Logan 1.4 Mpi Nu Depaseste 4.000 Rotatzii In A Cincea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • daca la 180 ai 6000rpm, atunci ai o problema grava cu bordul sau cu ambreiajul, in cazul in care filmul e pe bune. nu "pusca" de nici o culoare combinatia tr5, 180, 6000...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Originally posted by JmEk View Post
      diseara pun filmul
      o sa vedeti ce poate al nostru golan
      Ai pus filmul undeva?
      Hai te rog, sunt tare curios.

      Comment


      • am si eu aceeasi " problema" .logan 1.4 si nu urca mai mult de 140 in treapta a 5-a. benzina de 98. motorul nu este in rodaj. senzatia este asemanatoare ca atunci cand ii dai talpa si la 6000 de ture ti se taie benzina,doar ca aici la 4000 de ture sau in jur de.am uitat sa mentionez 2 persoane fara bagaje, iar de accelerat se duce bine dar la 140 moare parca se taie benzina.
        vand fonomin (pasla) pentru antifonare, pret avantajos
        vand lampa adaptabila la torpedo

        Comment


        • eu nu stiu cum de unii nu mergeti mai tare de 140-150, altii merg 190 si unu' chiar 200 cu motorul asta
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Personal, la 170km/h am 4650-4700rpm si la 180km/h am 4950-5000rpm, in treapta V.

            Asa ca 6000rpm in tr.V la logan 1.4 sunt deja vise umede ptr. unii....stiti cum se zice: "mai zboara si crocodilu' da' mai jos asa..."
            Eu zic ca nu trece neam de 5000rpm in tr.V un 1.4. De 4000rpm, e musai sa treaca.
            Last edited by Kojak; 13 April 2009, 14:58.

            Comment


            • Verificati filtrul de aer!!

              Am gasit pe cineva care se plangea ca nu poate mai mult de 150 cu Sandero si avea un filtru ca de aspirator.
              ECUFix
              Please don't visit my homepage!

              Comment


              • Daca bate vantu ceva mai tare din fata si pleci de pe la 3000 rpm pe tr V mai trece o laie de 4000 rpm

                PS: a mea n-a vazut niciodata pe tr V 5000 rpm , maxim 4900 rpm (in jur de 175).

                Comment


                • Verificati filtrul de aer!!

                  Am gasit pe cineva care se plangea ca nu poate mai mult de 150 cu Sandero si avea un filtru ca de aspirator.




                  Scuze, nus ce are netu asta....
                  ECUFix
                  Please don't visit my homepage!

                  Comment


                  • Originally posted by Octavian___30 View Post
                    Daca bate vantu ceva mai tare din fata si pleci de pe la 3000 rpm pe tr V mai trece o laie de 4000 rpm
                    PS: a mea n-a vazut niciodata pe tr V 5000 rpm , maxim 4900 rpm (in jur de 175).

                    Eu zic ca trece, putin peste, da' trece.
                    La vant puternic din fata, a mea nu mai trece de 150. Klar.
                    De la 140 la 150 se chinuie ca de la 170-175 la 180 cand am vant din spate

                    Prinde si tu o vale mica si o sa vada ;)

                    Comment


                    • Acum DA, ai facut completarea necesara deci te cred.

                      PS: treaba e ca pe unde merg eu in mod frecvent, n-am vaioage ca sa-i dau si oricum, la 170 e cam nasoala senzatia.

                      Comment


                      • eu am dat cu 4 persoane si a 5-a de la 3000rpm pe autostrada si am luat 160 km/h si mai avea si pedala dar nu am incercat e cel mai mult cat am mers cu ea si era stabila...

                        Comment


                        • Salut.
                          Deci sa inteleg si eu,tu la 160km/h ai 3000 turatii/min????????
                          Hai lasa-ma,ca nu te cred!!!!!!!
                          Numai bine.
                          Si pt. asta atasez o poza la masina mea,poate a ta e mai in forta ca a mea,dar culmea avem acelasi motor.......
                          Attached Files
                          Last edited by Augustin-Yng; 24 August 2009, 21:00.
                          Un Logan----YNG-----
                          Numai bine.

                          Comment


                          • Originally posted by preferance View Post
                            eu am dat cu 4 persoane .................. pe autostrada si am luat 160 km/h si mai avea si pedala dar nu am incercat e cel mai mult cat am mers cu ea si era stabila...
                            Si goala si cu 150-200 kg ia 160, numa ca acolo are o mica ''jena'' chiar daca mai ai pedala.
                            Eu am luat cu a mea 160 si gol si plin, dar dupa 160...se cam termina toata pedala, oricat ai incerca sa insisti (170-175 am luat de multe ori, dar conditii favorabile)

                            Daca bate un pic vantul din fata este foarte posibil ca la 4000 rpm pe tr V sa nu ma poata, e recomadat tr IV forja (daca e nevoie, nu va fie frica, nu crapa) pana pe la 150-155 si asa vedeti turometrul in tr V un pic dupa 4000 rpm, dar mai mult NU

                            Comment


                            • Cam asa ceva). Si mergeam zeci de km. asa ca sa curat evacuarea. Nu crapa, e TANC loganul pe benzina la forje, tine fara probleme. Mai nou 1.4-ul asta are si turatii diferite la 160-165 km/h, unul 3000, altul 4500, altul 6000, e fenomenal. Ce a 5-a scurta aveam, cum se explica?
                              Attached Files
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment


                              • Salut.
                                Pai si care crezi ca-i valoarea corecta?
                                Numai bine.
                                Un Logan----YNG-----
                                Numai bine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google