am 95.500 de km si cind am nevoie masina o ia si cu 160 /ora..... Inainte si la mine cu a 4-a ajungeam la 145/ora si la intrarea in a 5-a, cobora singura la 120/123/ora si nu urca mai sus nici "moarta". Aceasta comportare a masinii nu este generala....multi prieteni imi spuneau ca masinile lor alergau "in draci" (fara aceasta limitare). Vad ca acum si-a "dat drumul" la viteza..... Sanatate tuturor, drumuri bune si asfalt uscat........
Comment
-
da si eu cred acelasi lucru . Ca loganul de 1.4 e limitat la viteza maxima,el putand de fapt mult mult mai mult .
Diferenta ca unele iau 180 si altele iau 160 este ca unele nu au servo , nu au clima , sunt mai usoare etc ceea ce reprezinta un avantaj pentru o masina cu 75 cai .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Si eu am aceiasi "problema"...sta sudat turometrul in 4000 rpm tr.5 incepand de la 150, pana la mach15.
Si asa a fost de cand am luat-o.
Eu nu stiu cum ar putea creste viteza, fara sa creasca turatia...invers se poate, gen patineaza ambreiajul etc, dar asa ?Keyboard error or no keyboard present.
Press F1 to continue or DEL to enter setup...
Comment
-
Da Cristi...Ambiance-ul meu are (ca model repatriat) AC (aer conditionat), servo directie, rezematoare de "dovleac" la toate scaunele, inchidere centralizata pe cheie, dar jenti de 14" ale caror anvelope sint identice la diametrul benzii de rulare cu cele de 15" . Cu ocazia "punerii pe tester" facute de cei de la Pitesti, cind am facut probele de drum pentru viteza maxima de neatins, am avut ocazia sa constat, ca AC-ul lasat maximum, imi lua 3200 si ceva de watt-i din puterea motorului (adica vreo 6 CP) ceea ce inseamna ca la "herghelie"ramin cu numai 69 de CP......de fapt cind dau drumul la "clima" simt cum "da in nas" si ce sa mai zic la.....depasiri....(mai bine la vale si cu vint din spate)..............
OFF TOP.....Dati-mi un sfat cum sa repar yala de la sofer, la care mi-a cazut/disparut lamela care acopera orificiul de introducere al cheii in yala (am luat alt butuc de la dezmembrari, dar capacul exterior care acopera pe fata usii butucul, este ambutisat "rau" tare).......... sanatate, drum bun si asfalt uscat !!!!!
Comment
-
ACul si fara sa fie pornit consuma , chiar daca nu e cuplat ambreiajul, motorul tot face un efort ca sa invarta fulia respectiva .Cum de este AC si servo pe ambiance ? ala nu e chel chel?
Acum am vazut ca e in Germania , deci pentru export .Last edited by Cristi_Xp; 28 November 2011, 12:10.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Acest "Ambiance" are aceste dotari din fabrica...a fost adus din Ungaria (magazin din Budapesta-am toate facturile unguresti) si la vremea respectiva am dat echivalentul a 6.600 euro pe el pe cind la dealer-ul din Brasov, unde ma interesasem, masina "cheala-cheala" din fabrica venea cu 6.280 euro...vroiam sa fie cit mai ieftina si la impozite, ca s-o bag in taximetrie, ceea ce am si facut un an jumate......
Comment
-
Originally posted by grutzz View Poste[/B] vazui gresit,150 nu iti ia cu treapta 1 nici daca ai motor de 3000 bi-turbo...s
On, a mea nu a vrut sa treaca de 150 km/h anul trecut pe A2! A avut o portiune de circa 7 km.
Comment
-
alea tot pe romaneste sunt, se cheama verb la perfectul simplu
io zic ca daca valea era destul de lunga, lua si 240. in a 2-a. bine ca n-o schimbat "treiul", ca lua 380, ca voltii la trifazat. pt ca 70Nm asa tapeni cum ii are 1.4 la 6000rpm nu are nici 6.2 V10 de la ferrari...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment