Cum Reducem Consumul La Aceasta Masinuta ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum Reducem Consumul La Aceasta Masinuta ?

    Eu stiu urmatoarele trucuri : roti mai umflate(dar cred ca se mareste distanta de franare),masina cu cat mai putine tampeniii in ea (mai usoara),condus mai ca mosulicii(fara accelerari bruste),folosirea a cat mai putini consumatori(fara casetofon lumini ziua in oras etc)
    Acum nu as vrea sa va aud ca a voastra consuma 3 litri in oras...Ca nu va cred. As dori sa stiu informatii prin care am putea reduce consumul cat mai bine.

  • #2
    Din cate ai scris multe mi se par aberatii..In primul rand eu stiu ca luminile de intalnire sunt obligatorii atat ziua cat si noaptea..Deci faci "economie" si de banii aia platesti o amenda daca te prinde Garcea..Si 2..Daca tot am radio in masina...De ce sa nu ascult?Sa nu consume?Si aeroterma..La fel..Pai asa mai bine ma duc pe jos si fac "economie".
    Cumpar volan de Duster

    Comment


    • #3
      promit ca o sa bag desht-ul in gura sa "vad" de unde bate vantul ca sa-mi fac ruta in asa fel incat sa imi bata vantul doar din spate...Ce naiba mai oameni buni?Stilul de condus e cel mai important in consum, restul e prea irelevant
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #4
        Cea mai bune metoda e sa pui un garou la furtunu care pleaca din rezervor!!!

        Mai bine sa pui raul înainte, si sa lasi ce e mai bun ca o surpriza.sigpic

        Comment


        • #5
          Sau sa prindem un cal sa ne tracteze.......Numa grija mare sa ii puneti ochi de pisica ca altfel...............(off topic)
          on topic....Dupa cum zice si nenea constrructoru in manula, daca vrei economie, fra condus sport - pedala mai li si restu alea stiti voi!!!!
          MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

          Comment


          • #6
            Aia cu consumatorii e chiar aberatie, la fel si aia cu rotile mai umflate.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              Ia incearca tu andrei sa umbli cu rotile la 1 bar sa vezi diferenta de consum de nu-ti vine sa crezi daca le pui pe toate (roti mai inguste, umflate mai atre, adio consumatori, ii dai pe toti afara din masina, razi vopseaua sa fie mai usoara, mergi numa cu vant din spate, cel mult din lateral, etc) o sa-ti scada consumul cu 0.1-0.2&#37;. Merita? Mai bine mergi usurel cu accelerari progresive, franezi din timp, folosesti frana de motor...Sa vezi cum scade sensibil consumul. Eu am incercat si pt scurt timp am reusit sa scot un incredibil <7% in oras in timisoara, in conditiile in care deobicei aveam 8.5-8,8%. Dar nu e normal sa conduci la consum intr-o maniera exagerata, sa ajungi sa incurci circulatia si s achinui masina pt un rahat de 1l de benzina/saptamana in conditiile in care oricum arzi vreo 20...Deci nu. Condu normal, nu agresiv si faci mai multa economie decat daca mergi fara faruri ziua sau fara muzica.
              o sa fiu rau si-o sa pun o intrebare: inainte sa va urcati in masina, astia de umblati dupa consumuri excesiv de mici si schimbati la 1500rpm benzinarul de 1.4 sau la 1200rpm dci-ul (am vazut prea multi de-astia), mergeti la buda sa va c....Ati ca sa nu traga motorul greutate dupa el si nici nu mancati in oras, din acelasi motiv?
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #8
                Pai degeaba "economisesc" ceva carburant cei care subtureaza excesiv motorul, ca dup-aia ii costa mult mai mult reparatiile.... Eu asa consider.
                Pentru economie reala sunt de acord cu Seba: frana de motor, accelerari line, anticiparea traficului, mers cu motorul in regim de turatie normal.
                GL-22-TOF

                Comment


                • #9
                  Pentru cei care vreti consum cat mai mic va sugerez o bicicleta
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #10
                    Problema discutata o gasesti aici

                    Comment


                    • #11
                      Am si eu o intrebare frana de motor nu strica ceva la masina daca o folosesti excesiv si brutal de ex lai intotdeauna sa dai din a 4-a in a 2-a...Ce se poate strica???

                      Comment


                      • #12
                        Frana de motor inseamna 5-4-3-2 sau 4-3-2 sau 3-2
                        nu 4-2 dar ai inteles ideea !Daca folosesti frana de motor corect nu ai ce sa strici
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by gyuriro View Post
                          Am si eu o intrebare frana de motor nu strica ceva la masina daca o folosesti excesiv si brutal de ex lai intotdeauna sa dai din a 4-a in a 2-a...Ce se poate strica???
                          Se poate sa ramai stirb...Pe la cutie.Din a 4-a in a 2-a se poate numi frana de motor numai in anumite conditii...Nu e indicat ,dar daca trebuie nu ai ce sa ii faci.

                          Comment


                          • #14
                            multumesc frumos . ma gandeam eu ca cutia se poate beli...dar vroiam sa vad daca a patit-o cineva
                            Last edited by gyuriro; 25 November 2008, 00:12.

                            Comment


                            • #15
                              Sa revenim la cum scadem consumul
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google