Buna seara!
O sa incep cu problemele si apoi o sa va spun povestea de la capat:
- probleme la pornire
- martor antipoluare aprins
- probleme relanti
- lipsa putere.
Am primit ca masina de firma(in august 2014) un Logan 1.4 MPI Laureate, din 2008.
Masinuta a avut vreo 20 de soferi inaintea mea, deci ma asteptam sa aiba ceva probleme.
Am preluat masina de la Pitesti si am mers vreo 20 KM pana la pensiunea unde eram cazat. Nu prea "tragea" dar am crezut ca asa e cu loganul de 1.4(era primul logan pe care il conduceam)
A doua zi dimineata nu a vrut sa mai porneasca. Dupa vreo 20 de incercari si o baterie epuizata a pornit(cu cablurile de la alta masina). Atunci mi.am dat seama ca avea si electromotorul praf. Concluzia: la service cu ea. Dupa 2-3 saptamani de chin am ajuns la "Doctor".
Dupa diagnostic am inlocuit: - placute, discuri, brate fata, bielete antiruliu si cam tot ce are legatura cu rotile.
- am inlocuit electromotorul( volanta are 2 dinti rupti din cauza ca a fost chinuita , dar mi s-a spus ca merge si asa....ocazional mai "caraie" la pornire dar nu ma deranjeaza)
Si acum ajung la partea care ma intereseaza. Problemele cu pornirea si lipsa de putere. Inlocuit pompa de benzina, motoras pas cu pas si curatat rezervor - problema rezolvata(pe moment)
A mers bine(chiar foarte bine) pana am plecat cu ea vreo 600 km. Ultimii 150 de km am mers pe ploaie. Am oprit sa alimentez si la 2 min dupa ce am plecat din OMV a murit motorul intr-un sens giratoriu. Dupa vreo 10 chei a pornit, dar mergea rau(cred ca mergea in 3 pistoane). Dupa vreo 5 min a murit din nou langa un service. Era vreo 5 dimineata si am asteptat pana la 8 sa se deschida. DUpa ce am mers si am vorbit sa o verifice am incercat sa o pornesc si surpriza...mergea perfect. A verificat-o baietii si nu avea nimic.
Dupa alte drumuri pe ploaie aceleasi probleme. Se aprinde martorul antipoluare(intermitent) si incepe sa piarda din putere, se mai opreste motorul in mers si la o acceleratie mai energica tremura din toate incheieturile saraca. Problemele se agraveaza daca merg 50-100 km pe ploie si apoi daca trebuie sa stationez(semafoare, intersectii, etc) atunci moare iremediabil(nu a pornit 2 zile dupa o treaba de genul). Au revenit si problemele cu pornirea dimineata( dupa 8-10 ore de stat pornea doar cu sprai de pornire). Daca se incalzea pornea foarte bine.
Am mers iar la service:
- pompa de bezina inlocuita( avea vreo 1000km dar facea presiune 0.3Bari fata de 3 cat ar trebui)
- inlocuit bobina de inductie, fise, bujii.
- Am pus eu garnituri la sprituitoarele de pe capota(se prelingea apa si se aduna undeva langa bobina de inductie)
A mers foarte bine toata vara(fara ploie).
Acum doua saptamani am plecat iar acasa si a plouat tot drumul. Problemele au revenit. Martor antipoluare aprins intermitent, motorul merge in 3 pistoane, nu are forta, se opreste in mers si computerul de bord imi arata consum 99.9%.
Dupa ce s-a uscat am observat ca nu mai sta la relanti la prima pornire. Porneste, moare dupa 3 secunde, si nu mai porneste un sfert de ora. Trebuie sa o tin eu accelerata 1 min si apoi e bine dar motorul intrerupe. Dupa ce merg 5-10 km functioneaza mult mai bine. Probabil iar cade pompa de benzina.
Nu stiu cum sa rezolv problema asta cu apa, sau mai bine zis condens(daca sta oprita 3 zile in ploie nu are nimic).
Daca are cineva vreo idee raman vesnic recunoscator.
O sa incep cu problemele si apoi o sa va spun povestea de la capat:
- probleme la pornire
- martor antipoluare aprins
- probleme relanti
- lipsa putere.
Am primit ca masina de firma(in august 2014) un Logan 1.4 MPI Laureate, din 2008.
Masinuta a avut vreo 20 de soferi inaintea mea, deci ma asteptam sa aiba ceva probleme.
Am preluat masina de la Pitesti si am mers vreo 20 KM pana la pensiunea unde eram cazat. Nu prea "tragea" dar am crezut ca asa e cu loganul de 1.4(era primul logan pe care il conduceam)
A doua zi dimineata nu a vrut sa mai porneasca. Dupa vreo 20 de incercari si o baterie epuizata a pornit(cu cablurile de la alta masina). Atunci mi.am dat seama ca avea si electromotorul praf. Concluzia: la service cu ea. Dupa 2-3 saptamani de chin am ajuns la "Doctor".
Dupa diagnostic am inlocuit: - placute, discuri, brate fata, bielete antiruliu si cam tot ce are legatura cu rotile.
- am inlocuit electromotorul( volanta are 2 dinti rupti din cauza ca a fost chinuita , dar mi s-a spus ca merge si asa....ocazional mai "caraie" la pornire dar nu ma deranjeaza)
Si acum ajung la partea care ma intereseaza. Problemele cu pornirea si lipsa de putere. Inlocuit pompa de benzina, motoras pas cu pas si curatat rezervor - problema rezolvata(pe moment)
A mers bine(chiar foarte bine) pana am plecat cu ea vreo 600 km. Ultimii 150 de km am mers pe ploaie. Am oprit sa alimentez si la 2 min dupa ce am plecat din OMV a murit motorul intr-un sens giratoriu. Dupa vreo 10 chei a pornit, dar mergea rau(cred ca mergea in 3 pistoane). Dupa vreo 5 min a murit din nou langa un service. Era vreo 5 dimineata si am asteptat pana la 8 sa se deschida. DUpa ce am mers si am vorbit sa o verifice am incercat sa o pornesc si surpriza...mergea perfect. A verificat-o baietii si nu avea nimic.
Dupa alte drumuri pe ploaie aceleasi probleme. Se aprinde martorul antipoluare(intermitent) si incepe sa piarda din putere, se mai opreste motorul in mers si la o acceleratie mai energica tremura din toate incheieturile saraca. Problemele se agraveaza daca merg 50-100 km pe ploie si apoi daca trebuie sa stationez(semafoare, intersectii, etc) atunci moare iremediabil(nu a pornit 2 zile dupa o treaba de genul). Au revenit si problemele cu pornirea dimineata( dupa 8-10 ore de stat pornea doar cu sprai de pornire). Daca se incalzea pornea foarte bine.
Am mers iar la service:
- pompa de bezina inlocuita( avea vreo 1000km dar facea presiune 0.3Bari fata de 3 cat ar trebui)
- inlocuit bobina de inductie, fise, bujii.
- Am pus eu garnituri la sprituitoarele de pe capota(se prelingea apa si se aduna undeva langa bobina de inductie)
A mers foarte bine toata vara(fara ploie).
Acum doua saptamani am plecat iar acasa si a plouat tot drumul. Problemele au revenit. Martor antipoluare aprins intermitent, motorul merge in 3 pistoane, nu are forta, se opreste in mers si computerul de bord imi arata consum 99.9%.
Dupa ce s-a uscat am observat ca nu mai sta la relanti la prima pornire. Porneste, moare dupa 3 secunde, si nu mai porneste un sfert de ora. Trebuie sa o tin eu accelerata 1 min si apoi e bine dar motorul intrerupe. Dupa ce merg 5-10 km functioneaza mult mai bine. Probabil iar cade pompa de benzina.
Nu stiu cum sa rezolv problema asta cu apa, sau mai bine zis condens(daca sta oprita 3 zile in ploie nu are nimic).
Daca are cineva vreo idee raman vesnic recunoscator.
Comment