Putere in plus pt. 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cezar taticule... )) Intr-o seara racoroasa (ca sa placa motorului si mai ales ca la 10-15grC NU mai sunt muste) te invit sa scoti naiba filtru de aer afara sa sa o iei la talpa sa vezi cum se misca, normal ca pe termen lung nu e ok(mai mult de una-doua muste numai daca ai ghinion, nu tragi).
    E testul suprem inainte de a alege sa pui un filtru jmecher sport...

    PS: da Sebi, nu pui nimic in loc, sa vezi ce misto suna si motorul )
    In mod normal trebuie ceva care sa nu agate mustele si alte cele din aer...
    Last edited by Octavian; 2 October 2008, 21:13.

    Comment


    • Dar nu a negat nimeni ca nu merge mai bine. Te cred pe cuvant cand spui ca se modifica performantele dinamice, doar este si normal.
      Eu am facut referire la faptul ca intra multa mizerie- muste.

      Comment


      • Problema e ca intra mai mult decat muste, nu?
        Cel ai simplu ar fi sa pui o sita si gata...
        Prafu' e un inamic important la fiabilitatea motorasului (siliconul in special)
        Remapare si un filtru sport (dar nu cumparat din piata) e ok. Restul..Evacuare, nu stiu, e periculos, risti chiar sa iei din puterea motorului.

        Comment


        • Poti sugrama motorul, ai dreptate. In urma unei evacuari prost facute, putand pierde din cuplu. ( si asa mic, de feon)
          Un filtru sport K&N, sau Green ar fi bun. Insa preturile sunt destul de maricele.

          Comment


          • Crede-ma ca pe mine NU filtrul sport in sine ma deranjeaza ca pret, ci adaptarea lui la sistemul de admisie, foarte important.
            Am vazut Logan 1.4 modificate ''frumos'' dar care fata de una stock nu au aratat nimic.

            PS: evacuarea in sine, daca ai scurta-o sau ai mari diametrul tzavii de evacuare da, ar micsora cuplul la o turatie X, dar acel cuplu il gasesti la o turatie mai ridicata.
            Last edited by Octavian; 2 October 2008, 22:03.

            Comment


            • Depinde acum si ce vrei, eu de exemplu as renunta bucuros la 10 cai(da ati citit bine) dar sa pot merge la 1600rpm intr-a 4-a

              Comment


              • Adica sa-ti coboare cuplul...Sau?
                In oras e ok, la drum lung nu te ajuta.

                Comment


                • Pai eu afara nu prea merg
                  si cand ies merg incetisor

                  Comment


                  • Din cite stiu eu,evacuarea dauneaza la diesel,la benzinar nu cred ca dauneaza iar admisia...Cred ca o rezolvi daca scotzi filtrul de aer in bara de fatza dar atunci....Grije la baltzile mari
                    sigpicnu o mai vind...am donato

                    Comment


                    • Pai tocmai la benzinar se simte modificarea evacuarii, la turbodiesel nu prea are importanta. Admisia se simte tot la benzinar aspirat, nu la turbodiesel...
                      din ce m-am documentat pana acum, mai toate sursele spuneau un lucru. la motoarele de 1.4-1.8, o crestere cu 3mm a diametrului evacuarii ar duce la delpasarea in sus a punctului de cuplu maxim, in sensul ca vei obtine cuplul mai tarziu, dar de aceeasi valoare. atentie, creste turatia, nu valoarea cuplului. o restrictie de 2mm a evacuarii muta pctul de cuplu cateva sute de rpm mai jos, dar din nou nu va creste valoarea cuplului, doar va fi disponibil mai devreme.
                      ca idee, daca se mareste evacuarea, motorul trage mai bine in ture, iar daca se restrictioneaza trage mai bine la ture joase. puterea va ramane aproximativ tot aia, deci daca il faceti sa traga jos, nu mai aveti putere la cap de cala, daca il faceti sa traga sus, nu mai aveti putere in primele 2000-3000rpm.
                      asa ca grija mare ce vreti sa modificati ca s-ar putea sa nu obtineti ce sperati
                      Last edited by Seba; 3 October 2008, 15:05.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Diferentele sunt relativ mici, adica o tzava de diametru mai mare la evacuare muta cuplul pe la 3200-3300 in loc de 3000. Tre' sa faci modificari mai serioase ca sa ai cuplul mai sus de atat.

                        Intrebare(i): eu daca am castigat un cuplu ceva mai bun la turatii joase dupa remapare, la turatii mari valorile cuplului sunt mai mici decat cele initiale? La fel? Ceva mai mari?

                        Comment


                        • Teoretic ai castigat si cativa cai, vreo 3-4-5, deci cuplul ar trebui sa fie mai mare. Daca in schimb folosesti benzina proatsa (de ex co95), atunci din cauza avansului marit dupa chipuire s-ar putea sa-ti apara detonatii si ca urmare desteptul ala de ecu sa se "calibreze" pe benzina ta si-si corecteaza harta scrisa de cel care ti-a cipuit masina. In timp, asta inseamna ca pe final de turometru, sa nu mai ai caii aia in plus, sau doar cativa rataciti prin baia de ulei
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Originally posted by RSX View Post
                            Depinde acum si ce vrei, eu de exemplu as renunta bucuros la 10 cai(da ati citit bine) dar sa pot merge la 1600rpm intr-a 4-a
                            Ce nu ti-ai luat diesel atunci?

                            Comment


                            • Am si eu o intrebare:avand in vedere cutia de viteze ,clar facuta sa fie economica, la ce folosesc 3-4 cai si 8-10 newtoni???Nu vreau sa-mi atrag "rautati" din partea posesorilor de 1.4 , dar motorul este ,dupa mine ,limitat de cutia de viteze asa ca sincer nu-i vad rostul la remapare sau modificari de admisie-evacuare..
                              n-ar fi mai simplu o alta cutie de viteze?Ca motorul are resurse.

                              Comment


                              • Pai nu prea folosesc la mare lucru ))
                                Doar ca trage o idee mai bine pe trepte inferioare (si ca sa-ti dai seama de diferenta, e bine sa faci un test 0-100 inainte si dupa remap).
                                La mine asta a fost prima senzatie, ca merge mai lejer, mai ''aerisit'' si ca depasesti tiru' ceva mai usor.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google