Originally posted by preferance
View Post
Logan 1.4 Mpi Nu Depaseste 4.000 Rotatzii In A Cincea
Collapse
X
-
-
Cezar ...daca Supernova cu 100-150 kg mai usoara si mai aerodinamica ca Loganul abia atinge 180 (tras de ea ) pe ceas (testata treaba de mine pe autostrada), Loganul mai mult ca sigur ca mai mult de 160 (fie pe ceas fie reali) nu atinge)!fara suparare!Nu vreau sa atac pe nimeni dar asta e realitatea,iar la 180 la supernova aveam 4900 rpm in treapta5!Loganul in viata lui (1.4) nu atinge 4900 in treapta 5 (la v max.);)
Comment
-
daca viteza maxima constructiva din talon este 162 , cum sa nu ia mai mult de 160 pe ceas ? eu zic ca ia 170+ .Cautati pe tub ca exista destui kamikaze care s-au riscat,asa ca nu mai tre sa incercatiPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Domnu Cristi_XP :off-topic: Supernova in primul rand (nu era ea prea puternica) dar la drum drept si viteze de peste 140 se lipea efectiv de asfalt fata de Logan...iar la top (atingea 4900 rpm -in cazul meu cu toba sport +filtru),si nici de adracu n ua trecut de 180 pe ceas!deci Loganul nu are cum sa atinga 180 (1.4)pe ceas ...!;) parerea mea...
Comment
-
bineinteles , e doar o parere , eu iti spun ce scriu in talon cretinii astia de la Dacia , niste inculti care habar nu au ce poate masina aia ,adica 162 vmax constructiva + eroare de kilometraj ajungi 170+ .In postu dinainte ai scris ca nu trece de 160,acu ai mai pus 20 la ora .Suntem la piata ? negociem ?Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
acum aproximativ o luna si ceva am incercat sa vad viteza maxima. cei care stau in Bucuresti stiu prelungirea splaiului unirii, la targ la vitan cea care duce in centura. la intoarcerea de pe centura cu inca o persoana de aprox 90 kg am incercat sa prind cat mai mult. cu benzina de 95 (mall) dupa multe incercari fara a putea depasi 150 din cauza masinilor care nu se dadeau am reusit sa ma duc pana la 160 cu a IV(unde nu mai putea deloc) dar a trebuit sa franez ca intrasem in oras si ma apropiam de semafor. cred ca daca schimbam in treapta V intram in cuplu mai mare si mai urcam(treapta V cadea in aprox 4200rpm). Numai bine
ps(am portbagaj si am aerodinamicitate mai slaba ) )
Comment
-
-
Tineti cont de temperatura exterioara de peste 35 de grade si timpul destul de lung cat a fost mentinuta viteza cu masina incarcata. Turatia intre 4500 si 4750 corespundea, daca imi aduc bine aminte, la 158 kmh.Attached Filessigpic
Comment
-
Absolut toate vitezometrele arata in plus. Diferenta in plus se mareste proportional cu viteza. La 172 kmh pe GPS care oricum este mult mai precis decat vitezometrul masinii, eroarea pe plus a vitezometrului era la 12-14 kmh. La 100 kmh pe bord corespundeau 93 kmh pe GPS. La Logan inca nu stiu pentru ca nu am incercat inca.sigpic
Comment
-
Domnu Sebi4FCaca Loganul e mai stabil ca SN eu imi tai capul ...am avut Super Nova si stiu cum e si am si Logan si stiu si mai bine!Super Nova duce lipsa de un sasiu mai integru si de o suspensie mai buna dar in rest sta mult mai bine ca Loganul pe curbe!iar de faza cu 185 pe ceas ...am avut prieteni mai " norocosi" care le ajunsese acul la Supernova cu mult peste 180 (batea chiar spre 200)dar asta nu inseamna ca e viteza reala!
ps: un simplu "experiment" ar fi la o liniuta Super Nova cu Logan 1.4....sa vedem care castiga! oricum nu asta era scopul thread-ului asta ....eu spuneam ca un Logan nu va atinge peste 4200-4300 rpm niciodata in a-5-a (motorizare 1.4) pentru ca NU are aerodinamica ...!165-170 pe ceas .....155-160 in realitate!
Comment
Comment