Logan 1.4 Mpi Nu Depaseste 4.000 Rotatzii In A Cincea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by aurelian68 View Post
    eu am avut la 175km/h pe autostrada spre munchen peste 5000rot/min,iar ce arata alexpeed cred ca este decalibrat turometru[cred]
    Eram in a 4-a in blana blanilor. Am facut misto de faza aia cu turatiile la 160 km/h, unul 4500, altul 3000, eu 6000)), depinde cum o prinzi "reglata" din fabrica). Repet, la 165 cat vad eu acolo aveam 6000 in a 4-a. O dadusem pe a 5-a la !!!160 km/h!!! si aveam 4500 rpm cum are AG 23 YNG in poza lui. Cred ca ai inteles ironia cu turatiile la 160 km/h, 3 oameni care sa se contrazica avand aceeasi masina cu aceeasi motorizare. Numai bine.
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • Vin si eu cu o problema asemanatoare, Logan 1.4 MPI al colegului de servici, de cand s-a mai racit afara sau cand este mai umed dimineata sau dupa ploaie, la pornire dimineata nu se tureaza motorul decat pana-n maxim 1500 ture, acest lucru se intampla pana se incalzeste motorul apoi nu mai are nimic toata ziua. Deci efectiv nu se tureaza, nu pot merge cu ea, cu pedala de acceleratie la fund nu merge mai mult de 1200-1500 ture, asta cativa km pana se incalzeste si apoi se comporta normal toata ziua. Are vreo legatura cu umezeala de afara, se umezesc fisele sau ceva de genul?
      Am schimbat bujiile acum 3 zile, am crezut ca e de la ele, cu originalele am mers 54000 km, acum am pus NGK BKR6E. Pana la urma motorul 1.4 MPI are 8 sau 16 supape?

      Comment


      • Deh,de-ar avea 16 valve - vulve...

        Comment


        • are 8 supape. alea cu 16 au avut grija astia de la dacia sa le treaca dupa motorizare, pe portbagaj, de parca ar fi vreo mare realizare a tehnicii. numa 1.2 si unele 1.6 au 16 valve.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Salut.
            Daca avea si 1.4 mpi,16valve, eram tare fericiti.Nu credeti?
            Numai bine.
            Un Logan----YNG-----
            Numai bine.

            Comment


            • Pana la urma ma poate lamuri cineva de la ce am probleme cu turatia dimineata?

              Comment


              • Salut.
                Bag-o pe tester.
                E posibil sa fie sonda lamda!!!!!!!!!(din aval,de pe teava de esapament,pina in catalizator)
                Numai bine.
                Un Logan----YNG-----
                Numai bine.

                Comment


                • eu am ajuns cu ea la 17o km/h,aveam 4200 de turatii sau pe langa,stiu pe cineva care a mers cu 180 km/h. eu cred ca ai probleme cu ea. asa cred io...

                  la urmatorul post in limbaj mirc/mess, cred ca tu o sa ai probleme cu logatul pe forum...
                  iar la 170, aveai pe-aproape 4200...n-ai gresit cu mult, numai cu ceva mai mult de 1000rpm
                  Last edited by Seba; 3 November 2009, 02:21.

                  Comment


                  • hello

                    Poate nu i-ai schimbat filtrele la timp,uleiul, eu stiu. Daca vrei sa ai masina buna tre' sa tii cont de schimburile astea,sa nu uiti sa le faci. Eu le am notate pe un carnetel. Du-te la un service, ca aia stiu. Bafta !!!

                    pentru ultima data, ai grija cum scrii! si tu esti notat in carnetel

                    Originally posted by mariusbro View Post
                    eu am ajuns cu ea la 17o km/h,aveam 4200 de turatii sau pe langa,stiu pe cineva care a mers cu 180 km/h. eu cred ca ai probleme cu ea. asa cred io...

                    la urmatorul post in limbaj mirc/mess, cred ca tu o sa ai probleme cu logatul pe forum...
                    iar la 170, aveai pe-aproape 4200...n-ai gresit cu mult, numai cu ceva mai mult de 1000rpm
                    Cu limbajul am inteles,e din obisnuinta,dar cu turatia nu ai dreptate. La 170 km/h,e pe undeva pe la 4200-4400 rot/minut. Probeaza si o sa vezi ca imi dai dreptate. Ciao
                    Last edited by mariusbro; 5 November 2009, 16:00. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • culmea:-(
                      eu la 4000rpm am "doar" vreo 140.
                      a good plan today is better than a perfect plan tomorrow

                      Comment


                      • daca la 110 ai 3000, cum sa ai 4200 la 170?
                        sau ai cumva pinion de-a 5-a de dizal?
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • nu este prea clara poza dar cred ca se poate ''intelege'' viteza si turometrul
                          viteza logan.jpg
                          Nobody is perfect. I am nobody.

                          Comment


                          • ...in viteza a 5-a bineinteles.
                            Nobody is perfect. I am nobody.

                            Comment


                            • la 170 ai undeva la 5000 rotatii pe minut have a nice day

                              Comment


                              • Salut! Eu la drum lung ajung la 180 km/h la aprox. 5000 rotatii/min... Am 1.4 mpi si sunt multumit. Daca-i dai mai mereu asa, ajunge relativ usor la viteza asta!!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google