Buna ziua...Am schimbat acumulatorul si dupa reconectare nu a mai pornit decat tinuta din acceleratie...In acest timp bordul s-a stins si s-a aprins ritmic( inclusiv lumina de la lcd), s-a aprins si martorul de la sonda lamba, moment in care am oprit motorul. L-am repornit dupa vreo 15-20 sec, a pornit normal ( MPP-ul a lucrat de data asta ) dar cand am schimbat in a 2-a a inceput sa mearga in suturi cand o acceleram. La fel face si cand merg cu a 3-a, mai sus nu am incercat...In frana de motor ,la fel...Ralenti sau accelerata pe loc, sunt ok, nu se manifesta...cand aprind farurile ( in stationare ) si pornesc degivrarea lunetei,scade turatia pana la prima liniuta si se aude un tacanit metalic la motor, ca de avans mult marit, turatia nu se autoregleaza iar degivrarea se decupleaza fara sa apas pe buton. Doar cu farurile aprinse, nu se manifesta...
Aveti vreo idee despre ce se intampla ? Bujii, fise ,ok...
Azi, la un drum afara din oras, in mers, am stins luminile de tot si am observat ca lcd-ul clipeste cu tot cu fundalul de la ceasuri..La ralenti nu mai clipeste...In plus , nu ma lasa deloc sa conectez degivrarea lunetei in mers, doar cand stationez si este la ralenti..N-a mai intalnit nimeni simptomele astea ?
Aveti vreo idee despre ce se intampla ? Bujii, fise ,ok...
Azi, la un drum afara din oras, in mers, am stins luminile de tot si am observat ca lcd-ul clipeste cu tot cu fundalul de la ceasuri..La ralenti nu mai clipeste...In plus , nu ma lasa deloc sa conectez degivrarea lunetei in mers, doar cand stationez si este la ralenti..N-a mai intalnit nimeni simptomele astea ?
Comment