Am patit de citeva ori ca porneam motorul si nu pornea la prima cheie la a 4,5 pornire si atunci poate se oprea dupa aia pornea.Cine a mai patit asa ceva ce pot sa fac ? mai am de multe ori probleme cind ma opresc la semafoare bag 1 si nu pot pleca de pe loc daca accelerez prea tare paraca vrea sa moara si o las mai lejer sa pot pleca de pe loc de toata jena.Mentionez ca am facut cu ea vreo 17.000 de km si in marea ei parte am avut numai surprize sa nu mearga prea bine. Am dus-o odata la un service si a lucrat la ea vreo doua ore jumate pina sa gaseasca doua injectoare parital infundate mi-a facut-o am platit 170 de ron am plecat de acolo si dupa 5km cind am apasat pedala de acceleratie murea motorul nu mai avea putere dar si-a revenit dupa primul sprit si a mers o bucata nu mai stiu ce sa fac as merge la service dar nu vreau numai sa arunc bani degeaba daca as stii care e cauza.Sunt zile cind merge bine dar alea sunt putine!!
Nu Porneste La Prima Cheie
Collapse
X
-
-
Sa vezi o noutate am alimentat cu benzina la un peco si cind sa pornesc masina mergea subturat revenea si tot asa de doua ori mi sa oprit in trafic cind sa plec de pe loc problema asata am mai patit-o de citeva ori mergea struna pina la peco si cind alimentam facea figurile astea nu cred ca e de la benzina dar totusi nu stiu de ce face asa?
Comment
-
Originally posted by maxim_g View PostNu porneste nici la a 7-a cheie.Nu da scanteie la bujii.Ce sa fie?
Am reusit sa pun codul de eroare ce o fi? Cine stie a mai patit cineva asa?
Multumesc!Attached Files
Comment
-
Parerea mea este sa pui calculatorul pe ea sa vezi ce defecte ti-a inregistrat(un prieten care are ddt 2000 program renault)
poza pe care ai pus-o este din setarea tabloului de bord(nu este cod de eroare)cand ma privesc ma ingrozesc,cand ma compar ma linistesc
Comment
-
Ba e cod de eroare in meniul de diagnoza al CB. Lipsa presiune ulei si temperatura motor. E normal, avand doar contactul pus si motorul nu merge. Sunt exact erorile celor doua led-uri rosii de pe bord. Dar nefiind eroare grava, nu se memoreaza, se sterge cand porneste motorul.
nu exista carburator pe masina cu injectie multipunct. Aia e doar corpul clapetei de acceleratie. Nu are treaba cu scanteia de la bujii. Daca intr-adevar dai la cheie si nu scanteiesc bujiile si nici injectoarele nu tacane, atunci probabil e blocat releul de taiere alimentare motor (ala care tine motorul in decuplare de turatie cand esti cu pedala la fund).Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Si ar trebui verificate toate sigurantele si releele si eventual o verificare pe tester.
Comment
-
Dupa cum am mai patit astazi am mers la peco si pina acolo a mers ok inca ma miram uite ma si a revenit si am alimentat cu benzina cind sa pornesc de acolo parca nu se alimenta cu benzina acceleram si murea motorul nu de tot ca ridicam pedala si dupa primi 5 km si a revenit dar nu de tot oare sa am probleme la pompa ed benzina este asa ceva ca am auzit cica nu tine benzina o scapa inapoi la service inca nu ma reusit sa ajung dar am sa imi fac o programare si tot ma duc e la 70 km de mine cel mai apropiat service de aceea cer sfaturi a mai patit cineva asa ceva
Comment
-
Cum sa scape benzina inapoi? E cea mai mare aberatie auzita.
E de la corpul clapeta sau de la senzorul de turatie problema.
Comment
-
Csebalyn
am recitit explicatiile lui marcel2006
asa este:cod de eroare
in manualul de echipament electric pag 67 Tablou de bord -diagnosticare la pct 3 lit "b" avem :
-"to" pt un circuit deschis al sondei de temp apa
-"tc" pt un scurt circuit la masa al sondei de temp apacand ma privesc ma ingrozesc,cand ma compar ma linistesc
Comment
-
@Cristi_LCD: Nu, nu are treaba.
Comment
Comment