1.4 MPI Problemefunctionare Motor La Ploaie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    E un pic ciudat: pai daca aveai nisip in rezervor, nu ar fi trebuit sa fie filtrat?
    Adica sa nu ajunga mizerii in sistemul de injectie.
    Dupa ce schimbi rezervorul si pompa, as aprecia mult daca ne-ai scrie si noua aici despre rezultat.
    Suuces !
    Cand e vorba de bani, toti suntem de aceasi religie...

    Comment


    • #17
      Filtrul...filtreaza, dar trebuie sa lase sa treaca benzina. Ce bine era daca avea rafinaria in rezervor. Am patit-o cu cealalta masina, am facut un plin, cu benzina Luck, am terminat trei injectoare.

      trimis de pe mobil
      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

      Comment


      • #18
        Originally posted by derbedeu View Post
        E un pic ciudat: pai daca aveai nisip in rezervor, nu ar fi trebuit sa fie filtrat?
        Adica sa nu ajunga mizerii in sistemul de injectie.
        Dupa ce schimbi rezervorul si pompa, as aprecia mult daca ne-ai scrie si noua aici despre rezultat.
        Suuces !
        Maine dimineata le schimb. Voi pune si niste poze.
        Spre norocul meu sistemul de filtrare a filtrat(dupa cum a spus si colegul Oti) si nu au intrat mizerii in sistemul de injectie, dar s-a defectat pompa de benzina deoarece filtrul ala imbacsit a fortat-o. Probabil nici apa din benzina nu i-a facut bine.

        Comment


        • #19
          Am schimbat astazi pompa de benzina si rezervorul.
          Totul functioneaza perfect. Are putere, nu mai intrerupe. Am lasat-o in parcare vreo 7-8 ore si acum i-am dat o cheie de proba(cred ca sunt vreo -11 grade). A plecat la sfert, relantiul sta la mare arta, nu mai trage sa moara.

          Nisipul din gatul rezervorului e acumulat cam in 600 de km facuti pe ploaie printr-o gaura(incercuita cu rosu) ceva mai mica decat cea pe care se chinuie toata lumea sa o astupe(gaura/gaurile de langa buson prin care se scurge carburantul care mai picura de la pompa). Din pacate nu am gasit o pozitie din care sa o trag in aparatul de luat privelisti. E destul de greu de observat din cauza unor nervuri. Eu am gasit-o noaptea, cu o lanterna bagata in gaura de la buson si am vazut lumina sub aripa.

          Acum doar timpul, cateva mii de km si ceva drumuri pe ploaie vor decide daca asta era cauza tuturor problemelor.

          Succes tuturor!
          Attached Files

          Comment


          • #20
            Multumesc pt informatile detaliate, am invatat ceva.

            trimis de pe mobil
            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google