Logan 1.4 Mpi Nu Depaseste 4.000 Rotatzii In A Cincea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu am 1.4mpi dak vreau sa ajung la viteza mare, merg cu a IV-a pana la 160km/h adik 6000r/m cum i-am dat a V-a ramane la aceasta viteza foarte greu mai urca.
    Problema ar fii Discul de ambreiaj care este de 180 si Dacia 1310 are de 200. ))
    Eu nu pot sa cer viteza prea mare de la masina deoarece am cauciucuri 205/45/r17 care imi taie mult din elan.

    Comment


    • si daca avea ambreiaj de 200 era mai bine? Vrei sa spui ca ai putere prea mare si iti patineaza ambreiajul, deia nu urca in viteza sau care e problema? te gandesti ca la ambreiaj de 200 trebuie si volanta mai grea?

      Si nu inteleg cu ce iti taie din elan acele cauciucuri.

      Comment


      • Ii cam taie si ca are jante pe 17.

        Comment


        • sa inteleg ca 1.6_16v are nevoie de ambreiaj de 350, ca are dublu de cuplu si cai fata de dacia 1300? mi-e groaza, ma gandesc ca 400 are ambreiajul de raba...
          s-ar putea altceva: cuplul imens de 1.4 "rupe" discul. motorul se tureaza pana la 7000, dar din patinare, viteza nu trece de 160. unii nu inteleg ca nu poti merge cu 200km/h cu 75 de cai...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Nu-i adevarat!
            Pe o motocicleta de 75 cp si 180-200 kg, posibil sa ajungi pe la 200/h.

            Atunci de ce sa nu se poata si la Loganu 1.4?? !!

            Comment


            • in treapta 5 nu am reusit sa trec de 162 kmh pe ceas, sa inteleg ca e limitata in turatie? pana in tr4 la 6000rpm tot urca, dar trecand pe tr5 parca se gatuia, brusc nu ii mai placea viteza. Vad ca ziceti ca patineaza discul de ambreij, cum va dati seama?

              Comment


              • nu-ti patineaza ambreiajul, altfel o turai la 6000 in gol, fara sa-ti creasca viteza. pur si simplu e motorul... putin.
                internal combustionizer

                Comment


                • a mea cand era 1.4, a ajuns la 185 doar intr-o vale luuunga. in rest se oprea pe la 165. de cand e modificata n-am mai sarit de 160 dar am tr. 5 lunga si n-am mai chinuit-o degeaba. mai mult de 140 n-am avut nevoie niciodata.

                  Comment


                  • acum 3 zile, am reusit cu greu sa ajung la 170 km/h (pe ceasuri) aproximativ 165 km/h reali pe autostrada A2 cu loganul meu 1,4 resoftat
                    My ride

                    Comment


                    • Presupui ca ai avut 165 reali sau ai masurat cu ceva ? In mod normal, cu roti stock, fara sa fi umblat la ceasuri, eroarea la 170 e mai mare de 5 kmh.
                      '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                      Comment


                      • atat imi arata gps-ul 165 iar pe ceasuri arata 170 nu stiu viteza exacta ca nu m-a prins radarul . cauciucurile erau 185/65/15 Michelin Energy Saver. in concluzie presupun ca erau in jur de 165 km/h
                        My ride

                        Comment


                        • N-am vazut never ever un Logan stock care la 170/h pe ceas sa aibe numai 5 km abatere la kilometraj
                          Al tau o fi mai special.

                          La mine la 165-167 pe ceas, real aveam 153-154/h.
                          Acum l-am facut ca la 165 pe ceas sa am real 157-158/h. La majoritatea e undeva la 7-8% abaterea, am facut-o sa fie ~5%.

                          Comment


                          • Depinde de softul GPS. Si la mine arata tot 5km/h abaterea, indiferent cu ce viteza rulez. Comparativ cu alta masina, acolo abaterea e de maxim 3 km/h. Din punctul meu de vedere, GPS-ul folosit in industria civila (exceptand sculele profesionale) nu este prea exact, pentru ca nici nu e nevoie.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • probabil ca eroarea e mai mare de 5 km/h si probabil ca si GPS-ul are eroarea lui. oricum pe ceasuri imi arata 170 km/h, probabil ca viteaza reala era in jur de 160 km/h. sincer sa fiu nici nu ma prea intereseaza, deoarece la viteza aia consumul era destul de mare motiv pentru care am mers putin cu viteza respectiva (de curiozitate sa vad cat duce masina). in mod normal nu depasesc 120 km/h iar in cea mai mare parte a timpului merg cu 100-110 km/h in afara localitatilor.
                              Last edited by Mr.Sebi; 2 August 2012, 20:44.
                              My ride

                              Comment


                              • GPS-ul meu se pare ca este extraordinar de exact. In treapta 5 @ 3000 RPM imi arata fix 102 km/h, exact atata trebuie sa aiba si masina conform rapoartelor din CV deci eroarea este mai mica de 1 km/h.

                                Nici macar nu este vreo scula dar e bun iar ca raport pret/calitate imbatabil, un NorthCross cu iGO instalat ca soft.
                                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google