Logan 1.4 Mpi Nu Depaseste 4.000 Rotatzii In A Cincea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Octavian___30 View Post
    N-are nici o treaba "invatatul" cu asta, nu mai dezinformati lumea. Cu parametrii din UCE e alta treaba

    Tocmai despre asta era vorba, numai tu nu vrei sa te ''prinzi''. Cu ce dezinformez lumea?

    Parametrii aia se adapteaza dupa stilul tau de condus, mergi incet fara talpa, asa va trage si masina, o talpesti, va fi mai sprintena, deci TU o inveti intr-o oarecare masura cum sa traga, pt ca UCE se adapteaza repede la noul stil de condus (de unde am spus ca in cativa km se ''dezvata'' sa fie puturoasa).
    si cu calamina stransa pe injectoare cum ramane ?Ce spuneti voi de parametrii in UCE ,sunt doar niste corectii,care oricum daca iei borna de la baterie si o lasi cateva ore cu ea scoasa o sa revina la 0....
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #17
      Ai de grija 160 NU e ca 170, deci la 1.4 nu prea merge spus asa usor 160-170.
      La 160 urca, la 170 iti trebuie drum bun si drept si lung...Daca mai ai si trei persoane...Apai numai la vale sau cu vant din pupa.

      PS: ce-i cu virgula calamina??? Treaba fiecaruia cum merge cu masina.
      Ii scoti borna, daca o iei iara la ''pas'' tot puturoasa va fi.
      Ii dai talpa, invata sa fie mai sprintena.
      Asta cu borna de + scoasa e fix pixu, numai daca vrei repede s-o inveti cu un anumit stil de condus, altfel oricum face corectii in cativa km.
      Last edited by Octavian; 8 September 2008, 21:55.

      Comment


      • #18
        Nu prea cred sa fie vant sau persoane sau benzina
        eu am mers cu 165(4500rpm si ceva parca) top speed(pe bord) cu 5 persoane(o medie de 70kg fiecare) si cu benzina de 95 cu motoru la 3000km pe bord.
        si nu o "lansam" cu a 4-a ci mergeam pur si simplu de la 100-160 foloseam doar a 5-a

        Comment


        • #19
          Nupz...Vorbesc serios se duce...Cel putin la mine , uite de ex. Eram acum 2 saptamani pe drumul acela de la constanta - slobozia - bucuresti ( pe aici am luat-o din greseala )...Si multa portiune din drum este cu o singura banda de sens, era destul de aglomerat drumu` si am reusit sa prin chiar 170, trebuie doar sa aveti mai multa incredere in puterile "limitate" ale masinutzei
          ---== LoGaN dRiVeR ==---

          Comment


          • #20
            Scuze ca sunt off topic dar treba cu scosul bornei are efect.
            Dupa o interventie la service parca am observat o schimbare.
            Sigur a fost scoasa borna.
            sigpic
            VIATA ARE PRIORITATE

            Comment


            • #21
              Daca o luai la talpa cativa kilometrii buni avea acelasi efect. Asa, efectul este aproape imediat.

              Comment


              • #22
                Originally posted by Octavian___30 View Post
                In avatar ai 1.6 , deci ai 1.4 sau 1.6??
                La 1.4 e foarte bine daca ti-a urcat la 145/h cu 3-4 pers in masina (si putin daca iti batea vantu din fata e suficient).
                Eu am avut momente (mai ales cand era sub 5000 km rulati) NU vroia sa urce pe tr V mai mult de 135-140 (unde acum ma duc normal cu 160).
                Lanseaz-o bine pe tr IV (du-o pana pe la 130/h) si da-i talpa apoi pe tr V ca o sa-ti urce pe la ~150 )))

                Astia au dat 162 viteza maxima, dar nu spun in ce distanta se atinge )))))))

                A, da: si tot ce inseamna la un 1.4 mpi viteze afisate de 170+ km/h, inseamna ca fie bate vantu din spate, fie e vale, fie esti pe autostrada, adica ai muuuuult drum drept.
                Deci stai linistit (poate ai bagat si o benzina prosta!), masinuta ta merge bine .
                Si NU e ''parci'' da??? ))) Barca, aspirator, alea alea...
                scz pt chestia aia ...O ramas asa de cand am contu de cetav luni am uitata s ao mai schimb am sa o schimb de 1.4 am varianta kiss fm!!
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Octavian___30 View Post
                  Parametrii aia se adapteaza dupa stilul tau de condus, mergi incet fara talpa, asa va trage si masina, o talpesti, va fi mai sprintena
                  Parametrii aia au o oarecare influenta, dar NU la viteza maxima. La accelerari da (desi e aproape insesizabila diferenta). Deci viteza maxima e aceeasi, fie ca e o masina care a mers subturata (sa zicem fara calamina si alte cele) si una care a mers supraturata.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #24
                    Ok, deci e totusi o diferenta (si e bine sesizabila daca esti baiat simtit, doar n-ai vrea sa fie 2 sec diferenta 0-120) )
                    Si da, viteza maxima ar trebui sa fie aceeasi +/- 2 km (benzina si alte cele), numai ca una ''obisnuita'' cu talpa ajunge in 4 km la vit max si una obisnuita la pas ajunge in 5 km, doar ca idee, distantele sunt pur aiurea.

                    Comment


                    • #25
                      Nu prea cred ca e problema de soft sau alte alea, iti spun ca e pe parte mecanica.

                      Comment


                      • #26
                        Ce sa fie la mecanica, e noua masina.

                        Comment


                        • #27
                          Tavi, din resetarea ecu nu castigi decat pe curbele de accelerare, la viteza maxima are dreptate andrei, nu conteaza cum inveti masina. Gogoasha stie el ceva dar neantelegand clar despre ce-i vorba, mai vorbeste si pe langa cateodata sau ia de bun ce zic mosii cu dacia 1100, unde carburatorul chiar n-avea cum sa memoreze ceva, eventual impresiile de specialisti in motoare ale pensionarilor respectivi. Una peste alta, dj_oracol, schimba matale vitezele dupa 4500-5000rpm sa vezi cum se duce loganul peste 4000rpm in tr5. Bine, sa nu urci transfagarasanul, ca atunci chiar nu merge nu ar trebui in conditii normale sa ai problema ridicata de tine. Daac tot nu merge nici dupa "blana", fa-i o diagnoza.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #28
                            Pai si eu ce am spus, ca una care a fost talpita urca mai repede la viteza max decat una cu care s-a mers stil pensionar.

                            Comment


                            • #29
                              Paii sa stie lumea..Ca eu conduc cam ca un mosneag ( asa m-am obisnuit de cand trebuia facut rodaju)am sa incerc sa o rup oleak si am sa mai revin cu rezultatele !!
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Duminica pe E85 am mers cu 150 km/h. Am pornit de la 110 km/h cu a-V-a. Eram in masina 3 persoane, aproximativ 230 kg. Fara bagaje si cu rezervorul pe jumatate. Dar tin sa precizez ca nu mai este stabila la viteze de peste 110-120 km/h. Pai din cauza curentilor care se faceau intre masini, cand aveam 150 km/h parca ma impingeau masinile de le una la alta si am lasat-o moale, ca nu se merita sa merg cu viteze destea din doua motive: viata are prioritate si consumul de benzina.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google