If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
fi calm si totul se rezolva eu de exemplu am avut cam 7 luni probleme cu loganelul timp in care am fost de doua ori la service dar nu sa rezolvat aceasi problema am avut si eu pornea la mai multe chei si dupa ce porneste cind vrei sa accelerezi nu simti ca parca se ineaca?astept detalii ca sa-mi pot da si eu parerea
Nu aparea nici o eroare in afara de faptul ca se aprindea din cind in cind martorul antipoluare semn ca arderea nu era buna (amestecul ) dupa ce stergea eroarea toti parametri erau buni sonde amonte aval senzor temperatura apa de temperatura aer, si ma mir ca astia de la service care mi-au verificat-o nu si au dat seama ca problema era la filtrul acela de carbon care filtreaza gazele de benzina si le baga in galeria de admisie nu functiona si de aceea nu mergea la relantiu se subtura se oprea citeodata si nu pornea din prima.Cum ziceam de filtrul (absorbantul de vapori de benzina) are o conducta de aerisire si conducta aia era in jos si de cite ori o duceam la spalat era asa pozitionata ca imi baga noroi si apa in absorbant si cu timpul sa infundat am vrut sa suflu dar nimic atunci am desfacut capacul la absorbant ca era lipit si mam speriat cit noroi era pe partea unde se face aerisirea cam un strat de 5 mm lam scos afara am lipit cu solutie inapoi capacul si lam pus deocamdata sus si sunt foarte multumit ca merge bine ma gindesc sa cumpar unul nou chiar astazi mam interesat de unul.
parca mai sus in topic am scris ca am luat toate benzinariile la rand si tot felul de cifre octanice am bagat dar tot asa facea , deja am o saptamina si am bagat benzina de la doua statii de peco diferite si merge brici
Am si eu o problema similara cu 1.4 mpi, are 3 ani si vreo 25.000 km.
De la un timp a inceput sa porneasca mai greu, cateodata chiar nu porneste la prima cheie... Dupa ce i-o dau pe a doua porneste fara probleme, si in mers nu da niciun semn ciudat... Asta se intampla doar dupa ce sta o zi-doua-mai multe fara sa o pornesc. Daca umblu cu ea toata ziua opresc, pornesc si tot asa nu face figuri. Cand porneste la prima cheie uneori, tot dupa o pauza de nefolosire, porneste cu o turatie mai mica, urmand sa creasca singura destul de repede.
Toata povestea de cand a venit vara, asta iarna a pornit mereu fara nicio problema, chiar si cand am fost la munte, la temperaturi destul de mici.
Masina nu sta de obicei cu mai putin de 10l in rezervor.
Ca o ciudatenie, cand merg prin Constanta, nu prea se intampla fenomenul asta Poate nu-i place Bucurestiul, nu stiu ce sa zic... :p
Am tot citit pe aici, dar niciun caz nu a fost similar in totalitate, asa ca daca are cineva vreo parere, solutie, etc, astept...
Trebuie curatat motorasul de ralanti si dupa aceea o sa porneasca la sfert de cheie. Am avut aceeasi problema pana acum 2 saptamani si am fost la service unde a fost efectuata operatiunea. Masina est doar un pic mai tanara si cu 21.000 km. Pretul operatiunii a fost de 36 RON si a durat 60 minute de cand am intrat si pana am iesit din service cu toate formalitatile.
Operatiunea poate fi facuta si in fata blocului daca este cineva priceput si are scule sa desfaca prezoanele de la filtru si tubulare sa scoata corpul clapeta.
Dezgrop topicul cu o problemă asemănătoare. Nu porneşte imediat. Pun contactul, aştept stingerea martorilor (ca întotdeauna), dau cheie, motorul învârte de vreo 6-7 ori până porneşte, abia apoi dau drumul cheii. Am avut-o o săptămână cu mine la Bucureşti, n-a făcut nicio figură. A făcut doar la ţară, în mediu prăfuit. Nu mereu, cam de 3 ori în ziua respectivă (porniri dese). Nu era praf când am pornit-o, dar nu ştiu cu ce să asociez problema...
Maşina e din iunie 2008, are 24.000 km şi merge des pe la ţară (cam de 2-3 ori pe săptămână). În rest, a fost condusă numai pe asfalt, mai mult de mine (cam 18k din 24k). Eu am exploatat-o (cel puţin) corespunzător, taică-miu o cam subturează când o prinde.
am si eu o problema cu masina care mi s'a intamplat de 2 ori intr'o saptamana,am pornit'o ,am plecat cu ea ,motorul s'a incalzit aratandu'mi pe display acolo 4 liniute,apoi am oprit masina pentru maxim 3 min(timp in care am intrat intr'un magazin am cumparat ceva),iar apoi cand m'am intors si am dat sa porneasca din nou motorul,acesta decat se invartea asa usor ca si cum nu ar avea curent suficient...am dat 2-3 cheii ,am mai lasat'o 1 min apoi am pus contactul,l'am luat iar am pus,am dat din nou la automat,tot nimic ,am mai lasat un pic apoi am mai incercat o cheie si a pornit,am mers aproximativ inca 1.2 km cu ea pana am ajuns in parcarea blocului unde am oprit'o si am pornit'o de aproximativ 7 ori si nu a mai facut nici'o figura,as mai preciza ca in noptile foarte reci dimineata cand incercam sa plec cu ea,pornea asa un pic mai greu ,sa fie oare de la buji?care nu le'am schimbat de 45100 km(sunt cele cu care a venit masina din fabrica)?!
trebuie sa le schimbi la fiecare 30 000 km dar nu neaparat de la ele porneste incet...bateria e full?invarte calumea???dimineatza ,rece e normal ca sa se invirta greu pina uleiul se incalzeste si urca in motor sa faca ungerea,la mine socul urca un pic peste 1000rpm apoi scade dar de pornit ,rar am dat a doua cheie....
dimineata porneste, problema era ca dupa ce merg cu ea si se incalzeste calumea(4 liniute la apa),o opresc pentru 3 -max 5 min si numai vrea sa porneasca innapoi!nici macar la a 2'a cheie...oricum am fost zilele astea la service mi'au spus ca bujiile nu au nici problema ca pot duce pana la 60000 de km,dar o sa le schimb,si m'au sfatuit sa schimb cheile intre ele.
verifica daca martorul luminos cel rosu intermitent functioneaza inainte si dupa ce ii dai prima cheie daca nu verifica sigurantele din bord cit si pe acea de la pompa de benzina se afla sub capota in dreapta
am logan diesel de 3 luni cumparata cu 42000 km de la un timp <3sapt>nu porneste la prima cheie .Nu stiu care ar fi cauza .ma puteti ajuta?Mai scapa motorina pe la injectoare la care s-a si umblat cred in antecedente pt.ca avea un fel de pasta.In rest merge bine ,multumesc
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment